Niin vaan Saara meni finaaliin
Kommentit (148)
Iltalehden taso on niin alhainen ettei sitä voi millään tasolla arvioida.
Saara-vihaajia voi näkyä mielenterveystoimistojen akuuttipäivystyksessä lähipäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan missään muussa viisumaassa haukuttu oman masn edustajaa kuin Suomessa?! Se on jo sairautta ja kuvastaa suomalaisten negatiivisuutta ja katkeruutta, jotka syövän lailla nakertavat tätä maata ja tappavat kaiken yhteisen positiivisen yhteistunteen. Pätee niin täysin se, että jos naapuri ostaa uuden aiton, käymme puhkomassa yöllä renkaat eikä tehdä kovemmin itse töitä ja hankita myös uusi auto!
Ei Saaran haukkujia varmaan kovin montaa ole
Samat negatiiviset henkilöt näkyvät olevan Facessa ja Youtubessa, varmaan myös täällä.
Se ihnetyttää et iltiksen toimittaja lyttäsi etukäteen Saaran esityksen. Olis kannattanut odottaa. Mahtaa nolottaa.
Kyllä on negatiivisia ihmisiä! Oikeasti - ollaan ylpeitä ja iloisia, Suomi on finaalissa! Hieno, tarttuva biisi. Saara osaa laulaa ja show oli upea! Okei, taustatanssijat oli vähän kökköjä. Se videon tunnelma on hieno ja ne monsterit olisi ollut hieno saada lavalle. Mutta olen iloinen ja ylpeä Suomen vedosta! Ansaittu finaalipaikka. Kiitos Saara!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tiesivät että MINÄ minulle on niin tärkeää tämä ja jättivät ilmoitukseni MINÄ viimeiseksi. Minä olen niin joutunut kovettamaan itseni Suomessa ja MINÄ olen harrastanut vain musiikkia pienestä pitäen, minä, minä, minä, minä, minä aina vaan eikä koskaan mitään muuta... Kun tästä pääsisi eroon niin olisi ihan suotavaa Saaralle. Elämän ei tarvitse olla noin humorintajutonta ahdasmielistä ja itsekeskeistä. Tuolta kun putoaa normaaliin maailmaan niin voipi käydä heikosti.
Tämä Saaran omista sanomisista kaikki. Uutisten lyhyessä pätkässä ehti sanomaan mua ja minä aika monta kertaa. Kyllä ko tyttö puhuu paljon itsestään eikä oikeastaan mistään muusta, eikä sitä peittele. Ilmeisesti totuutta ei saa sanoa ääneen? Ja myönnän että juuri tämä piirre on ihmisessä minusta hieman negatiivinen. Laulustakaan ei saa sanoa muuta kuin yhden totuuden vai? Mielestäni ei ole ihan tervettä suhtautumista faneiltakaan tällainen toiminta. Kuinka heikkoitsetuntoista tämä porukka kollektiivisesti oikein on. Kyllä aikuinen ihminen kestää kritiikin sitä on opittava elämässä kestämään ja ennen kaikkea se on osattava ohittaa. Saaraa vastaan ei ole mitään sanonhan jo että olisi suotavaa hänelle että oppisi näkemään maailman hieman kauempaa.
Mä en ole mikään Saara-vihaaja, mutta en tykkää biisistä enkä Saaran lauluäänestä kummemmin. Eilen hän kuitenkin esiintyi edukseen, biisi näyttäytyi tuossa seurassa mukavan vauhdikkaana ja show oli paljon parempi kuin se aiempi versio. Tuossa nyt haluttiin tehdä täydellinen Euroviisuesitys, kuuluuhan siihen toki näyttävä meno.
Saaran äänestä en edelleenkään tykkää, hän huutaa ihan liikaa ja heti kun voimakkuus nousee, ääneen tulee kylmä, metallinen sävy. Hän kuitenkin lauloi varsin puhtaasti eilen, mitä ei todellakaan voi suurimmasta osasta kisailijoita sanoa. Olen iloinen, että esitys onnistui ja minusta on täysin oikein, että sillä päästiin finaaliin.
Saaran vihaajat ovat ilmeisesti tukehtuneet myrkylliseen kieleensä, kun niistä ei nyt kuulu.
Mikä helpotus. Iloiset raikkaat tuulet puhaltavat.
Mulle jäi ykkössemistä mieleen hyvässä kaksi esitystä: Suomen ja Viron!
Saara tulee pärjäämään hyvin - tiukka, luotettava ammattilainen. Ja mikä lavakarisma. Rennon iloinen meno päällä💞
Saaran äänen eilisestä esityksestä olisi vonut ottaa erilleen yhteen raitaan ja tulos olisi ollut huikea.
Täällähän on arvosteltu artisti Saaraa ja hänen suorittamisiaan. Se on yhtä oikein kuin minkä tahansa muun tuotteen tai palvelun laadun arvioiminen. Saara itse vie juttunsa henkilöön, kertoo hiivoista alkaen kaiken. Teki nyt kohtalaisen suorituksen, pääsi mukaan kilpailuun. Ei voittanut yhtään mitään.
Hyvä Saara!! Ihanaa katsoa AMMATTILAISTA lavalla, mitä suurempi yleisö ja suuremmat paineet, sitä varmemmin Aalto esiintyy. Ei kertaakaan x-factorin aikana sössinyt koreoissa tai lauluissa, vetää kuin vettä vain. Lavashowkin on muutettu vähän aikaa sitten. Mutta tottakai mammat palstalta vetäisivät itse "karismaattisemmin" jopa tuhatpäisen viisuyleisön edessä.
Vierailija kirjoitti:
Saaran äänen eilisestä esityksestä olisi vonut ottaa erilleen yhteen raitaan ja tulos olisi ollut huikea.
Kyllä!
Kuinka moni tajuaa, miten harvinaista on laulaa livenä puhtaasti, kirkkaasti, vahvasti?
Moni huippuartisti on aika vaatimattoman kuuloinen keikoilla. Kun levyt miksataan, leikataan ja parannellaan.
Mutta Saaran esitys voisi mennä levylle sellaisenaan.
Hän on rautaisen ammattimainen ja kokenut.
Siksi myötähäpeän ihmisiä, jotka oireillen omaa tylsää elämäänsä haukkuu Saaraa, joka ei tee kellekään muuta pahaa kuin nauttii omasta elämästään tehden rakastamaansa työtä. 💞
Minä en Saaraa vihaa, hän on aivan yhdentekevä minulle, musiikkinsa ei miellytä. Mielestäni hänessä ei ole karismaa lainkaan, hän vaikuttaa hyvin, hyvin yksinkertaiselta ihmiseltä. Katsokaapa aamun uutisista hänen lausuntonsa finaaliin pääsyn ratkettua. Hänen pukeutumisensa on mautonta, on toki monen muunkin, mutta Saaran aivan erityisesti. Mutta sielläpä laulelkoon, minun ei ole pakko katsoa, enkä katso.
Pikkuisen arveluttava tuo natsiviittaus taustalaulajien asuineen ja se tervehdys lopussa...ei ole mukavaa euroviisuhenkeä nostattavaa.
Vai kokiko kukaan muu sitä näin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Saara!! Ihanaa katsoa AMMATTILAISTA lavalla, mitä suurempi yleisö ja suuremmat paineet, sitä varmemmin Aalto esiintyy. Ei kertaakaan x-factorin aikana sössinyt koreoissa tai lauluissa, vetää kuin vettä vain. Lavashowkin on muutettu vähän aikaa sitten. Mutta tottakai mammat palstalta vetäisivät itse "karismaattisemmin" jopa tuhatpäisen viisuyleisön edessä.
Tämä varmuus juuri on yksi hänen isoimpia valttikorttejaan. Saaran esiintymistä on miellyttävää seurata, kun tietää ettei mokia tule. Vaatii oikeasti kovaa taitoa vetää virheettömästi tuollaisissa paineissa ja taitoa häneltä löytyy!
Mahtia "Sara Altou"!! :) we love you!!! :)
Kerrankin suomella oli hyvä esitys, eikä tarvinnut hävetä. Esitys oli mun makuun hiukan täyteen ahdettu kaikkea mahdollista, mutta ei se mitään kun finaaliin mentiin silti. Saa nähdä miten pärjää finaalissa. Odotan ettei nyt ihan viimeiseksi sentäs jäädä tällä kertaa. Ylletään ehkä keskivaiheen paremmalle puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Kuinka moni tajuaa, miten harvinaista on laulaa livenä puhtaasti, kirkkaasti, vahvasti?Moni huippuartisti on aika vaatimattoman kuuloinen keikoilla. Kun levyt miksataan, leikataan ja parannellaan.
Mutta Saaran esitys voisi mennä levylle sellaisenaan.
Hän on rautaisen ammattimainen ja kokenut.
Siksi myötähäpeän ihmisiä, jotka oireillen omaa tylsää elämäänsä haukkuu Saaraa, joka ei tee kellekään muuta pahaa kuin nauttii omasta elämästään tehden rakastamaansa työtä. 💞
Tuo oli ironiaa. Kannattaisi kysyä saaralta itseltään, hän tiesi, toisin kuin fanit täälä, ettei suoitus mennyt nappiin. Esityksestä ei kuulemma muista mitään. Taustalaulajat pelastivat monessa kohtaa jossa veti korkean venytyksen. Toki se kuuluun tällaisen biisin luonteeseen, muuten ei taustalaulajia tarvittaisi ja solo-artisti saa vapauksia omaan esitykseensä. Näin ammattilaisen silmin katsottuna olisi voinut hallita esityksen paremmin ja toivon niin sitten kilpilussa tapahtuvan. Saa alapeukuttaa olkaa hyvä, te ihanat lapset. Iso musiikkibisnes kiittää ja kuittaa.
Aivan järkyttäviä kappaleita. Saara erottui edukseen noista.
Aivan kuin olisi ollut yhtä samaa ulinakappaletta esitetty milloin ketkuttaen milloin mitenkin eläytyen.
Kaikki naiset samannäköisiä.
Kamalaa paskaa.
Irlannin joikujan osuudessa laitoin äänen pois, ei pystynyt sitä ulinaa kuuntelemaan.
Israel nyt oli luku sinänsä... Hirveä. Mitä muuten tekevät euroviisuissa? Viimeksi karttaa silmäillessä oli vielä Lähi-Idän alueella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei olla vielä missään muualla kuin finaalissa. Katsotaan finaalin jälkeen, onko Saaran ihailijoilla munaa puolustella epäreilua viisuedustajan valintaa.
Kuinka niin epäreilu?
Päinvastoin! Saarahan aikoinaan tuli äänestetyksi viisuihin, mutta vääryydellä pelattiin pois.
Nyt ansaitusti pääsi!
Onko sulta otettu pienenä namit pois ja vedelty korville aina, kun olet sanonut MINÄ?