En varmasti tule haluamaan seksiä mieheni kanssa enää koskaan, ellei miestä ala kiinnostaa edes jotenkin osoittaa että pitää minua viehättävänä
Muuten en todellakaan halua eikä tämä ole mikään kosto vaan fakta, etten halua. Taustalla siis useamman vuoden haluttomuutta miehen taholta minua kohtaan joka vei haluni ja ylipäätään kiinnostukseni seksiin mieheni kanssa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Miksi oletat että minussa on laihdutettavaa? Mitä jos olen jo laiha? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Jos olisit laiha, kyllä miestä kiinnostaisi petipuuhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Oletko jotenkin mielisairas? Painan 54kg. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Jaa. En ole ap, mutta minunkin mieheni on haluton ja painan 53kg (enkä ole kääpiö).
Oikeasti varmaan useampi haluttoman miehen vaimo on laiha kuin lihava koska yrittävät epätoivoisemmin huolehtia viehättävyydestään syyttäessään itseään miehen haluttomuudesta. Yleensä turhaan, sillä vika on miehessä.
Eli siis toisin sanoen teistä kumpikaan ei halua? Ainakaan toisianne. En mä kyllä jaksaisi tuollaisessa liitossa pysyä. Tehän olette pelkkiä kämppiksiä käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis toisin sanoen teistä kumpikaan ei halua? Ainakaan toisianne. En mä kyllä jaksaisi tuollaisessa liitossa pysyä. Tehän olette pelkkiä kämppiksiä käytännössä.
Mies on viime aikoina puhunut siihen suuntaan että saattaisi joskus halutakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Oletko jotenkin katkera tai jotain? Exääni ei haluttanut juuri siksi koska olen laiha, hänen mielestään minun olisi pitänyt lihottaa. Monenlaisia ihmisiä mahtuu maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on viime aikoina puhunut siihen suuntaan että saattaisi joskus halutakin. Ap
"saattaisi joskus halutakin". Tosi kiihkeää. Oletteko olleet kauankin yhdessä?
Tervetuloa joukkoon iloiseen...
Suosittelen lämpimästi, että suhtaudut asiaan kuten miehet: jos et saa seksiä kotoa, haet sen muualta. Ei se parisuhdetta estä ja toinen saa kaipaamansa tilan. Minä otin kuusi vuotta nuoremman hoitamaan sen puolen ja mieheni sanoi juuri toissailtana, että on todella onnellinen nyt kun meidän välit on parantuneet. En viitsinyt sitten kertoa, että riidat seksittömyydestäni johtuen ovat poistuneet, koska hoidan sen asian muualla. Odotan innolla vaihdevuosia niin voidaan sitten mieheni kanssa molemmat olla haluttomia.
Oikein. Oma mies on myös haluton ja passiivinen, mikä ahdistaa nyt suunnattomasti kun kevät saa omat hormonit hyrräämään. Vonkasin aikani mutta nyt tein päätöksen, etten tee yhtäkään aloitetta ja että jos päädytään seksiin niin en ole aloitteellinen ja aktiivinen siinä hommassa, vaan mies tuottakoon iloa minulle.
Kaipaan niin paljon sitä, että joku haluaisi ja osoittaisi haluavansa, tulisi ja ottaisi. Mies on niin estoinen että olen alkanut uskoa vartaloni ja seksuaalisuuteni olevan jotenkin väärä, likainen ja huono. Ero on tämän asian vuoksi mielessä päivittäin, koska haluanko viettää näin lopun elämääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"saattaisi joskus halutakin". Tosi kiihkeää. Oletteko olleet kauankin yhdessä?
Ollaan oltu 15 vuotta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Oma mies on myös haluton ja passiivinen, mikä ahdistaa nyt suunnattomasti kun kevät saa omat hormonit hyrräämään. Vonkasin aikani mutta nyt tein päätöksen, etten tee yhtäkään aloitetta ja että jos päädytään seksiin niin en ole aloitteellinen ja aktiivinen siinä hommassa, vaan mies tuottakoon iloa minulle.
Kaipaan niin paljon sitä, että joku haluaisi ja osoittaisi haluavansa, tulisi ja ottaisi. Mies on niin estoinen että olen alkanut uskoa vartaloni ja seksuaalisuuteni olevan jotenkin väärä, likainen ja huono. Ero on tämän asian vuoksi mielessä päivittäin, koska haluanko viettää näin lopun elämääni?
Mulla ei onneksi hyrrää mikään ja jos hyrrää, omistan hyviä dildoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
On harvinaista, että keskinkertaisilla ulkonäöillä varustetut miellyttäisivät toistensa silmiä todella paljon. Ei läheskään aina kyse ole painosta. Useimmiten se on tekosyy vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, valitettavasti. Oikeastaan koen ristiriitaisena sen, että mieheni kehuu minua kauniiksi ja ihanaksi, mutta silti ei halua minua. Ei ole kiinnostusta seksiin. En ymmärrä! Minun mielestäni mieheni on komea ja haluttava. Alussa meillä oli paljon seksiä ja mieheni antoi ymmärtää, että näin tulee olemaankin, että seksi on hänellekin tosi tärkeää parisuhteessa. Ajattelin että onpa mahtavaa kun olen löytänyt puolison, jonka kanssa halut kohtaavat. Hyvin nopeasti kuitenkin selvisi, että näin ei olekaan. En kuitenkaan päättänyt suhdetta, koska onhan parisuhteessa muutakin kuin seksi ja olen myös (typeränä) toivonut ja odottanut, että asiat muuttuvat paremmiksi, että ehkäpä joku päivä hän haluaakin minua. Mutta aina on joku syy miksi ei halua; on stressiä, on kipuja, väsymystä, urheilua telkkarissa, naapurin Penan saunailta, aikainen herätys töihin, liian kova tuuli tai täysikuu.
Ikävä kyllä alkaa tuntua siltä, että kaikki ne muut hyvätkin asiat suhteessa alkavat painua taustalle tämän yhden tärkeän asian (jota ei tehdä muiden kuin oman rakkaan kanssa) puuttuessa. Olemme puhuneet paljon hänen haluttomuudestaan ja minun halukkuudestani, mutta ei asia puhumalla ole parantunut. Ei ole löytynyt kompromissia. Hän ei voi haluta enemmän ja minun täytyy vain tyytyä siihen mitä saan. No, pikkuhiljaa alkaa tuntua että antaapa sitten olla kokonaan. Tässä kärvistellään kunnes kuolema korjaa. Voi tulla pitkä odotus näin kolmekymppiselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja yksikään nainen ei ole elämäni aikana osoittanut mielenkiintoa minua kohtaan. Kukaan ei ole hymyillyt minulle tai tullut oma-aloitteisesti juttelemaan.
Runkkailen vessanpyttyyn.
Täällä sama. Tosin ei edes asuta yhdessä. Ajattelin siirtyä elämässäni eteenpäin siksi ja etsiä jonkun joka haluaa.