Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voitte elää onnellisena?

Vierailija
09.05.2018 |

Kaikkia kiinnostaa loppujen lopuksi oma etu. Aika harvaa varmasti kiinnostaa nimenomaan sinä. Kampaajat, kaupan kassat, lääkärit ja nykyään jopa youtubettajat tekee vaan työtään. Ei se kampaaja tee sitä kamapausta, koska sitä kiinnostaa aidosti sun hyvä olo vaan koska sen on "pakko."
Kaikki on ihan hirveetä kilpailua. Jos et saa hyvää koulupaikkaa tai töitä, sut leimataan epäonnistuneeksi tai laiskaksi. Vaikka sitä ei sanota ääneen, silti monet ajattelee mielessään välillä myös tiedostomattomasti "olen parempi kuin tuo"
"Ihan sama mitä teet, joku vihaa kuitenkin". Tän kuuluis olla positiivinen ja rohkaseva lause, mutta musta tää on aika masentava.
Joka päivään sisältyy aina jotain huonoa. Milloin polttaa kätensä tai potkasee jalan tuolin jalkaan, milloin joku mulkoilee vihasesti tai milloin vaan mokaa ja saa moitteita.
Yhteen viikkoonki mahtuu monta päivää jolloin on väsynyt ja voimaton kun ei oo saanu nukuttua tarpeeksi tai ruokailuajat venyy ja tuntuu inhottavalta tai hartioihin sattuu kun ei ole jaksanut mennä kävelylle yms.

En vaan näe elämässä mitään järkeä. En edes muista koska viimeeksi on ollu semmonen hetki kun olen ajatellut kaiken olevan hyvin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele joka päivä edes yhtä juttua joka on hyvin.

Miksi jonkun parturin pitää ajatella mun hyvinvointia, ostan siltä hiustenleikkuun ja määrittelen mitä haluan tehtäväksi, reklamoin jos ei miellyttä. Asiakkaana mä siellä olen, ei kiinnosta parturinkaan elämä mua.

Vierailija
2/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua kiinnostaa oma ja läheisteni etu. Käyn töissä, jotta saan rahaa hankkia lapsille ja itselleni ruokaa, vaatetta ja kivoja asioita. Työstäkin tykkään. En kilpaile muiden kanssa asioista. Teen elämälläni mitä haluan ja olen tyytyväinen.

Kumman negatiivinen olet. Kyllähän kampaajakin tykkää oman kätensä jäljestä ja haluaa parasta asiakkailleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyyninen ajatusmaailma. Kyllä ainakin itseäni kiinnostaa hyvinkin paljon läheisteni ja ystävieni hyvinvointi, ja heitä varmasti kiinnostaa omani. Taidat ilmeisesti luulla, että kaikki inhoavat sinua. Kehottaisin menemään puhumaan aiheesta ammattihenkilölle, mutta luulisit kuitenkin että hän kuuntelee sinua vain koska hänen on pakko.

Vierailija
4/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän onnellisena juuri siksi, että ajattelen omaa etuani. En mene kampaajalle siksi, että kampaaja tekisi mut onnelliseksi. Menen siksi, että Minä haluan uuden kampauksen tai värin. Teen siis asioita, jotka tekevät minut iloiseksi tai onnelliseksi.

Vierailija
5/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitäis olla itses kanssa hyvä olla. Sitten sun ei tarvitse ajatella muiden ajatuksia tai kilpailla muiden kanssa. Kai se tulee siitä,että tykkäät itsestäs ja hyväksyt itsesi,ni sun ei tarvi vertailla itsees muihin. Kai sä haluut olla onnellinen? Keskity hyvään. Jos et sitä muualt löydä ni itsestäs sitten.

Vierailija
6/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan sama mitä teet, joku vihaa kuitenkin"

Kuka sanoo noin? En minä koskaan ajattele että joku vihaa minua. En minä ole tehnyt kenellekään mitään pahaa niin että jollain olisi joku syy vihata minua. Kaikki eivät tykkää minusta, enkä minä tykkää kaikista, mutta viha on ihan eri juttu. Vihaisin sitten jos joku vaikka tahallaan satuttaisi lastani pahasti, vaikka puukottaisi.

