Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin vaan Saara meni finaaliin

Vierailija
09.05.2018 |

Siitäs saitte epäluuloiset ja haukkujat. Hah hah

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee jatkoon? Ketkä tässä semifinaalissa äänestää? Tyhmä kysymys, mutta en jaksanut katsoa viisuja. 

Vierailija
22/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi iloinen Saaran puolesta. Unelma on toteutunut ja Suomi viety finaaliin pitkästä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaatuminen korkealta selälleen muiden syliin oli huikea. Ois jäänyt multa tekemättä.

Ihan kuin siinä olisi tapahtunut jokin pieni lipsahdus jollekin kiinniottajalle. Näytti paljon riskaabelimmalta kuin harkoissa. 😱

Vierailija
24/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ SAARA! Hienosti veti! Suomi on ollut tätä ennen finaalissa viimeksi 2014!!!

Vierailija
25/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kaatuminen korkealta selälleen muiden syliin oli huikea. Ois jäänyt multa tekemättä.

Ihan kuin siinä olisi tapahtunut jokin pieni lipsahdus jollekin kiinniottajalle. Näytti paljon riskaabelimmalta kuin harkoissa. 😱

Mun mielestä saara tiputtautui vahingossa hieman vinosti, siksi näytti hurjemmalta. Itse en olisi tuota uskaltanut tehdä, mutta hienolta se näytti!

Vierailija
26/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut lipsahdusta, mutta näin tuon vasta eilen ekan kerran ja se oli upea. Täytyy todella pystyä suoraan putoamaan selälleen, huh huh. Saara antoi kaikkensa ja olin ylpeydestä ihan liikuttunut.

Vierailija
27/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä että pääsi finaaliin! Nyt tarvii vaan kuunnella ne ”ai miten niin en voittanu” eikä sitä miten kaikki on niin paskoja kun ei päästy ees finaaliin.

Aika monet uudet koulukirjat, pari sairaanhoitajat tai tiepätkät tälläki rahotettais. Asiat sais laittaa tärkeysjärjestykseen, eihän meidän lapsetkaan saa kakkua ennen pääruokaa.

Vierailija
28/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Esitys meni hyvin ja Saara lauloikin hyvin. Harmi vaan, ettei tuo kappale taida kuitenkaan olla riittävän iskevä tai vaihtoehtoisesti kaunis voittoa ajatellen.

Vierailija
29/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Saara! Onnea ja kiitos maamme upeasta edustuksesta! Ei täällä oikeasti kaikki halua sua mollata, vaan kannustetaan oikein sydämemme pohjasta.

Vierailija
30/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen taustalaulajista kaatui rapuissa, mutta nousi pystyyn aika vikkelästi.

Vierailija
31/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran persoonassa on jotain mistä en tykkää yhtään, mutta oon silti todella iloinen että pääsi finaaliin ja kannustan!!

Vierailija
32/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappi kiehui, kun lueskelin eilisen esityksen aikana väsättyjä viestejä. Ihan käsittämätöntä haukkumista ja virheiden etsintää. Kun Suomen todella hieno esitys päättyi, joku kirjoitti heti paikalla, että harmi kun yleisö ei yhtään tykännyt, vaikka yleisö huusi ja hurrasti kuin viimeistä päivää.

Ihanaa, että torstain semifinaalia voi katsoa jännittämättä, eilen verenpaine nousi hirveisiin lukemiin.

Vierailija
33/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt jostain aikaisemmista ketjuista kauan sitten että Saaran kouluaikojen kiusaajat tai kiusaaja jatkaa edelleen, nyt netissä ja esim täällä. Muistan itsekin nähneeni sellaisia viestejä (silloin kun vielä luin Saaraa koskevia ketjuja), jotka oli tällaisen kestokiusaajan ja joista voi päätellä että on tuntenut Saaran. Veikkaan että näin aikuisena kyse on siitä että Saara muistuttaa omasta noloudesta ja hänet täytyy vetää lokaan että hän häipyisi julkisuudest. Ja lakkaisi muistuttanasta kiusaajaa siitä kuinka kiusaajalle kävi paskasti ja kiusattu loistaa tähtenä.

Kai sitä nyt v ituttaa kun toinen matkustelee ympäri maailmaa laulaen ja esiintyen, kun itse on juuttunut sängyn ja netin väliin sinne Oulunsaloon.

Vierailija
34/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne siltä puuttuu edelleen. Saara on tekninen laulaja, mutta täyttää sen puuttuvan osan jota karismaksikin kutsutaan tuolla älyttömällä showlla. 

Voi vi..n pelle, nyt pää kiinni ! Mä en tajua , että mikä hemmetin tunne siltä muka puuttuu ! Ihan tajuttoman hyvä esiintyjä ja hyvä ääni. Nyt sinä voit mennä sen puuttuvan tunteesi kanssa niin pitkälle kun ...miten koville sulla oikein ottaa toi Saara ja Saaran elämä ??

Vierailija
35/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun voittoon vaan, pääsispähän suomalaiset tästä vihdoin eroon. Sitten ei auta kun artistin pärjätä omillaan, veroeuroilla on nyt tuettu ja kannustettu ja nöyristellen pyydetty anteeksi sitä. ettei Saara päässyt euroviisuedustajaksi jo silloin kun ensimmäistä kertaa halusi. Saarakin vois sitten keksiä jo jotain muutakin juttua kuin sitä kuinka siitä ei tykätä täällä.

Vittu et olet naurettava, ei tykätä täällä.

Ettehän te tykkää kenestäkään, te jotka aina haukutte muita.

Minä tykkään ja moni muukin.

Konsertit myy hyvin ja aivan sama mistä te tykkäätte, teidän kiusaajakerho.

Vierailija
36/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on katkera paikka suomalaisille negatiivisille valittajatoimittajille ja -analysoijille.

Mitäs nyt tehdään, jos oman tien kulkija, erittäin tunnettu UK:ssa oleva ja asuva

Saara Aalto repäisee ja pääsee 5 parhaan joukkoon, eli siis saa lisää megajulkisuutta?

Kiristellään hampaita ja itketään salaa vessassa.

Mutta: Saaralle ONNEA ONNEA!!!

Tsemppiä finaaliin!!!

Vierailija
37/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt jostain aikaisemmista ketjuista kauan sitten että Saaran kouluaikojen kiusaajat tai kiusaaja jatkaa edelleen, nyt netissä ja esim täällä. Muistan itsekin nähneeni sellaisia viestejä (silloin kun vielä luin Saaraa koskevia ketjuja), jotka oli tällaisen kestokiusaajan ja joista voi päätellä että on tuntenut Saaran. Veikkaan että näin aikuisena kyse on siitä että Saara muistuttaa omasta noloudesta ja hänet täytyy vetää lokaan että hän häipyisi julkisuudest. Ja lakkaisi muistuttanasta kiusaajaa siitä kuinka kiusaajalle kävi paskasti ja kiusattu loistaa tähtenä.

Kai sitä nyt v ituttaa kun toinen matkustelee ympäri maailmaa laulaen ja esiintyen, kun itse on juuttunut sängyn ja netin väliin sinne Oulunsaloon.

Niinpä. Tuo kiusaamistarina päättyi kyllä kuin sadussa kiusatun hyväksi.

Vierailija
38/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen juontajan kimitys ja homojutut oli raskasta kuunneltavaa. Miksi Euroviisuselostuksen pitää mainostaa näitä vähemmistäjä, eikö viisut ole koko kansan juttu?

Vierailija
39/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun voittoon vaan, pääsispähän suomalaiset tästä vihdoin eroon. Sitten ei auta kun artistin pärjätä omillaan, veroeuroilla on nyt tuettu ja kannustettu ja nöyristellen pyydetty anteeksi sitä. ettei Saara päässyt euroviisuedustajaksi jo silloin kun ensimmäistä kertaa halusi. Saarakin vois sitten keksiä jo jotain muutakin juttua kuin sitä kuinka siitä ei tykätä täällä.

Osta junalippu vaikka Ouluun ja käy katselemassa muutakin kuin näppäimistöäsi. Saat muuta ajateltavaa.

Vierailija
40/148 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä olet joka sanoit naurasi, kun Saara ei pääse finaaliin?

Kusipäisille käy aina huonosti ja ne toiveet ei toteudu.

Ketju on lukittu.