Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita! Haluan katsoa euroviisukarsintaa ja mies lätkää!

Vierailija
08.05.2018 |

Lätkä nyt jatkuu vielä monta peliä mutta minä haluan nähdä Saara Aallon Euroviisukarsinnat! Tästä tuli jo riita. Ei lätkä minusta ole mikään automaatio että minä en muka saisi katsoa omaa minulle tärkeää kerran vuodessa tulevaa ohjelmaa jota olen kovasti odottanut.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kurja tilanne teillä. Voisin kuvitella että meillä olisi sama tilanne jos olisi vain yksi telkkari. Minä en yleensä seuraa vakituiseen mitään telkkarista, niinpä muut saa vapaasti valita mitä katsotaan. niinpä varmaan helposti kuvittelisivat että niin saisivat nytkin. En myöskään ymmärrä "kuka makso telkkarin, se saa valita" kommentointia. Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja naimisissa pian 16 vuotta. Ei tässä pystyisi sanomaan kuka suoranaisesti omistaa mitäkin. Jos mies maksanut telkkarin, minäkö en saisi koskaan valita mitä katsotaan. Entä jos jääkaappi oli minun ostama niin mies vieköön kaljansa muualle. Ei, kyllä meillä asiat on yhteisiä huolimatta siitä kuka milloinkin konkreettisesti maksoi. Tsemppiä, toivottavasti saatte asian pian sovittua. Pidä puolesi! Jos rahasta ei ole tiukkaa niin ehkä harkitsisin toisen telkkarin ostoa.

Kiitos. Pitää kyllä ensitilassa hankkia toinen TV takkahuoneeseen, se auttoi näihin tilanteisiin ettei tule tyhmiä riitoja. Toivottavasti tulee nyt kiva ilta kuitenkin. Ap

Vierailija
122/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on täysiä turhakkeita, varsinkin lätkä. Vain tyhjäpäitä voi kiinnostaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mies ilmoitti että aikoo veljensä kanssa katsoa meillä lätkää telkkarista. Sepä siitä sitten. Enpä taida kehdata järjestää mitään kohtausta sen veljen aikana. Ap[/

Onko mies oikeesti noin idiootti?! Minä kyllä järjestäisit kohtauksen.

Mitä vaihtoehtoja:

Veli tuo tullessaan toisen television.

Te juoksette miehen kanssa kauppaan heti ostamaan teille toisen telkkarin.

Sinä pakkaat tavarat ja lähdet kaverille/baariin/hotelliin ja yövyt siellä.

Ja perheneuvottelun paikka!

Itse lähtisin hotelliin ja kun tulisin takasin olisi perheneuvottelun paikka.

No, mies tietää etten kehtaa järjestää kohtausta sen veljen aikana. Ehkä näen TV:stä erätauoilla jos saunovat vaikka. Muuten pitää tyytyä tablettiin mutta en mä jaksa enää tätä riitelyä. Haluan vaan kivan viisuillan itselleni kaikesta huolimatta. Ja toisen TV:n ennen viikonloppua... ap

Vierailija
124/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voimme molemmat katsoa lätkää, ilman lapsellista ja turhaa riitelyä. Oikeasti, kuka aikuinen riitelee mitä katsotaan televisiosta 😂😂😂

Vierailija
125/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli kanssa sanaharkkaa samoista ohjelmista :D Päädyttiin siihen, että katson telkkarista euroviisut ja mies saa katsoa koneelta tai pienemmästä telkkarista. Kerran vuodessa on vaan euroviisut, joten vaadit tietenkin, että sinä katsot ne telkkarista!

Vierailija
126/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pubiin kattoon matsia, saat viisuilla rauhassa.

Vierailija
127/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pubiin kattoon matsia, saat viisuilla rauhassa.

Kannattaisin tätä. Ap

Vierailija
128/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, että päätti noin itsekseen riitaa aiheuttaneen asian. Ei oikein sovi parisuhteeseen tuollainen toiminta.

Miksi ihmeessä tulee veljensä kanssa teille, jos voisivat katsoa veljen luona???

Vierailija
129/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa, että päätti noin itsekseen riitaa aiheuttaneen asian. Ei oikein sovi parisuhteeseen tuollainen toiminta.

Miksi ihmeessä tulee veljensä kanssa teille, jos voisivat katsoa veljen luona???

Voittaakseen riidan. No en jaksa enää, olkoon. Ap

Vierailija
130/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua tulee mutta tulkoon. Kyllä urheilu on tärkeämpi nähdä isolta ruudulta. Telkkareiden äänentoisto tosiaan heikkoa, ehdottomasti kuulokkeet musiikkiohjelmaan (näyttölaitteesta huolimatta). Lätkää ei näe suorana netistä, viisut näkee. Miksi viisujen karsinta on tärkeämpi kuin kiekon alkusarja? Ymmärrän kyllä että viisut sinulle tärkeät, mutta varmasti lätkä myös miehelle jos haluaa noin palavasti norjamatsin nähdä. Jos olisin tuossa tilanteessa, menisin sinne baariin kattoo, ei tarttis kuunnella kiukuttelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän