Riita! Haluan katsoa euroviisukarsintaa ja mies lätkää!
Lätkä nyt jatkuu vielä monta peliä mutta minä haluan nähdä Saara Aallon Euroviisukarsinnat! Tästä tuli jo riita. Ei lätkä minusta ole mikään automaatio että minä en muka saisi katsoa omaa minulle tärkeää kerran vuodessa tulevaa ohjelmaa jota olen kovasti odottanut.
Kommentit (130)
Miehesi voi katsoa sen pelin seuraavasta paikasta: YouTube/iihf World 2018
Näin minäkin teen. Kuulokkeet päässä meniningissä on enemmän tunnelmaakin kun voi kuvitella olevansa katsomossa.
Voit perustella asiaa vaikka siten, että Norja -peli ei todellakaan ole millään mittarilla tärkeä peli Suomelle. Voittajasta tuskin on epäselvyyttä ja kyseessä ei ole mikään ratkaisupeli.
Toisena vaihtoehtona, mikäli puolisolle on tärkeää Mertarannan "selostus" eli hirveä rääkyminen kuin Suomi pieksee jotain d -sarjan maata, niin kannusta äijä baariin (useimmat baarit näyttävät Suomen pelit ja lisäksi on siihen oikein erikoistuneita suurten näyttöruutujen baareja).
Taas yks hyvä syy asua erillään kumppaninsa kanssa! :D
Mä haluan myös katsoa viisut. Oltiin puhuttu miesystävän kanssa, että menisin tänään hänelle yöksi. Täytyypä kysyä, haluaako katsoa lätkää... jos haluaa, jään omaan kotiini, ja molemmat saa kodeissaan huudattaa töllöä haluamallaan kanavalla ihan rauhassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Taas yks hyvä syy asua erillään kumppaninsa kanssa! :D
Mä haluan myös katsoa viisut. Oltiin puhuttu miesystävän kanssa, että menisin tänään hänelle yöksi. Täytyypä kysyä, haluaako katsoa lätkää... jos haluaa, jään omaan kotiini, ja molemmat saa kodeissaan huudattaa töllöä haluamallaan kanavalla ihan rauhassa. :)
Olet kyllä viisas! Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei miksi mun pitäis katsoa Euroviisuja jostain kälyisestä puhelimesta ja mies lätkää 50 tuuman telkkarista? Mulle nämä Euroviisut on tärkeät ja todellakin haluan kuulla ne hyvän äänentoiston kautta. Ap
Telkkareissa on yleensä huonompi äänentoisto kuin useimmissa edullisissakin kuulokkeissa. Tuo on siten aika huono perustelu.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi voi katsoa sen pelin seuraavasta paikasta: YouTube/iihf World 2018
Näin minäkin teen. Kuulokkeet päässä meniningissä on enemmän tunnelmaakin kun voi kuvitella olevansa katsomossa.
Voit perustella asiaa vaikka siten, että Norja -peli ei todellakaan ole millään mittarilla tärkeä peli Suomelle. Voittajasta tuskin on epäselvyyttä ja kyseessä ei ole mikään ratkaisupeli.
Toisena vaihtoehtona, mikäli puolisolle on tärkeää Mertarannan "selostus" eli hirveä rääkyminen kuin Suomi pieksee jotain d -sarjan maata, niin kannusta äijä baariin (useimmat baarit näyttävät Suomen pelit ja lisäksi on siihen oikein erikoistuneita suurten näyttöruutujen baareja).
Joo, sporttibaareissa on maksukanavat, mutta Mtv3:lla ei näissä alkusarjan Suomen peleissä selosta Mertaranta vaan Saukkonen tjs.
Tietysti lätkä! Sanoo lätkäfani. Onneksi mieheni (39 v naimisissa) on samanlainen. Tauolla voi katsoa viisumia. Luulen, että Saara pääsee jatkoon.
Miehesi on todella lapsellinen. Tuota Škoda Cupia ei edes seurata juuri muualla kuin Suomessa. Kanadan voittaessa oliko viime vai edellisenä vuotena, niin ei asiasta kirjoitettu Kanadassa kuin pienellä jutulla urheilusivuilla.
Olympialaiset ja World Cup ovat ainoat merkittävät turnaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei miksi mun pitäis katsoa Euroviisuja jostain kälyisestä puhelimesta ja mies lätkää 50 tuuman telkkarista? Mulle nämä Euroviisut on tärkeät ja todellakin haluan kuulla ne hyvän äänentoiston kautta. Ap
Telkkareissa on yleensä huonompi äänentoisto kuin useimmissa edullisissakin kuulokkeissa. Tuo on siten aika huono perustelu.
Siis meillä on joku hulppea kotiteatteriäänentoisto tms. Ap
Hyvä kompromissi onkin riidellä koko illan niin että kumpikaan ei voi katsoa ohjelmaa ainakaan rauhassa.
YLEn kanavat näkee suorana myös Areenasta.
C More Total ja ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hankkinut hulppeat kotiteatterin äänentoidtolsitteineen hän voi päättää mihin sitä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katot tabletilta kuulokkeet korvissa.
Kyllä mun mielestä lätkä menee paremmin kuulokkeet korvilla kuin musiikkiohjelma. Ap
Mutta kyllä musiikki kuulostaa kuulokkeiden kautta kuunneltuna paremmalta kuin jonkin modernin television huonolaatuisten kaiuttimien kautta kuunneltuna. Jos sen sijaan on mahdollisuus käyttää kunnon stereovahvistinta ja kaiuttimia äänentoistoon, niin sitten voi jo kaiuttimiakin ajatella käyttävänsä.
"Cuius televisio, eius programmio."
Vierailija kirjoitti:
C More Total ja ongelma ratkeaa.
Meillä on Cmore josta näkee lätkää. Riita nyt koskee sitä että mies aikoo katsoa sitä lätkää TV:stä kuten minäkin Euroviisujani. Miehelle ei kelpaa esim. tabletti. Minä aion katsoa musiikkiohjelmaa TV:stä.
Vierailija kirjoitti:
20 euron nappikuulokkeissa on parempi äänentoisto kuin 95% "kotiteattereissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katot tabletilta kuulokkeet korvissa.
Kyllä mun mielestä lätkä menee paremmin kuulokkeet korvilla kuin musiikkiohjelma. Ap
Mutta kyllä musiikki kuulostaa kuulokkeiden kautta kuunneltuna paremmalta kuin jonkin modernin television huonolaatuisten kaiuttimien kautta kuunneltuna. Jos sen sijaan on mahdollisuus käyttää kunnon stereovahvistinta ja kaiuttimia äänentoistoon, niin sitten voi jo kaiuttimiakin ajatella käyttävänsä.
Okt. Saan luukuttaa ihan vapaasti Euroviisujani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hankkinut hulppeat kotiteatterin äänentoidtolsitteineen hän voi päättää mihin sitä käytetään.
Ei noilla tee yhtään mitään lätkän katsomisessa. Mertaranta nyt voi huutaa kuulokkeisiinkin.
Lätkää on kyllä aika huono katsoa vaikka puhelimen näytöltä. Saara erottuu siitäkin, kiekko ei.
Lähetä mies baariin katsomaan peliä niin teillä molemmilla on kivaa.