Riita! Haluan katsoa euroviisukarsintaa ja mies lätkää!
Lätkä nyt jatkuu vielä monta peliä mutta minä haluan nähdä Saara Aallon Euroviisukarsinnat! Tästä tuli jo riita. Ei lätkä minusta ole mikään automaatio että minä en muka saisi katsoa omaa minulle tärkeää kerran vuodessa tulevaa ohjelmaa jota olen kovasti odottanut.
Kommentit (130)
Molemmat on täysiä turhakkeita, varsinkin lätkä. Vain tyhjäpäitä voi kiinnostaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mies ilmoitti että aikoo veljensä kanssa katsoa meillä lätkää telkkarista. Sepä siitä sitten. Enpä taida kehdata järjestää mitään kohtausta sen veljen aikana. Ap[/
Onko mies oikeesti noin idiootti?! Minä kyllä järjestäisit kohtauksen.
Mitä vaihtoehtoja:
Veli tuo tullessaan toisen television.
Te juoksette miehen kanssa kauppaan heti ostamaan teille toisen telkkarin.
Sinä pakkaat tavarat ja lähdet kaverille/baariin/hotelliin ja yövyt siellä.
Ja perheneuvottelun paikka!Itse lähtisin hotelliin ja kun tulisin takasin olisi perheneuvottelun paikka.
No, mies tietää etten kehtaa järjestää kohtausta sen veljen aikana. Ehkä näen TV:stä erätauoilla jos saunovat vaikka. Muuten pitää tyytyä tablettiin mutta en mä jaksa enää tätä riitelyä. Haluan vaan kivan viisuillan itselleni kaikesta huolimatta. Ja toisen TV:n ennen viikonloppua... ap
Onneksi voimme molemmat katsoa lätkää, ilman lapsellista ja turhaa riitelyä. Oikeasti, kuka aikuinen riitelee mitä katsotaan televisiosta 😂😂😂
Meillä tuli kanssa sanaharkkaa samoista ohjelmista :D Päädyttiin siihen, että katson telkkarista euroviisut ja mies saa katsoa koneelta tai pienemmästä telkkarista. Kerran vuodessa on vaan euroviisut, joten vaadit tietenkin, että sinä katsot ne telkkarista!
Miehet pubiin kattoon matsia, saat viisuilla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pubiin kattoon matsia, saat viisuilla rauhassa.
Kannattaisin tätä. Ap
Naurettavaa, että päätti noin itsekseen riitaa aiheuttaneen asian. Ei oikein sovi parisuhteeseen tuollainen toiminta.
Miksi ihmeessä tulee veljensä kanssa teille, jos voisivat katsoa veljen luona???
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa, että päätti noin itsekseen riitaa aiheuttaneen asian. Ei oikein sovi parisuhteeseen tuollainen toiminta.
Miksi ihmeessä tulee veljensä kanssa teille, jos voisivat katsoa veljen luona???
Voittaakseen riidan. No en jaksa enää, olkoon. Ap
Alapeukkua tulee mutta tulkoon. Kyllä urheilu on tärkeämpi nähdä isolta ruudulta. Telkkareiden äänentoisto tosiaan heikkoa, ehdottomasti kuulokkeet musiikkiohjelmaan (näyttölaitteesta huolimatta). Lätkää ei näe suorana netistä, viisut näkee. Miksi viisujen karsinta on tärkeämpi kuin kiekon alkusarja? Ymmärrän kyllä että viisut sinulle tärkeät, mutta varmasti lätkä myös miehelle jos haluaa noin palavasti norjamatsin nähdä. Jos olisin tuossa tilanteessa, menisin sinne baariin kattoo, ei tarttis kuunnella kiukuttelua.
Kiitos. Pitää kyllä ensitilassa hankkia toinen TV takkahuoneeseen, se auttoi näihin tilanteisiin ettei tule tyhmiä riitoja. Toivottavasti tulee nyt kiva ilta kuitenkin. Ap