Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin vaan Saara meni finaaliin

Vierailija
09.05.2018 |

Siitäs saitte epäluuloiset ja haukkujat. Hah hah

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen juontajan kimitys ja homojutut oli raskasta kuunneltavaa. Miksi Euroviisuselostuksen pitää mainostaa näitä vähemmistäjä, eikö viisut ole koko kansan juttu?

Mun telkkarista ei kuulunut homoa ollenkaan.

Vähän kaipasin jotain selostusta.

Vierailija
42/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut artisti joka saa mut itkemään.

Siinä varmaan tunnetta tarpeeksi.

Onnea Saara!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Teemu oli? Oliko Teemu siinä esityksessä?

Vierailija
44/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin täällä kotisohvalla ihan täysillä mukana. Kyllä siinä kyyneleet tulivat silmiin, kun tulokset selvisivät. Ihan mieletön suoritus Saaralta! Semifinaali oli todella kovatasoinen, joukossa oli monta säväyttäjää. Iloitsen Saaran puolesta, että hänen vuosikymmenten haaveensa Euroviisujen finaalissa esiintymisestä nyt toteutuu. Nauti täysillä Saara!

Vierailija
45/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen juontajan kimitys ja homojutut oli raskasta kuunneltavaa. Miksi Euroviisuselostuksen pitää mainostaa näitä vähemmistäjä, eikö viisut ole koko kansan juttu?

Miksi olit kääntänyt äänet pois?

Vierailija
46/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiesivät että MINÄ minulle on niin tärkeää tämä ja jättivät ilmoitukseni MINÄ viimeiseksi. Minä olen niin joutunut kovettamaan itseni Suomessa ja MINÄ olen harrastanut vain musiikkia pienestä pitäen, minä, minä, minä, minä, minä aina vaan eikä koskaan mitään muuta... Kun tästä pääsisi eroon niin olisi ihan suotavaa Saaralle. Elämän ei tarvitse olla noin humorintajutonta ahdasmielistä ja itsekeskeistä. Tuolta kun putoaa normaaliin maailmaan niin voipi käydä heikosti.

Vierailija
47/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt jostain aikaisemmista ketjuista kauan sitten että Saaran kouluaikojen kiusaajat tai kiusaaja jatkaa edelleen, nyt netissä ja esim täällä. Muistan itsekin nähneeni sellaisia viestejä (silloin kun vielä luin Saaraa koskevia ketjuja), jotka oli tällaisen kestokiusaajan ja joista voi päätellä että on tuntenut Saaran. Veikkaan että näin aikuisena kyse on siitä että Saara muistuttaa omasta noloudesta ja hänet täytyy vetää lokaan että hän häipyisi julkisuudest. Ja lakkaisi muistuttanasta

kiusaajaa siitä kuinka kiusaajalle kävi paskasti ja kiusattu loistaa tähtenä.

Totta varmasti. Ei kukaan normaali jaksaisi seurata/stalkata inhoamaansa artistia ja kirjoitella nettipalstoille vihaa tihkuvia viestejä ellei taustalla ole jotain henkilökohtaista.

Vierailija
48/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Kuulin kyllä esitykset mutten homoa.

Vierailija
49/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin sen koko ajan!

Sanoin myös.

Saara oli loistava, rento, iloinen.

Mut taustalaulajat ja tanssijat ei osanneet.

Ne pois tai jotain.

Myös lava välkkyvine valoineen on levoton.

Siksi moni artisti ei esiintynyt edukseen.

Saara tulee sijoittumaan hyvin.

Veikkaan 1-6.

Vierailija
50/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Saara. On hyvä että Suomi välillä pääsee finaaliin. Toivottavasti pääsee 10 joukkoon finaalissa. En usko että ihan voittaa mutta ihan kelpo biisi tuossa joukossa.

Vierailija
51/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt Saarasta, olin areenakeikallakin. Ihan mahtava esiintyjä. En ymmärrä yhtään tätä paskan määrää mitä hän täysin suotta on Suomesta saanut niskaansa! Ja kaikista kieroutuneinta on, että nämä haukkujat vetivät herneet otsalohkoon asti kun Saara sanoi ihan rehellisesti että Suomesta saa aina paskaa palautetta! Ihan tottahan hän puhui. Pitäisikö haukkujien mielestä Saaran alkaa kehumaan paskoja "fanejaan" ennen kuin ansaitsee oikeita faneja? Eihän se niin mene.

Olen niin onnellinen Saaran puolesta että pääsi finaaliin! Pääsi vielä todella kovasta joukosta jatkoon, ihan mahtavaa!

Vierailija
52/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Kuulin kyllä esitykset mutten homoa.

Omituista tai sitten et puhu totta.

