Kuinka monella samat mitat kuin Ashley Grahamilla?
Tässä mitat:https://healthyceleb.com/ashley-graham-height-weight-body-statistics/40…
Itse olen 10 cm lyhyempi ja 5 kg kevyempi, mitat lantio 2 cm vähemmän ja rintojen ympärys 5 cm vähemmän. Olen läski, liikun monta kertaa vko mutta vartalonmalli on sama tankki ollut hoikempanakin. Vsrtaloni on leveä ja meinasin lentää persiilleni kun näin tuon Grahamin mitat. Omaan silmään näyttää pahalta, kasvot ovat kauniit.
Olisi mielenkiintoista tietää keillä muilla on ko mitat ja mitä ajattelette vartslostanne? Miten pukeudutte? Koen, että tätä vartaloa on vaikea peittää toisin kuin vaikka suurta vatsaa.
Kommentit (72)
Itse 172/90 eli paksumpi kun hän.
Mitat 107-90-120. Inhoan tuota peffa-reisiosastoa eikä miehiä näillä mitoilla löydä.
10 senttiä jos saisin kaikista mitoista pois niin olisin suht tyytyväinen.
Oletteko ihan aikuisia ihmisiä? Laskette täällä senttejä ja kiloja. Vieläpä jonkun ihan tuntemattoman ihmisen. Hullua ajanhukkaa. En ollut edes koko rouvasta kuullut, mutta on näyttävä nainen. Kyllä siihen syynsä on, että on malli. Mitä väliä, montako senttiä hänellä on missäkin kohdassa? Ja btw, eivät ne laihatkaan mallit aina kummoisilta näytä ilman Photoshopia yms. Ihmisiä vaan ollaan kaikki.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ashley on minua 15cm pidempi ja 15kg painavampi. Pidän itseäni pullukkana, mutta esim. reidenympärys on 48cm. Vyötärö sama kuin Asleyllä. Rintavakin olen, 98cm ympärys.
Olisi joskus todella mielenkiintoista nähdä itsensä kuvassa jonkun tällaisen kuuluisuuden vieressä. Tai tehdä niin kuin Nätti nakuna -ohjelmassa - osallistujalle näytettiin hänen tietämättään itsensä kokoisia naisia. Osallistujat pitivät näitä kauniina vaikka inhosivat itseään.
Tekisi mulle hyvää - koen olevani lihava, ja olenkin ylipainoinen BMIn mukaan - silti esim. hoikat jalkani ovat varmasti "huipputasoa". En ole koskaan ollut rannalla koska en kehtaa. Ashley on muhkumpi ja kehtaa sekä tekee sillä rahaa. Fiksu nainen, miten saisin hänen itsevarmuutensa?
Vedät uikkarit päälle ja menet rantsuun, hyvin yksinkertaista, miksi mietit mitä muut ajattelevat?
Onko sulla miestä?
Ei ole miestä, enkä omista uikkareita koska näytän niissä kaikissa hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ashley on minua 15cm pidempi ja 15kg painavampi. Pidän itseäni pullukkana, mutta esim. reidenympärys on 48cm. Vyötärö sama kuin Asleyllä. Rintavakin olen, 98cm ympärys.
Olisi joskus todella mielenkiintoista nähdä itsensä kuvassa jonkun tällaisen kuuluisuuden vieressä. Tai tehdä niin kuin Nätti nakuna -ohjelmassa - osallistujalle näytettiin hänen tietämättään itsensä kokoisia naisia. Osallistujat pitivät näitä kauniina vaikka inhosivat itseään.
Tekisi mulle hyvää - koen olevani lihava, ja olenkin ylipainoinen BMIn mukaan - silti esim. hoikat jalkani ovat varmasti "huipputasoa". En ole koskaan ollut rannalla koska en kehtaa. Ashley on muhkumpi ja kehtaa sekä tekee sillä rahaa. Fiksu nainen, miten saisin hänen itsevarmuutensa?
Vedät uikkarit päälle ja menet rantsuun, hyvin yksinkertaista, miksi mietit mitä muut ajattelevat?
Onko sulla miestä?Ei ole miestä, enkä omista uikkareita koska näytän niissä kaikissa hirveältä.
Niin omasta mielestä.
