Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita! Haluan katsoa euroviisukarsintaa ja mies lätkää!

Vierailija
08.05.2018 |

Lätkä nyt jatkuu vielä monta peliä mutta minä haluan nähdä Saara Aallon Euroviisukarsinnat! Tästä tuli jo riita. Ei lätkä minusta ole mikään automaatio että minä en muka saisi katsoa omaa minulle tärkeää kerran vuodessa tulevaa ohjelmaa jota olen kovasti odottanut.

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten riitelette.

Vierailija
102/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnät miehen ovesta ulos, laitat takalukkoon oven ja valtaat kodin itsellesi! Menköön jonnekin, missä on televisio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipinkapin lainaamaan /ostamaan toinen töllö.

Voisinhan antaa miehelle mun pankkikortin että käy ostamassa töllön. En mä itse enää minnekään lähde, mulla on sauna päällä ja juomat kylmässä. Ap

Etkä varmasti anna!

Vierailija
104/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi mun pitäis katsoa Euroviisuja jostain kälyisestä puhelimesta ja mies lätkää 50 tuuman telkkarista? Mulle nämä Euroviisut on tärkeät ja todellakin haluan kuulla ne hyvän äänentoiston kautta. Ap

Koska palstalaiset ovat miehilleen alistuvia idiootteja.

Herran pelko on viisauden alku.

Vierailija
105/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kunnioittavasti pyytämään anteeksi mieheltäsi. Vielä ehdit sovinnollisesti pyllistämään hänelle ennen kuin lätkä alkaa. Sitten istut hänen jalkojensa juureen katsomaan lätkää niinkuin kunnon narttu.

Vierailija
106/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku Suomi-Norja -ottelu voi kiinnostaa noin paljon, että pitää marttyrimaisesti mököttää? Eiköhän Suomi senkin ottelun voita.

Vierailija
107/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tabletilta/tietokoneelta ilman kuulokkeita ja äänet täysillä. :-)

Vierailija
108/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku Suomi-Norja -ottelu voi kiinnostaa noin paljon, että pitää marttyrimaisesti mököttää? Eiköhän Suomi senkin ottelun voita.

Näemmä voi. Ap

Vierailija
109/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut näkee helposti ja hyvällä laadulla areenasta koneella. Jos lätkää aikoo katsoa ilmaiseksi koneelta, pitää kikkailla vpn:n kanssa ja nettistriimit lagittaa usein ja menee sumeaksi, eli tosi turhauttavaa hommaa. 

Vierailija
110/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse varmaan tarjoutuisin tarjoamaan toiselle jotain, ehkä kaljan tai lounaankin tms., siitä että luopuu katsomisvuorostaan.

Vierailija
111/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo meni sitten taas liian pitkälle, mutta se ei palstan miesvihaajia tässäkään rinkirunkussa haittaa.

Olette kyllä niin säälittäviä

Vierailija
112/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut näkee helposti ja hyvällä laadulla areenasta koneella. Jos lätkää aikoo katsoa ilmaiseksi koneelta, pitää kikkailla vpn:n kanssa ja nettistriimit lagittaa usein ja menee sumeaksi, eli tosi turhauttavaa hommaa. 

Otin lätkää varten miehelle Cmoren. Ap

Vierailija
113/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, itse varmaan tarjoutuisin tarjoamaan toiselle jotain, ehkä kaljan tai lounaankin tms., siitä että luopuu katsomisvuorostaan.

Lahjonta toimii aina paremmin kuin kiristys ja uhkailu :D

Vierailija
114/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo meni sitten taas liian pitkälle, mutta se ei palstan miesvihaajia tässäkään rinkirunkussa haittaa.

Olette kyllä niin säälittäviä

Ei ole provo, kuten totesin on viimeaikoina ollut riitaa milloin mistäkin. Ap

Vierailija
115/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tulee sit viisufinaali ja Suomi- Kanada päällekkäin, et onnea vaan.. Jos tämä ei oo täällä jo tullutkin esille.

Vierailija
116/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina tulee sit viisufinaali ja Suomi- Kanada päällekkäin, et onnea vaan.. Jos tämä ei oo täällä jo tullutkin esille.

Taisit olla kolmas. No, Saaraa ei välttämättä näe enää finaalissa. Ap

Vierailija
117/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aiotaan miehen kanssa katsoa Euroviisuja, lätkää ja Armania, kaikkia yhtä aikaa ja sulassa sovussa. Toivottavasti saatte riitanne selvitettyä ja mahdutte saman TV:n ääreen. Tarvitseeko lätkästä katsoa kaikki erät, kun vastassa on Norja. Eikö riittäisi, että mies katsoisi ensimmäisen ja viimeisen erän ja vilkuilisi tekstitv:stä tai netistä väliaikatietoja toisessa erässä. Aina paskojen euroviisukappaleiden kohdalla voisi kääntää lätkälle. 

Sä voisit katsoa etukäteen Euroviisujen esiintymisjärjestyksen, niin tietäisit suunnilleen milloin suosikkisi esiintyvät. Euroviisut jatkuvat myös myöhempään kuin lätkä, eli lopputuloksen tulet joka tapauksessa näkemään. Nyt vähän joustoa molemmille!

Vierailija
118/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies ilmoitti että aikoo veljensä kanssa katsoa meillä lätkää telkkarista. Sepä siitä sitten. Enpä taida kehdata järjestää mitään kohtausta sen veljen aikana. Ap

Vierailija
119/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kurja tilanne teillä. Voisin kuvitella että meillä olisi sama tilanne jos olisi vain yksi telkkari. Minä en yleensä seuraa vakituiseen mitään telkkarista, niinpä muut saa vapaasti valita mitä katsotaan. niinpä varmaan helposti kuvittelisivat että niin saisivat nytkin. En myöskään ymmärrä "kuka makso telkkarin, se saa valita" kommentointia. Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja naimisissa pian 16 vuotta. Ei tässä pystyisi sanomaan kuka suoranaisesti omistaa mitäkin. Jos mies maksanut telkkarin, minäkö en saisi koskaan valita mitä katsotaan. Entä jos jääkaappi oli minun ostama niin mies vieköön kaljansa muualle. Ei, kyllä meillä asiat on yhteisiä huolimatta siitä kuka milloinkin konkreettisesti maksoi. Tsemppiä, toivottavasti saatte asian pian sovittua. Pidä puolesi! Jos rahasta ei ole tiukkaa niin ehkä harkitsisin toisen telkkarin ostoa.

Vierailija
120/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mies ilmoitti että aikoo veljensä kanssa katsoa meillä lätkää telkkarista. Sepä siitä sitten. Enpä taida kehdata järjestää mitään kohtausta sen veljen aikana. Ap[/

Onko mies oikeesti noin idiootti?! Minä kyllä järjestäisit kohtauksen.

Mitä vaihtoehtoja:

Veli tuo tullessaan toisen television.

Te juoksette miehen kanssa kauppaan heti ostamaan teille toisen telkkarin.

Sinä pakkaat tavarat ja lähdet kaverille/baariin/hotelliin ja yövyt siellä.

Ja perheneuvottelun paikka!

Itse lähtisin hotelliin ja kun tulisin takasin olisi perheneuvottelun paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi