Niin vaan Saara meni finaaliin
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Siitäs saitte epäluuloiset ja haukkujat. Hah hah
Jipjipjipjeehiphiphuraa.
Eilen nähtyäni Saaran osuuden ajattelin, että on todellinen vääryys jos ei pääse finaaliin.
En uskaltanut katsoa tulosta silloin.
Aamulla jännitti katsoa. Epäluuloisuus ei johtunut Saaran esityksestä vaan siitä, että ihmiset äänestävät mnrsti muusta syystä kuin siitä kuinka hyvä laulu on yms.
Saaran laulu onnistui täydellisesti olematta liian kliininen.
Koreografia toimi, valaistus toimi.
Tunne siltä puuttuu edelleen. Saara on tekninen laulaja, mutta täyttää sen puuttuvan osan jota karismaksikin kutsutaan tuolla älyttömällä showlla.
Ihan hienoa. Toivotaan, että menestyy finaalissakin.
Kohtuutonta dissausta Saara Aalto on saanut esim. tällä palstalla.
En ole fani, mutta ei hän ole minulle pahaa tehnyt, eikä kukaan ansaitse sellaista kuraa, mitä artisti on saanut niskaansa. Onhan lauantaina mielenkiintoista katsoa loppukilpailu.
Tsemppiä kovasti Saaralle.
Saaralla on karismaa ja tunnetta vaikka muille jakaa. Erityisesti sen huomaa silloin kun ei ole sitä showta, esim vain nainen ja piano. Ja ihmiset haltioissaan.
Onkohan missään muussa viisumaassa haukuttu oman masn edustajaa kuin Suomessa?! Se on jo sairautta ja kuvastaa suomalaisten negatiivisuutta ja katkeruutta, jotka syövän lailla nakertavat tätä maata ja tappavat kaiken yhteisen positiivisen yhteistunteen. Pätee niin täysin se, että jos naapuri ostaa uuden aiton, käymme puhkomassa yöllä renkaat eikä tehdä kovemmin itse töitä ja hankita myös uusi auto!
Saara on ainoa suomalainen supertähti. Muut nykyiset suomalaiset naislaulajat ovat surkeita piipitttäjiä.
Ei kiinnosta viisut enkä edes ole kuullut Saaran kappaletta, mutta silti ilahduin uutisesta. Hyvä Suomi! (Luulisi nyt jokaisen normaalin ihmisen toivovan maansa menestyvän...)
Olen ymmärtänyt jostain aikaisemmista ketjuista kauan sitten että Saaran kouluaikojen kiusaajat tai kiusaaja jatkaa edelleen, nyt netissä ja esim täällä. Muistan itsekin nähneeni sellaisia viestejä (silloin kun vielä luin Saaraa koskevia ketjuja), jotka oli tällaisen kestokiusaajan ja joista voi päätellä että on tuntenut Saaran. Veikkaan että näin aikuisena kyse on siitä että Saara muistuttaa omasta noloudesta ja hänet täytyy vetää lokaan että hän häipyisi julkisuudest. Ja lakkaisi muistuttanasta kiusaajaa siitä kuinka kiusaajalle kävi paskasti ja kiusattu loistaa tähtenä.
Aika kovassa joukossa oli eilen. Hyviä tarttuvia biisejä, hyvin vähäpukeisina ketkuttelevia kauniita naisia, mutta niin vaan Saara pääsi jatkoon!!! Hienoa!!!
Olen tosi onnellinen Saaran puolesta. Euroviisut eivät minua kiinnosta, mutta on ihanas, kun joku saa mitä tahtoo.
Kroatian alastomana pitsipukunsa alla esiintynyt nainen katsoi ihan epäuskoisena, kun pari finaalipaikkaa oli enää täyttämättä, ja muutama muu, jotka seksillä yrittivät hakea pisteitä, että mitä, enkö pääse finaaliin. Mulle tuli fiilis, että eilinen ilta oli ennen muuta musiikin voitto. Saara kuului sille puolelle ja olen ylpeä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan missään muussa viisumaassa haukuttu oman masn edustajaa kuin Suomessa?! Se on jo sairautta ja kuvastaa suomalaisten negatiivisuutta ja katkeruutta, jotka syövän lailla nakertavat tätä maata ja tappavat kaiken yhteisen positiivisen yhteistunteen. Pätee niin täysin se, että jos naapuri ostaa uuden aiton, käymme puhkomassa yöllä renkaat eikä tehdä kovemmin itse töitä ja hankita myös uusi auto!
Ei Saaran haukkujia varmaan kovin montaa ole
Samat negatiiviset henkilöt näkyvät olevan Facessa ja Youtubessa, varmaan myös täällä.
Saaran esitys onnistui oikein hyvin, oli läsnäolevan tuntuinen ja laulu toimi. Ja biisi erottui kyllä joukosta nyt kun kuulin muut 18.
Harmi että ne armeijanaiset on niin hirveitä, en YMMÄRRÄ miksi heidän tilallaan ei ole niitä videon "friikkejä". Olisivat täydentäneet sanomaa paremmin. Jos taustalaulannasta oli kyse, he olisivat voineet olla taustalla ja tanssijat erikseen.
Tulosten julkistamisen jälkeen eka tunne oli vilpitön riemu ja ilo - ja heti toisena seurasi ajatus, että voi kunpa tämä saisi p*skanpuhujat hiljenemään ja ryömimään takaisin koloihinsa. Go Saara, olet upea!!
Mä oon niin iloinen, koska jos Saara ei olisi päässyt, en olisi jaksanut sitä suunnatonta jälkipuintia ja ylen ratkaisujen haukkumista, mitä siitä olisi seurannut. Yle laittoi kaiken yhden kortin varaan, perui UMK:n kesken kaiken ja kaatoi älyttömän rahamäärän Saaran esitykseen. Hyvä, että pääsi finaaliin.
Saarasta välittyi tekemisen ilo ja riemu, oli ihana katsella, miten hän revitti vapautuneesti. Olin niin iloinen siitä, että se huomattiin. Go Saara go!
Euroviisut on nähty. Ehdotan ettei Suomi osallistu kisoihin enää. Yle säästäisi verorahoja.
Se kaatuminen korkealta selälleen muiden syliin oli huikea. Ois jäänyt multa tekemättä.
Miksipä ei. Viisurallatus ja onhan sillä kansainvälisiä tykkääjiä.