Vierailija
7/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo noin? En minä koskaan ajattele että joku vihaa minua. En minä ole tehnyt kenellekään mitään pahaa niin että jollain olisi joku syy vihata minua. Kaikki eivät tykkää minusta, enkä minä tykkää kaikista, mutta viha on ihan eri juttu. Vihaisin sitten jos joku vaikka tahallaan satuttaisi lastani pahasti, vaikka puukottaisi.

Kyllä joku vihaa sinuakin vaikkei edes tunne sinua. Tai vihaisi, jos tuntisi sinut. Ja kyllä joku tuntemasi ihminen voi hyvinkin vihata sinua vaikket ole tehnyt koskaan hänelle mitään. Siihen ei voi vaikuttaa eikä siitä tarvitse välittää.

Vierailija
8/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän onnellisena juuri siksi, että ajattelen omaa etuani. En mene kampaajalle siksi, että kampaaja tekisi mut onnelliseksi. Menen siksi, että Minä haluan uuden kampauksen tai värin. Teen siis asioita, jotka tekevät minut iloiseksi tai onnelliseksi.

Miten voi iloisesti ajatella omaa etua, jos siitä aiheutuu muille stressiä?

Vierailija
9/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ajatella "vain omaa etua"ihan epäitsekkäästi ja hyvillä mielin, jos toisen paha olo tekee itsellekin pahan olon. Eli kun olet ihan normaalilla tavalla empaattinen, et tallo muiden yli tekemällä itsellesi hyvää. Viime kädessä kuitenkin oma tai rakkaiden etu menee muiden edelle. Miten voi olla niin vaikeaa olla onnellinen ap? En kettuile,kysyn vain.

Vierailija
10/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi iloisesti ajatella omaa etua, jos siitä aiheutuu muille stressiä?

Suurin osa kampaajista on yrittäjiä. Yrittäjä stressaa enemmän siitä, jos ei ole asiakkaita, kuin siitä, jos on asiakkaita.

Vierailija
11/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku vihaa sinuakin vaikkei edes tunne sinua. Tai vihaisi, jos tuntisi sinut. Ja kyllä joku tuntemasi ihminen voi hyvinkin vihata sinua vaikket ole tehnyt koskaan hänelle mitään. Siihen ei voi vaikuttaa eikä siitä tarvitse välittää.

Miksi joku vihaisi minua? En ole pahoinpidellyt tai tappanut ketään tai mitään muuta yhtä pahaa. Se että jos olen vaikka ärsyttävä jonkun mielestä ei ole mikään syy vihata. Viha on rakkauden ohella ihmisen voimakkain tunne, ei sitä voi tuntea vierasta ihmistä kohtaan. Vihalle pitää olla joku painava syy, se on eri asia kuin se että inhoaa tai ei tykkää.

Vierailija
12/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia kiinnostaa loppujen lopuksi oma etu. Aika harvaa varmasti kiinnostaa nimenomaan sinä. Kampaajat, kaupan kassat, lääkärit ja nykyään jopa youtubettajat tekee vaan työtään. Ei se kampaaja tee sitä kamapausta, koska sitä kiinnostaa aidosti sun hyvä olo vaan koska sen on "pakko."

Kaikki on ihan hirveetä kilpailua. Jos et saa hyvää koulupaikkaa tai töitä, sut leimataan epäonnistuneeksi tai laiskaksi. Vaikka sitä ei sanota ääneen, silti monet ajattelee mielessään välillä myös tiedostomattomasti "olen parempi kuin tuo"

"Ihan sama mitä teet, joku vihaa kuitenkin". Tän kuuluis olla positiivinen ja rohkaseva lause, mutta musta tää on aika masentava.

Joka päivään sisältyy aina jotain huonoa. Milloin polttaa kätensä tai potkasee jalan tuolin jalkaan, milloin joku mulkoilee vihasesti tai milloin vaan mokaa ja saa moitteita.

Yhteen viikkoonki mahtuu monta päivää jolloin on väsynyt ja voimaton kun ei oo saanu nukuttua tarpeeksi tai ruokailuajat venyy ja tuntuu inhottavalta tai hartioihin sattuu kun ei ole jaksanut mennä kävelylle yms.

En vaan näe elämässä mitään järkeä. En edes muista koska viimeeksi on ollu semmonen hetki kun olen ajatellut kaiken olevan hyvin.

Jaa. Ei mun elämää tai päivää pilaa se jos mua ei  huomata. Mua ei tippaakaan haittaa se jos minä en kiinnosta muita, koska olen itse lähinnä tarkkailija päähenkilön sijaan.  En minä ole koskaan kuvitellut että kampaaja tekisi työtään muusta syystä kuin siksi että maksan hänelle siitä.Toki  hän saattaa tuntea onnistumisen iloa jos onnistuu mielestään erikoisen hyvin mun pääni kohdalla.

Kannattaa unohtaa se mitä naapurin minnat ja maijat ehkä miettivät ja keskittyä olennaiseen: nauttimaan hetkestä. Eihän suakaan ne muut ihmiset kiinnosta joten miksi niiden pitäis kiinnostua susta?

Vierailija
13/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku vihaisi minua? En ole pahoinpidellyt tai tappanut ketään tai mitään muuta yhtä pahaa. Se että jos olen vaikka ärsyttävä jonkun mielestä ei ole mikään syy vihata. Viha on rakkauden ohella ihmisen voimakkain tunne, ei sitä voi tuntea vierasta ihmistä kohtaan. Vihalle pitää olla joku painava syy, se on eri asia kuin se että inhoaa tai ei tykkää.

Oi miten ihanan naiivia.

Voit käydä kokeilemassa jossain päin ISISin kalifaattia, miten sinua ei vihata.

Laita kuitenkin testamentti kuntoon ennen lähtöä.

Vierailija
14/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua muiden mietteet kiinnosta niin kauan kun ketään en ole loukannut. Vuoteen mahtuu muutama päivä kun joku päivänsä pilannut tulee avautuun milloin olen parkkeerannut väärin tai katsonut liian pitkään. Kohteliaasti yritän tilanteet hoitaa ja pahoitella, en minä päivääni noista pilaa.

Itsellä sen verran suuret piirit jo ennestään että ahdistaisi vain jos joku kampaaja tosissaan olisi kiinnostunut mitä minulle kuuluu. Ei mulla ole aikaa enää kovinkaan monelle ihmissuhteille kun on oma perhe, vanhemmat, huonossa kunnossa olevat isovanhemmat, sisarukset, sisaruksien lapset, ystävät, kummilapset, kummitäti, tukiperhelapset, hoitolapset ja naapurit. Samoin työ, puolison työ, lasten koulu, lasten harrastukset, talonrakennusprojekti, lemmikit, omat harrastukset, terveys, läheisten terveys, raha ja ruuhkavuodet. Tässä ku pitäisi vielä alkaa miettimään mitä kaupanmyyjä minusta nyt miettii kun kävin tämän muropaketin ostamassa.

Vierailija
15/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin tuolla mielisairaita hulluja ihmisiä. He voivat kyllä tuntea syvintä mahdollista vihaa sinuakin kohtaan ilman mitään järkevää syytä. He ovat sellaisia ihmisiä joita ei voi miellyttää, eikä tarvitsekkaan.

Vierailija
16/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on saatanoita.

Vierailija
17/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin väärä ilme niin johan. Menee päivä pilalle.

Vierailija
18/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä katsot minua väärin.

Vierailija
19/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten silmäilevät naiset erikseen.

Heiiiii, me silmäillään!!!!

Vierailija
20/27 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii no ei mukaan kiinnosta kampaajat ja lääkärit ja tubettajat kun ovat vieraita ihmisiä. Miksi niiden pitäisi olla kiinnostunut musta? Ootko sä ihan tosissaan jotenkin loukkaantunut siitä, että ihmiset tekee työtään ensisijaisesti rahan takia eikä siksi, että sulle tulee hyvä olo? Tuo "ihan sama mitä teet, joku vihaa kuitenkin" on todella typerä lause. Suurin osa siitä mitä kaikki tekee ei herätä kenessäkään muussa mitään tunteita. Joka päivään sisältyy huonoja ja hyviä asioita, jos keskityt vaan huonoihin, se on sun valinta. Vaikutat vähän teiniangstaajalta, eli älä huoli, tuo paha olo helpottaa hieman kunhan kasvat ja aikuistut. Olet ehkä kasvanut hieman hemmotelluna helppoon elämään ja tottunut ajatukseen että olet spesiaali. Nyt isompana tajuat, ettei maailma pyöri sun ympärilläsi ja olet siitä hieman katkera. Siihen ei ole syytä. Maailma ei pyöri kenenkään ympärillä, se vaan pyörii meistä välittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme