Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen moottoripyörän kyytiin

Vierailija
09.05.2018 |

Heippa!

Minulla on orastava suhde ihanan miehen kanssa. Miehellä on moottoripyörän ja haluaisi kovasti viedä minut ajelulle. Itseäni tämä jännittää aika paljon. Miten pitää pukeutua? Mitä ottaa huomioon? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä. : )

Vierailija
2/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi kun kerroit mietteistäsi? Hymiöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan miehelle kertoa, että sinua jännittää ja mietittää puketuminen, jne. Etten sitten joudu tekemään aloitusta kuinka sika mies oli, kun ei ottanut huomioon jännistämistäsi.

Vierailija
4/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa!

Minulla on orastava suhde ihanan miehen kanssa. Miehellä on moottoripyörän ja haluaisi kovasti viedä minut ajelulle. Itseäni tämä jännittää aika paljon. Miten pitää pukeutua? Mitä ottaa huomioon? :)

Riippuu matkan pituudesta. Tarttet hyvän kypärän joka sopii suht hyvin pääsi muodolle. Lyhyille reissuille lisäksi tukevat kengät ja lämmintä vaatetta. Jos löytyy nahkatakki niin se on hyvä. Ja hanskat.

Pidemmille reissuille olisi hyvä olla kunnon ajokamppeet: kevlarvahvisteinen nahka- tai goretexpuku, ajohanskat ja ajokengät.

Olen mennyt nurin moottoripyörällä mutta ajokengät ja -kamppeet toimivat: ne menivät päreiksi mutta pitivät minut suhteellisen ehjänä. Normikamppeissa olisi tullut rumaa jälkeä. Esimerkiksi farkut hajoavat heti ja paljastavat ihon jos luistavat vähänkään asfalttia vasten.

Todennäköisemmin tarvit suojaa keliä (kylmää, viimaa, sadetta) etkä kaatumista vastaan mutta jälkimmäisenkin mahdollisuus on hyvä pitää mielessä. Tuskin se mieskään suostuu pidemmille reissuille ellei sinulla ole kunnollisia varusteita.

Ai niin, pyörästä riippuen kyydissä oleminen vaatii vähän opettelua ettet hannaa käännöksiä vastaan. Isolla pyörällä kyydissäolijaa ei edes huomaa ennen kuin alkaa kahvitauolla ihmettelemään että mihinhän se putosi mutta pienemmillä pyörillä tarvitaan tiimityötä.

Mukavia reissuja!

Vierailija
5/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

Siis ihan lyhyelle reissulle olemme menossa, ihan pikkuajelulle vain niin sitä varten en viitsisi alkaa ostamaan vielä kamppeita, kun emme kuitenkaan vielä virallisesti edes seurustele. :) ehkä sitten myöhemmin.

Miehen mielestä farkut ja hieman paksumpi takki riittää. Miehellä on ylimääräinen kypärä jota saisin käyttää. Olen puhunutkin siitä, että jännittää ja kysellyt etukäteen. En vain haluaisi vaikuttaa hirveen nipolta asian suhteen :D

T. AP

Vierailija
6/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista!

Siis ihan lyhyelle reissulle olemme menossa, ihan pikkuajelulle vain niin sitä varten en viitsisi alkaa ostamaan vielä kamppeita, kun emme kuitenkaan vielä virallisesti edes seurustele. :) ehkä sitten myöhemmin.

Miehen mielestä farkut ja hieman paksumpi takki riittää. Miehellä on ylimääräinen kypärä jota saisin käyttää. Olen puhunutkin siitä, että jännittää ja kysellyt etukäteen. En vain haluaisi vaikuttaa hirveen nipolta asian suhteen :D

T. AP

Noilla pärjäät komeasti. Varusteet on aika arvokkaita eli ei niitä kannata alkaa ostamaan ellei ole varmuutta kyytien palveluvarmuudesta ja jatkuvuudesta ;) Jos homma etenee kuin elokuvissa niin sitäkin kannattaa harkita että haluatko ajaa mp-kortin vai roikkua jatkuvasti toisen takapenkillä. Anyway, ei nuolaista ennen kuin katajaan kapsahtaa mutta onnea matkaan joka tapauksessa. Muista hanskat.

Vierailija
7/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kukkamekko ja sukkanauhat!

Vierailija
8/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä jättämään moisen moottoripyöräilevän sian nyt heti eikä myöhemmin.

Vierailija
10/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.pinimg.com/564x/dd/fd/45/ddfd45600103597ee097e24bb11d16c9.jpg

Pieruverkkareissa ja t-paidassa (lyhythihainen)

Vierailija
11/11 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lainasi minulle hänen toisia ajohousujaan ja takkiaan. Ei ihan tyylikästä minulle, mutta jos ei ole tarpeeksi päällä, tulee kylmä. Vaikka olisikin hellettä. Pyydä häntä ensimmäisellä kerralla ajamaan hiljaa, eli älkää menkö minnekään 80 alueelle. Se tuntuu kyydissä olevalla jo todella suurelta vauhdilta.

Hmm. Eipäs ollakaan ensimmäisen kesän jälkeen käyty yhdessä ajelemassa. Pitäisiköhän ehdottaa, sillä hänelle taisi jäädä sellainen kuva, etten tykkää siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme