Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita! Haluan katsoa euroviisukarsintaa ja mies lätkää!

Vierailija
08.05.2018 |

Lätkä nyt jatkuu vielä monta peliä mutta minä haluan nähdä Saara Aallon Euroviisukarsinnat! Tästä tuli jo riita. Ei lätkä minusta ole mikään automaatio että minä en muka saisi katsoa omaa minulle tärkeää kerran vuodessa tulevaa ohjelmaa jota olen kovasti odottanut.

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä AINA oletetaan, että mies on hankkinut kaiken kodin elektroniikan? Ihan kuin naiset eivät osaisi kyseisiä laitteita ostaa.

Vierailija
62/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se Ukko lähi baariin katsoo lätkää. Teillä on launataina vielä suurempi dilemma edessä sillon suomi-kanada vs viisut.

. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se Ukko lähi baariin katsoo lätkää. Teillä on launataina vielä suurempi dilemma edessä sillon suomi-kanada vs viisut.

. .

No sen voi hyvin olla että ei ole dilemmaa ellei Saara pääse jatkoon eli tämä voi hyvin olla mun vuoden ainoa mahdollisuus katsoa Euroviisut. Suomi-Kanada kyllä kiinnostaa minuakin, tämän päiväinen peli ei niinkään. Ap

Vierailija
64/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä AINA oletetaan, että mies on hankkinut kaiken kodin elektroniikan? Ihan kuin naiset eivät osaisi kyseisiä laitteita ostaa.

Tämä! Tai että mies on maksanut. Ärsyttävää.

Vierailija
65/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisette asian niin, että katsotte euroviisuja. Ne tulee vain kerran vuodessa.

Niin tulee lätkän MM-kisatkin.

Vierailija
66/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisette asian niin, että katsotte euroviisuja. Ne tulee vain kerran vuodessa.

MM- Kisat tulevat useampana iltana.

Lätkää voi seurata pitkin vuotta. Tulee myös World Cup.

Vierailija
67/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka sanoo että heillä on "joku kotiteatteri" ei tasan varmasti ole laitteita hankkinut tai ostanut.

Tuo miehen työttömyyskin on nyt vain aloittajan naurettavaa valehtelua, jotta saisi alapäähänsä mahdollisimman paljon palstamammojen yläpeukkuja.

Vierailija
68/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että laitat miehen saunaan ja oven kiinni. Katsokoon siellä läppäriltä taikka puhelimesta junttikiekkoaan. Anna itse viisujen raikaa ja nauti!

Vierailija
69/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka sanoo että heillä on "joku kotiteatteri" ei tasan varmasti ole laitteita hankkinut tai ostanut.

Tuo miehen työttömyyskin on nyt vain aloittajan naurettavaa valehtelua, jotta saisi alapäähänsä mahdollisimman paljon palstamammojen yläpeukkuja.

Otin taloudellisen puolen esiin ainoastaan koska syytettiin lompakkoloiseksi. Joo mies päätti laitteiston, minä maksoin sen koska mies tienaa enemmän noista asioista. Ap

Vierailija
70/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niitä viisujako tulee vain tänään..? Aaaivan, niitähän tuleekin vielä myös torstaina ja lauantaina! Sinne meni sekin perustelu. 

Vierailija
71/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina on taas mukava riidellä MM-kiekon ja euroviisujen tilanteesta. Silloin iltaotteluna tulee Suomen ja Kanadan välinen peli.

Vierailija
72/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkuhan maksaa satasia, nitä voi olla kotona vaikka tusina. Mene kauppaan nyt kipinkapin.

Vierailija
73/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tulee viisutkin useana iltana. Laulukilpailuja voi seurata pitkin vuotta. Tulee Voiceof, Xfactor jne.

Vierailija
74/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teilla ap yleensä toimitaan, kun haluatte katsoa eri kanavaa? Tuollaisiahan ilmeisesti tapahtuu useinkin.

Vierailija
75/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin taloudellisen puolen esiin ainoastaan koska syytettiin lompakkoloiseksi. Joo mies päätti laitteiston, minä maksoin sen koska mies tienaa enemmän noista asioista. Ap

Maksajasta se ei olekaan kiinni kenen jokin asia on. Ei lahjakkaan ole sinun kun olet antanut sen saajalle. "joku kotiteatterin" kyllä viittaa siihen että et ole hankkinut laitetta itsellesi vaan olet päättänyt sen maksaa kun miehellä ei ole ollut rahaa haluamaansa laitteeseen.

Vierailija
76/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, ap. Meillä mies katsoo lähes joka päivä urheilua televisiosta. Euroviisut on ainoa asia jonka haluan katsoa televisiosta. Nyt joutuu meilläkin mies antamaan periksi.

Vierailija
77/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua, ap. Meillä mies katsoo lähes joka päivä urheilua televisiosta. Euroviisut on ainoa asia jonka haluan katsoa televisiosta. Nyt joutuu meilläkin mies antamaan periksi.

Meilläkin minä annan yleensä periksi mutta tänään edes yhden kerran vuodessa aion tehdä poikkeuksen. No, mies haukkui Euroviisut paskaksi ja lähti autotalliin mököttämään. Ap

Vierailija
78/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niitä viisujako tulee vain tänään..? Aaaivan, niitähän tuleekin vielä myös torstaina ja lauantaina! Sinne meni sekin perustelu. 

Saara ei niissä enää välttämättä ole. Suomi on jatkossa lätkässä vielä tämän illan jälkeen. Ap

Vierailija
79/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teilla ap yleensä toimitaan, kun haluatte katsoa eri kanavaa? Tuollaisiahan ilmeisesti tapahtuu useinkin.

Yleensä tyydyn tablettiin tai katson ohjelmaa läppäriltä. Mutta yhden kerran vuodessa haluan nyt katsoa ohjelman ihan TV:stä kun olen tätä Saaran euroviisumatkaa jo ennakkoon seurannut ja kiinnostaa miten Suomen käy. Karsinnassa on tänään myös toinen suosikkini jonka puolesta jännitän. Ap

Vierailija
80/130 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin minä annan yleensä periksi mutta tänään edes yhden kerran vuodessa aion tehdä poikkeuksen. No, mies haukkui Euroviisut paskaksi ja lähti autotalliin mököttämään. Ap

Miksi se ei lähtenyt sinne baariin kisoja katsomaan? Anna mukaan rahat pariin bisseen niin saat taatusti katsoa rauhassa Euroviisut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan