Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita! Haluan katsoa euroviisukarsintaa ja mies lätkää!

Vierailija
08.05.2018 |

Lätkä nyt jatkuu vielä monta peliä mutta minä haluan nähdä Saara Aallon Euroviisukarsinnat! Tästä tuli jo riita. Ei lätkä minusta ole mikään automaatio että minä en muka saisi katsoa omaa minulle tärkeää kerran vuodessa tulevaa ohjelmaa jota olen kovasti odottanut.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän sen kotiteatterin ja 50 tuuman televisionkin on tietysti maksanut ja hankkinut, joten mies päättää.

Ap menee nyt sinne keittiöön ja alkaa tekemään miehelleen matsia varten syötävää

Vierailija
42/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotte saaran laulun ja pisteet, loput ajasta lätkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi mun pitäis katsoa Euroviisuja jostain kälyisestä puhelimesta ja mies lätkää 50 tuuman telkkarista? Mulle nämä Euroviisut on tärkeät ja todellakin haluan kuulla ne hyvän äänentoiston kautta. Ap

Kenen se telkkari on? Jos se on miehesi telkkari ja sinua kiinnostaa katsoa jotain muuta kuin miehesi, niin silloin sinä ostat oman television, tai katsot sen lesbon vinkumista jostain toisesta ruudusta.

Vierailija
44/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi mun pitäis katsoa Euroviisuja jostain kälyisestä puhelimesta ja mies lätkää 50 tuuman telkkarista? Mulle nämä Euroviisut on tärkeät ja todellakin haluan kuulla ne hyvän äänentoiston kautta. Ap

Kenen se telkkari on? Jos se on miehesi telkkari ja sinua kiinnostaa katsoa jotain muuta kuin miehesi, niin silloin sinä ostat oman television, tai katsot sen lesbon vinkumista jostain toisesta ruudusta.

Avioliitto ja yhteinen TV. Ap

Vierailija
45/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisette asian niin, että katsotte euroviisuja. Ne tulee vain kerran vuodessa.

Vierailija
46/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei katso yhtään mitään kotona. Lätkää voi katsoa lätkäbaarissa ja viisuja viisufanien kesken. Ettäs tierätte.

Vierailija
47/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:-D

Vierailija
48/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen viisukarsinnan voi varmaan katsoa areenasta jälkeenkinpäin kuukauden ajan.

Vierailija
49/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmotin miehelle, että menee baariin tai kavereilleen kattoo lätkää.

On taloudessa muitakin katselu laitteita, mutta vain yksi tykki ja äänentoistojärjestelmä.

Mies tuumas, että ok. Hän seuraa tilanteita jostain apista ja on kotona.

Vierailija
50/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on todella lapsellinen. Tuota Škoda Cupia ei edes seurata juuri muualla kuin Suomessa. Kanadan voittaessa oliko viime vai edellisenä vuotena, niin ei asiasta kirjoitettu Kanadassa kuin pienellä jutulla urheilusivuilla.

Olympialaiset ja World Cup ovat ainoat merkittävät turnaukset.

Et kai väitä että jalkapallo on huippujännittävä peli?

Vierailija
51/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara tippuu kuitenkin, ja ne varsinaiset viisuthan tulee vasta myöhemmin.

Eli mies katsoo lätkää maksamastaan ja hankkimastaan televisiosta, ap voi roikkua täällä palstalla niin kuin tekee muutenkin aamusta iltaan miehen lompakolla loisien

Vierailija
52/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on niin tärkeä aloitus, että ansaitsee neuvon: hanki toinen tv tai mene ystäväsi luo katsomaan jotain viisuja! Tosi tärkeitä asioita molemmat. Jättäkää molemmat ne siat!

Kyllä on arvot kohdillaan pikkumammuliineillä.

En voi kuin hymähtää naurunhäive suupielessä.

Vierailija
53/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso viisuja areenasta siitä laitteesta, jolla nytkin palstailet. Laita kuulokkeet korvillesi.

Vierailija
54/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara nyt kuitenkaan pääse jatkoon joten lätkää.

Vierailija
55/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies katsoo lätkää maksamastaan ja hankkimastaan televisiosta, ap voi roikkua täällä palstalla niin kuin tekee muutenkin aamusta iltaan miehen lompakolla loisien

Mies on työtön, minä työelämässä. Mitäs nyt? Ap

Vierailija
56/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on todella lapsellinen. Tuota Škoda Cupia ei edes seurata juuri muualla kuin Suomessa. Kanadan voittaessa oliko viime vai edellisenä vuotena, niin ei asiasta kirjoitettu Kanadassa kuin pienellä jutulla urheilusivuilla.

Olympialaiset ja World Cup ovat ainoat merkittävät turnaukset.

Et kai väitä että jalkapallo on huippujännittävä peli?

Miksi aina pitää vääntää asiat jääkiekon ja jalkapallon vastakkainasetteluun?

Ei, minusta jääkiekkoa on kivempi katsoa, mutta seuraan vain Olympialaiset ja World Cupin, sillä niissä on panoksenakin jotain.

Vierailija
57/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ukolle että katsoo lätkän baaris. Tai menet itse homobaariin katsomaan viisuja.

Vierailija
58/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto ja yhteinen TV. Ap

Ja sinun järjestämä "Valtataistelu" :D

Tässä taas nähdään, että siinä ei ole mitään järkeä, että kaikki on yhteistä.

Vierailija
59/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. 0/5

Vierailija
60/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. 0/5

Piti kommentoida jotain tuohon lompakolla loisimiseen ja ”tietoon” mitä mies on meillä maksanut. Tuolla logiikalla minä saan sitten katsoa Euroviisut TV:stä. Kiva. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi