Yks äiti osti lapselleen 5 kesähattua!
Oltiin tänään vähän katselemassa lastenvaatteita, kun jäin lähes suu auki tuijottamaan, kun yksi mamma sovitti ja sovitti lapsiparalleen hattuja ja päätyi sitten ostamaan viisi hattua. Naureskeli vaan, että nyt on sitten hattu poikineen.
Tämä oli pakko jakaa teidän kanssanne, kun ehkä vähän olin kateellinen :).
Kommentit (16)
Äiti hihitteli kassalla ja totesi että onneksi on rinnakkais-visa =)
iso kassillinen on kaapissa kesää odottamassa ja kaupassa vaan uusia tekis mieli kun on niin ihania... Ostinpa talvipipojakin syksyllä useamman kerrallaan kun on monta lasta.
Keväthattujakin meillä on 4 ja joka ulkoilureissun jälkeen pitää pestä hattu ennen kuin voi sen taas laittaa uudelleen päähän. Kuraa ja mutaa kaikkialla....ja kesällä sitten sitä hiekanpölyä. Ihanan siisti neiti 2 vee...
Ja kyllä mein pojalla ainakin pitää olla monta lippalakkia kesäksi... muutama oikein hyvä " ihmistenilmoilla" pidettävä ja muutama kotilippis.
Kuitenkin ne likastuu ja kaikki lika ei kähde edes koneessa. Ja muutama tumma lippis on virttynyt kauheen näköseks auringossa.
Ja luulen että tulen ostelemaan jotain 4 kappaletta myös tuolle tyttölapselle hattuja kesäksi.
Meillä on pojalla ainakin neljä lippista, kaksi kalastajahattua ja vielä sekalaisia muita. Tytöllä on pari lippistä, ainakin 3 lierihattua ja kalastajahattu.
Meillä ainakin mystisesti kesäisin katoaa hurjasti hattuja/huiveja/sormikkaita.
Hattu on myös tärkeä vaate kesällä lapsella!!!
Joten kyllä niitä useampia tarvitseekin, eri värisiä ja mallisia. Pojille ei tosin varsinaisia kesähattuja ole kuin lippiksiä ja kalastajahattuja.
Olisko sen pitänyt ostaa sunkin muksulles?
just joo, näitä miehen rahoilla mällääjiä taas!! =O
Eiks ap ollu vähän niin ku kateellinen, kun toisella oli varaa ostaa kerralla sellainen läjä hattuja.
Mä en ees viitsis ostaa niin kalliita koska ne on yhen kesän ja sit jo pieniä ja auringossa haalistuneita tai hukassa...
Ennemmin ostan vaikka 10 kappaletta halpoja joita toisaan voi vaatteiden mukaan vaihdella.
T:7
mä oon kalleimman lippiksen ostanu ja se maksoi 8¿.
Mutta halvimia saa kuitenkin jo parilla eurolla niin jos ostat 5 niin 10-15¿ yhteensä jos muutamia euroja kappaleelta maksavat.
Vierailija:
just joo, näitä miehen rahoilla mällääjiä taas!! =O
Sitäpaitsi ei meillä ainakaan tyyriimmät hatut ole haalistuneet, H&M:n lippikset kyllä. Mutta Legon, Minimanin, Hilfigerin ja Timberlandin hatut kestävät kyllä useammallakin lapsella.
Kieltämättä se meidän neiti meinasi hermostua siihen sovittamiseen. Viime kesänä heräsin hattujen ostossa liian myöhään, eikä enää saatu kivoja hattuja juhannuksen jälkeen. Tällä kertaa mummi antoi satasen rahaa ja sanoi, että " hus, hattukauppaan siitä!" Kävin muuten vielä sillä muutamalla jäljelle jääneellä eurolla ostamassa kuudennen hatun Henkalta ja Maukalta. On tosiaan nyt hattu poikineen.
t. Sellon kävijä
P.S. Niin ja ei kannata olla kateellinen. Ostellaan normaalisti kirppisvaatteita. Taisi olla hyvä haalariostos kirpputorilta, kun et sitä ap huomannut :).
Kyllä meillä on ainakin 5 hattua molemmilla lapsilla voi olla enemmänkin, en ole laskenut.