Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloinkahan uskaltaisi laittaa krassit ja hajuherneet ulos multiin?
09.05.2018 |
Nyt on niin lämpimiä päiviä mutta uskaltaako?
Olen esikasvattanut niitä ikkunalla kuukauden.
Kommentit (3)
Mä tuuppasin krassinsiemeniä just ulos suoraan purkkiin ja maahan. En enää esikasvata niitä sisällä, sillä ehtivät kasvaa ja kukoistaa hyvin suorakylvettynäkin. Hajuherneitä en jostain syystä ole saanut koskaan kunnolla kukoistamaan.
Mutta palatakseni kysymykseesi, ala karaista niitä. Muutama päivä ulkona ja yöksi sisälle, ja sitten varmaan ens viikon alussa vois jo "ulkoistaa" kokonaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki purnukat kannettava siis ulos ... ja illalla takaisin, no tekemistö se on sekin :D kiitos vinkeistä, en ole oikein mitään saanut koskaan onnistumaan :/
Alue: Aihe vapaa
Mulla on krassit olleet ulkona terassilla ( ruukussa ) jo useamman yön. Myös siemenestä kasvatetut samettikukat ja pistokkaasta kasvatetut verenpisarat ovat olleet muutaman yön ulkona, ensi yönä jätän kokeeksi yhden ruukun mustasilmäsusannia. Kannattaa totuttaa niitä taimia ulos ensin päiväsaikaan muutamana päivänä. Viikonloppuna aion istuttaa kukkapenkkiin kaikki taimet. Asun Espoossa merenrannalla ja joka kevät toukokuun puolivälissä on viimeistään päässeet taimet ja kesäkukat ulos.