Vierailija
53/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii saara menestyy ja vaihteeksi mammat ovatkin sen isoimpii fanei. Ihme kaksnaamaisuutta.

Toivottavasti se ei voita ja muutenkin sais sen ura mennä päin mäntyä. Suomalainen muija kun se on niin heti sillä nousee kusi päähän menestyksestä. Varmaan sitten se kertois haastatteluissa miten se on menestynyt suomalaisten kampituksesta huolimatta ja miten suomi on pa skaa maa hänenlaiselle megastaralle. Ja mammat täällä kuitenki nuolis sen p rsettä ja sanois et oikees se on.

Vierailija
54/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatian alastomana pitsipukunsa alla esiintynyt nainen katsoi ihan epäuskoisena, kun pari finaalipaikkaa oli enää täyttämättä, ja muutama muu, jotka seksillä yrittivät hakea pisteitä, että mitä, enkö pääse finaaliin. Mulle tuli fiilis, että eilinen ilta oli ennen muuta musiikin voitto. Saara kuului sille puolelle ja olen ylpeä hänestä.

Pakko oli käydä katsomassa tuo Kroatian esitys ja oli kyllä pohjanoteeraus. Biisi jotenkin flegmaattinen ja koko ”show” perustui siihen, että nainen pitsipuvussa hetkuttaa ja ilmeilee lavalla ”seksikkäästi” :D aika kummallista, että tuollaisella tekeleellä edes kuvitellaan menevän jatkoon. Selkeää katselijan ja kuuntelijan aliarvioimista.

Vierailija
55/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt Saarasta, olin areenakeikallakin. Ihan mahtava esiintyjä. En ymmärrä yhtään tätä paskan määrää mitä hän täysin suotta on Suomesta saanut niskaansa! Ja kaikista kieroutuneinta on, että nämä haukkujat vetivät herneet otsalohkoon asti kun Saara sanoi ihan rehellisesti että Suomesta saa aina paskaa palautetta! Ihan tottahan hän puhui. Pitäisikö haukkujien mielestä Saaran alkaa kehumaan paskoja "fanejaan" ennen kuin ansaitsee oikeita faneja? Eihän se niin mene.

Olen niin onnellinen Saaran puolesta että pääsi finaaliin! Pääsi vielä todella kovasta joukosta jatkoon, ihan mahtavaa!

Tuossa kohtaa olet vähän turhan positiivinen kun sanot että "kovasta joukosta". Minusta muut olivat ihan kuraa paisti Belgian ja Suomen esitykset.

Vierailija
56/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin olen ihmetellyt kun täällä on yksi tai useampi ihminen joka kiusaa Saaraa ihan järjettömällä volyymilla ja sitten nämä haukkuu Saaraa siitä että Saara sanoo niin kuin asiat on, häntä kiusataan. Kiusattiin ja kiusataan edelleen, ja nyt kyseiset kiusaajat kiusaa Saaraa siitä että tämä puhuu asiasta. Voi kun Saara tekisi noista rikosilmoituksen. Sen Riikan esimerkki osoitti, että nettikiusaaja on mahdollista saada vastuuseen teoistaan.

Vierailija
57/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonii saara menestyy ja vaihteeksi mammat ovatkin sen isoimpii fanei. Ihme kaksnaamaisuutta.

Toivottavasti se ei voita ja muutenkin sais sen ura mennä päin mäntyä. Suomalainen muija kun se on niin heti sillä nousee kusi päähän menestyksestä. Varmaan sitten se kertois haastatteluissa miten se on menestynyt suomalaisten kampituksesta huolimatta ja miten suomi on pa skaa maa hänenlaiselle megastaralle. Ja mammat täällä kuitenki nuolis sen p rsettä ja sanois et oikees se on.

Ouluunkin menee useampi juna päivässä, ehdit vielä. Mene vr.fi.

Vierailija
58/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei olla vielä missään muualla kuin finaalissa. Katsotaan finaalin jälkeen, onko Saaran ihailijoilla munaa puolustella epäreilua viisuedustajan valintaa.

Vierailija
59/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden Mari Pudas ihmetyttää artikkeleita. Saman tason kiusaamista on harvoin nähnyt tuon tason lehdissä.

Vierailija
60/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tälläkin palstalla se aika pieni joukko teitä, jotka oikeasti Saaraa vihaavat. Itse en henk.koht. ole jaksanut osallistua Saaraa koskeviin keskusteluihin juuri siksi, että en jaksa lukea teidän mollaajien kommentteja. Tuskin kukaan Saara -vihaaja nyt jatkoon menon perusteella on faniksi muuttunut. Nyt suurin osa teistä vaan osaa pitää jo suunsa kiinni.

Ketju on lukittu.