Riita! Haluan katsoa euroviisukarsintaa ja mies lätkää!
Lätkä nyt jatkuu vielä monta peliä mutta minä haluan nähdä Saara Aallon Euroviisukarsinnat! Tästä tuli jo riita. Ei lätkä minusta ole mikään automaatio että minä en muka saisi katsoa omaa minulle tärkeää kerran vuodessa tulevaa ohjelmaa jota olen kovasti odottanut.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Mites viime vuonna selvisitte?
Meillä oli silloin takkahuoneessa toinen TV. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua, ap. Meillä mies katsoo lähes joka päivä urheilua televisiosta. Euroviisut on ainoa asia jonka haluan katsoa televisiosta. Nyt joutuu meilläkin mies antamaan periksi.
Meilläkin minä annan yleensä periksi mutta tänään edes yhden kerran vuodessa aion tehdä poikkeuksen. No, mies haukkui Euroviisut paskaksi ja lähti autotalliin mököttämään. Ap
Miksi se ei lähtenyt sinne baariin kisoja katsomaan? Anna mukaan rahat pariin bisseen niin saat taatusti katsoa rauhassa Euroviisut.
Antaisin ilomielin ja kiva kun menisi. Mutta pitää nyt uhriutua kunnolla kun ei saanut tahtoaan läpi. Ehdotin myös että menisi lähellä asuvalle veljelleen katsomaan lätkää (matkaa 0,5km) tai kaverilleen. Mutta ei, autotallissa pitää mököttää kun yhden kerran vuodessa minä nyt vaadin saada katsoa ohjelmaani (joka siis on ihan paska!) TV:stä. Ap
Miksi olet yhdessä miehen kanssa joka ei tuon vertaa arvosta sitä mistä sinä pidät. Toki sekin on käynyt selväksi että et sinäkään arvosta miestä joka haluaa katsoa lätkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikos siitä päätti luopua.
Voit muuten lukea myös viime vuodelta saman keskustelun täältä😅
Telkkari kiinni, ettekä katso kumpaakaan. Niinhän lapsillekin tehdään vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua, ap. Meillä mies katsoo lähes joka päivä urheilua televisiosta. Euroviisut on ainoa asia jonka haluan katsoa televisiosta. Nyt joutuu meilläkin mies antamaan periksi.
Meilläkin minä annan yleensä periksi mutta tänään edes yhden kerran vuodessa aion tehdä poikkeuksen. No, mies haukkui Euroviisut paskaksi ja lähti autotalliin mököttämään. Ap
Miksi se ei lähtenyt sinne baariin kisoja katsomaan? Anna mukaan rahat pariin bisseen niin saat taatusti katsoa rauhassa Euroviisut.
Antaisin ilomielin ja kiva kun menisi. Mutta pitää nyt uhriutua kunnolla kun ei saanut tahtoaan läpi. Ehdotin myös että menisi lähellä asuvalle veljelleen katsomaan lätkää (matkaa 0,5km) tai kaverilleen. Mutta ei, autotallissa pitää mököttää kun yhden kerran vuodessa minä nyt vaadin saada katsoa ohjelmaani (joka siis on ihan paska!) TV:stä. Ap
Miksi olet yhdessä miehen kanssa joka ei tuon vertaa arvosta sitä mistä sinä pidät. Toki sekin on käynyt selväksi että et sinäkään arvosta miestä joka haluaa katsoa lätkää.
Katson lätkää itsekin, tämä on siihen vuoden ainoa poikkeus. F1 katson myös miehen kanssa joten pidän kyllä urheilusta. Miehessä on tietysti myös paljon hyvää, tällä hetkellä vaan harmittaa. Ap
Helppoa miehesi lähtee paikalliseen nauttii siellä hyvää olutta. Nauttii samalla hyvästä seurasta ja katsoo screeniltä pelin. Vetää sievän kännin ja rakastelee palatessaan kovasti. Problem solved ja kaikilla kivaa.
Meillä oli aikoinaan kanssa riitaa, kun halusin jotain katsoa niin jalkapallo meni miehellä kaiken edelle. Pari kertaa nostin ääntä kunnolla, että voisin itsekin katsoa jotain. Seuraavana päivänä oli uusi telkkari makkarissa. Olin tietenkin tyytyväinen. Sama oli, kun meillä ei ollut astianpesukonetta. Mies ei tiskannut ikinä, kun mniä olin se kone. Sitten alkoi keittämään, kun ei ikinä tiskaa. Seuraavana päivänä oli astianpesukone asennettuna kun tulin töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikos siitä päätti luopua.
Voit muuten lukea myös viime vuodelta saman keskustelun täältä😅
Viime vuonna mies oli kavereineen takkahuoneessa katsomassa lätkää kun saunoivat aina erätauoilla.
Oho, pitääkin käydä se ketju lukemassa. Ap
Kipinkapin lainaamaan /ostamaan toinen töllö.
M 30+ kirjoitti:
Helppoa miehesi lähtee paikalliseen nauttii siellä hyvää olutta. Nauttii samalla hyvästä seurasta ja katsoo screeniltä pelin. Vetää sievän kännin ja rakastelee palatessaan kovasti. Problem solved ja kaikilla kivaa.
Tätä ehdotin mutta kun ilmeisesti on mukavampaa mököttää autotallissa 😁 Ap
Antaa ukon mököttää sitten.
Itse teen varmaan kompromissin itseni kanssa ja katson molempia vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson lätkää itsekin, tämä on siihen vuoden ainoa poikkeus. F1 katson myös miehen kanssa joten pidän kyllä urheilusta. Miehessä on tietysti myös paljon hyvää, tällä hetkellä vaan harmittaa. Ap
Ihmiset jotka arvostavat toistakaan eivät riitele tuollaisista pikkuasioista vaan etsivät niihin ratkaisun. Heidän ei tarvitse myöskään käydä parisuhteessa valtataistelua kuten te nyt teette.
Vierailija kirjoitti:
Voisinhan antaa miehelle mun pankkikortin että käy ostamassa töllön. En mä itse enää minnekään lähde, mulla on sauna päällä ja juomat kylmässä. Ap
Minä katson kumpaakin, viisut läppäriltä ja lätkää telkusta. Onneksi mies on silloin töissä, koska hän ei katsois kumpaakaan, vaan ihan jotain muuta ja silloin mulla jäis kyllä viisut näkemättä.
Onneksi meillä miestä ei viisut kiinnosta ja saan katsoa peliä rauhassa, varmaan katsoo kanssani vikan erän kuitenkin :) Lauantaina menen joka tapauksessa katsomaan pelin baariin hyvän ystävän kanssa. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinhan antaa miehelle mun pankkikortin että käy ostamassa töllön. En mä itse enää minnekään lähde, mulla on sauna päällä ja juomat kylmässä. Ap
Ja palstailu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka arvostavat toistakaan eivät riitele tuollaisista pikkuasioista vaan etsivät niihin ratkaisun. Heidän ei tarvitse myöskään käydä parisuhteessa valtataistelua kuten te nyt teette.
Olet täysin oikeassa. Meillä on ollut viime aikoina aika paljon näitä turhia riitoja. Jotenkin vaan luisuttu huonoon vuorovaikutukseen, huomaan sen nyt tässä itsekin. Miestä taitaa stressata työttömyys ja minua taas se kun töitä on liikaakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja palstailu kesken.
No juu totta tuokin 👍🏻 Ap