Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä miestenkin kannattaisi panostaa vähän siihen ulkonäköön

Vierailija
10.05.2018 |

Tuolla sinkkupalstoilla tulee vastaan niin homssuisia epäsiistin näköisiä karvanaamoja että on varmaan aika tiukassa saada viestejä naisilta.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikilla auta. Jos oot sosiaalisesti vammainen, vähän outo, epävarma itsestäsi ja kelkasta jäänyt, niin siinä ei panostukset auta.

Vierailija
2/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Panostin nuorempana tosi paljon eikä auttanut mitään. No ainakin paikallinen kuntosaliyrittäjä ja vaatekauppias tykkäsivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle luultavasti kelpaa vain ne miljonäärimiesmallit ja 10/10 miehet.

Vaikea uskoa että itse kovin vetävän näköinen nainen joutuisi roikkumaan ikuisuuksia nettideittisivustoilla.

Vierailija
4/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikilla auta. Jos oot sosiaalisesti vammainen, vähän outo, epävarma itsestäsi ja kelkasta jäänyt, niin siinä ei panostukset auta.

Vaikkei se heti auttaisi naisen saamisessa, voi siitä olla hyötyä. Siistiin ja fyysisestä kunnosta huolehtivaan ihmiseen suhtautuvat kanssaihmiset paremmin ja se voi ainakin vähän helpottaa ujoutta.

Vierailija
5/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei se heti auttaisi naisen saamisessa, voi siitä olla hyötyä. Siistiin ja fyysisestä kunnosta huolehtivaan ihmiseen suhtautuvat kanssaihmiset paremmin ja se voi ainakin vähän helpottaa ujoutta.

Niin, en sanonut ettenkö ois tämmöinen - siisti ja jonkinlaisessa kunnossa. Ja kyllä ihmiset suhtautuu muhun ihan ok. Kaupassakaan eivät hälytä vartijaa kuin ehkä joka viides kerta.

Tarkoitin, että en usko ulkonäkööni panostamalla saisin helpommin kumppania. Oon mitä oon ja ulkonäkö ei oo mun suurin ongelma.

Vierailija
6/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo ehkä toimiikin, mutta miehillä se ulkonäköön panostaminen ei tuota ihan yhtä näkyviä hyötyjä, ja osittain tästä syystä monet miehet eivät ulkonäköönsä juuri panosta. 

Vierailija
7/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo ehkä toimiikin, mutta miehillä se ulkonäköön panostaminen ei tuota ihan yhtä näkyviä hyötyjä, ja osittain tästä syystä monet miehet eivät ulkonäköönsä juuri panosta. 

Ulkonäköön panostaminen auttaa miehellä lähinnä siihen ensivaikutelmaan, mutta ei oikeastaan muuhun. Jokainen voi sitten miettiä, onko siihen ensivaikutelmaan panostaminen esimerkiksi sen arvoista, että hankkii 1000 euron mittatilauspuvun kelloineen ja kenkineen, ja käy kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa syömisistään huolta pitäen.

Pukeutumiseen ja fyysiseen suorituskykyyn panostamisen voi toki ottaa ihan harrastuksenakin, jolloin kyse on tietysti eri asiasta.

Vierailija
8/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön panostaminen auttaa miehellä lähinnä siihen ensivaikutelmaan, mutta ei oikeastaan muuhun. Jokainen voi sitten miettiä, onko siihen ensivaikutelmaan panostaminen esimerkiksi sen arvoista, että hankkii 1000 euron mittatilauspuvun kelloineen ja kenkineen, ja käy kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa syömisistään huolta pitäen.

Pukeutumiseen ja fyysiseen suorituskykyyn panostamisen voi toki ottaa ihan harrastuksenakin, jolloin kyse on tietysti eri asiasta.

Niin ja kun se ensivaikutelma ei ole "onpa tuolla hieno ja hyvin istuva puku" tai edes "onpa tuolla kroppa kuosissa, urheilee varmaan paljon" vaan "hitto ku on lyhyen näkönen mies, onkohan ees 160cm pitkä"

eri

Vierailija
9/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se on tänään taas miehet sitä tätä ja tuota-päivä palstamammoilla.

Vierailija
10/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen panostanut aika paljon. Pukeutumiseni on kyllä joiltakin osin epätavallista eikä herätä vaikutelmaa korkeasta statuksesta, mutta sehän on tavallaan johdonmukaista, koska statukseni ei ole hirveän korkea ainakaan työelämässä.

Vierailija
11/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähesty naiset enemmän kun olin homsuinen ja laihaläski. Nyt kun pukeudun siisteihin laadukkaisiin vaatteisiin ja olen laittanut 14kg lihasta kuntosalilla niin naiset vain katsoo, mutta ei lähesty.

Vierailija
12/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähesty naiset enemmän kun olin homsuinen ja laihaläski. Nyt kun pukeudun siisteihin laadukkaisiin vaatteisiin ja olen laittanut 14kg lihasta kuntosalilla niin naiset vain katsoo, mutta ei lähesty.

Missä ajassa tuo 14kg on tullut? Kyse on todella suuresta painonlisäyksestä, jossa on todennäköisesti nestepöhöä ja rasvaa mukana. Painon ei tarvitse muuttua valtavan paljon kehon kehittyessä.

Vierailija
13/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. 

Pääsääntöisesti voidaan sanoa ettei oikeastaan kannata. Jos pohjat ei ole kunnossa, miehestä ei kovin kummoista saa aikaan kovallakaan yrityksellä. On erittäin harvinaista, että siellä homssuisen kuoren alla olisi vain välinpitämättömyyden vuoksi hautautunut kalsarimallimies. 

Miehissä ja naisissa on tässä suurehko ero. 

Naisensaannin kannalta on melko yhdentekevää oletko homssuinen mies vai kovasti yrittävä kehnot pohjat omaava mies. 

Vierailija
14/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kun se ensivaikutelma ei ole "onpa tuolla hieno ja hyvin istuva puku" tai edes "onpa tuolla kroppa kuosissa, urheilee varmaan paljon" vaan "hitto ku on lyhyen näkönen mies, onkohan ees 160cm pitkä"

eri

Samaa mieltä valitettavasti. Mies voi tehdä todella vähän markkina-arvoansa kohottaakseen varsinkin ulkoisesti. Jos olet 160cm niin mikään määrä treenaamista ei paranna asemaasi koska kuten naisilta on monesti saanut kuulla "minkä minä sille voin jos viehätyn pitkistä yli 180cm miehistä" ja samaa sanoo ne 160cm naiset.

Sama juttu vaikka kasvojen kanssa, jos on epäviehättävät feminiiniset kasvot niin se ei auta vaikka olisi tosi lihaksikas kroppa.

Ehkä kannattavin juttu miehellä on opiskella se korkean statuksen tutkinto ja sitten toivoa että naiset kiinnostuisivat statuksen, rahan ja älyn takia.

Vierailija
15/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ajassa tuo 14kg on tullut? Kyse on todella suuresta painonlisäyksestä, jossa on todennäköisesti nestepöhöä ja rasvaa mukana. Painon ei tarvitse muuttua valtavan paljon kehon kehittyessä.

4 vuodessa.

Vierailija
16/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta tästä. Ei se ulkonäkö pitkälle auta kun kukaan ei seurassa kauan viihdy vaan pitää outona.

Vierailija
17/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta tästä. Ei se ulkonäkö pitkälle auta kun kukaan ei seurassa kauan viihdy vaan pitää outona.

Useilla meistä on. Siksi tällaiset 'tee tämä yksi juttu ja pariudut' - ketjut hieman aina ärsyttää. Ihmiset ovat monimutkaisia, mutta myös niin samanlaisia. Mun ongelmat pariutumisen suhteen ovat useahkot ja suurin osa ei halua ihmistä, joka poikkeaa normista. Se on ihan okei, mutta ei se mun ongelmaa poista. Eikä poista joku epämääräinen ulkonäköön panostaminenkaan.

Vierailija
18/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useilla meistä on. Siksi tällaiset 'tee tämä yksi juttu ja pariudut' - ketjut hieman aina ärsyttää. Ihmiset ovat monimutkaisia, mutta myös niin samanlaisia. Mun ongelmat pariutumisen suhteen ovat useahkot ja suurin osa ei halua ihmistä, joka poikkeaa normista. Se on ihan okei, mutta ei se mun ongelmaa poista. Eikä poista joku epämääräinen ulkonäköön panostaminenkaan.

Olen ajatellut että minun kohdallani "ongelma" oli se että en vastannut mielikuvia siitä millainen minun näköinen ihminen on.

Olen huoliteltu, hymyilevä ja moni sanoo että helposti lähestyttävä.

Minulle ihmisten kanssa puhuminen on oikeasti haastavaa ja töksäyttelen typeriä asioita suustani mitä uuden tuttavuuden on vaikea sietää.

Jos olisin näyttänyt yhtä "oudolta" kuin olen minua ehkä olisi lähestynyt ihmiset jotka sellaista piirteitä pitää tai sietää.

Vierailija
19/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut että minun kohdallani "ongelma" oli se että en vastannut mielikuvia siitä millainen minun näköinen ihminen on.

Olen huoliteltu, hymyilevä ja moni sanoo että helposti lähestyttävä.

Minulle ihmisten kanssa puhuminen on oikeasti haastavaa ja töksäyttelen typeriä asioita suustani mitä uuden tuttavuuden on vaikea sietää.

Jos olisin näyttänyt yhtä "oudolta" kuin olen minua ehkä olisi lähestynyt ihmiset jotka sellaista piirteitä pitää tai sietää.

Osaan jotenkin samaistua. Itse olen normaalin näköinen ja kait muutenkin ihan normaali. Tietyissä tilanteissa vain menen lukkoon tai toimin toisin kuin on sosiaalisesti hyväksyttyä. En tunne normeja tai ehkä tunnen, mutta omista lukoistani johtuen en osaa niitä noudattaa. Lopputuloksena jään paitsioon, enkä pääse edes tutustumaan syvällisemmin.

Vierailija
20/102 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Olen panostanut aika paljon. Pukeutumiseni on kyllä joiltakin osin epätavallista eikä herätä vaikutelmaa korkeasta statuksesta, mutta sehän on tavallaan johdonmukaista, koska statukseni ei ole hirveän korkea ainakaan työelämässä.

Joo mutta ammut itseäsi ihan totaalisesti jalkaan esim. niillä hamsteripaidoilla, jotka ei ole aikuisen miehen vaatteita. Sinun ei tarvitse kuin pitää pikkukaupungin yöelämässä kerran, niin 99,99% paidan nähneistä naisista heivaa sut joo ei -kansioon. Varsinkin jos olet se T-alkuinen mies joksi sinua on väitetty, se olemus yhdistettynä valtavaan hamsterin pärstään on niin creepy että takuulla ei flaksi käy muuten kuin siinä mielessä että ihmiset juttelee koska paita on niin outo. Toki joku oikein sosiaalinen ja hauska mies voisi hamsterina esiintyä läpällä, mutta sellainen et oo. Vasta-argumenttina voisi tietysti esittää, ettei kaikkien tarvitsekaan pitää, vain sen yhden naisen josta hamsteriksi pukeutuminen on seksikästä, mutta onko näin käynyt, ei ole siitä päätellen että edelleen roikut täällä ikisinkkuna.