Pari cm lyhyempi, paino sama, rinnat isommat mutta lantio kapeampi, samoin mulla on pitkät hoikat jalat. Vaatekoko sama, paitsi kuppikoko isompi. Ja olen liian lihava, tosin ikääkin + 20 v!
Säälittää kyllä teidän naisten elämä kun pitää senttejä ja kiloja laskea ja verrata johonkin toiseen. Sitten kotkotatte toisillenne tällä palstalla toisten mitoista, kiloista ja kaikesta. On teillä kyllä pinnallinen elämä. Ei meidän miesten porukoissa ole tuollasta touhua.
Aina kuulee sanottavan että me miehet esineellistetään naisia ja ollaan pinnallisia naisten ulkonäön suhteen. Kyllä te naiset ihan itse teette ulkonäöstänne kauhean suuren asian.
M35
Hyvin moni on suurinpiirtein samoissa mitoissa, mutta näyttävät ulkoisesti aivan erilaisilta. Suurin syy tähän on miten itsensä kantaa, ja hyvin usein mallikuvissa on myös korot. On eri asia seistä kameran edessä imartelevassa malliposessa tai kävellä catwalkia, kuin seistä huonoryhtisenä kotipeilin edessä tai tallustaa katuja ballerinoissa tai tennareissa
Mitat näköjään joko vaihtelevat painonmuutosten myötä tai eri lähteissä annetaan eri mittoja. Linkatulla sivulla vyötärönympärys on 76 senttiä ja vaatekoko 48. Toisessa yhteydessä olen nähnyt 80 senttiä ja 44.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen photoshoppaamaton kuva Ashleysta rannalla: https://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2017/03/ashley-graham-…
Tuossa ei ole mitään kaunista tai ihannoitavaa, paitsi hänen upea ulkonäkönsä kaulasta ylöspäin.
Juuri tuota tarkoitin... En ole koskaan rannalla uikkareissa tms ja olen aina saanut kuulla läskittelyä. Omat jalat ja takapuoli eivät ole noin selluiset ja löysät kun treenaan 6xvko mutta ovat tuhdit,mitä inhoan.
Omenavartaloisella olisi suuri vatsa jonka saisi piiloon huivilla tms ja kauniit, hoikat jalat.
En ymmärrä tuota juttua Ashley Grahamin kohdalla
Ap
Mä luulen, että omppuvartaloiset ovat enemmän Suomessa suosittuja ja ovat siksi itsevarmoja. Ja missikisoissa. Omppukroppaisella on yleensä isot rinnat ja sirot sääret. Laitaa rintoja korostavan mekon, vatsa piiloutuu rintojen taakse, jalat voi olla ohuetkin joten farkut tai minimekko on ok.
Kun taas tällainen jolla on lantio 30 senttiä isompi kuin vyötärö ei todellakaan pukeudu pillifarkkuihin tai minariin. Päälle vedetään iso kaapu, tai lantion reilusti peittävä tunika ja sillä mennään talvet kesät.
Hoikassa kunnossa vyötärö oli 60 ja lantio yli 90 enkä silloinkaan pukeutunut kuin kaapuihin.
Mustakaapuna mennään siis.
Kuulostaa siltä, että et osaa yhtään pukeutua vartalotyyppisi mukaan. Se, että sinulla on selvästi erottuva vyötärö, nimenomaan antaa paljon mahdollisuuksia. Lantion peittävät kaavut ovat huonoin mahdollinen valinta. Ota mallia vaikka juuri Ashleysta, joka osaa korostaa vartalonsa mittasuhteita todella taitavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen photoshoppaamaton kuva Ashleysta rannalla: https://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2017/03/ashley-graham-…
Tuossa ei ole mitään kaunista tai ihannoitavaa, paitsi hänen upea ulkonäkönsä kaulasta ylöspäin.
Ei mitään kaunista? Naisella parempi peppu ku yhelläkään teistä av-mammoista.
M31
Luulet siis, että mammoilla ei ole selluliittiä :D
Mulla on ihan samat mitat ja jopa ylikin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni on suurinpiirtein samoissa mitoissa, mutta näyttävät ulkoisesti aivan erilaisilta. Suurin syy tähän on miten itsensä kantaa, ja hyvin usein mallikuvissa on myös korot. On eri asia seistä kameran edessä imartelevassa malliposessa tai kävellä catwalkia, kuin seistä huonoryhtisenä kotipeilin edessä tai tallustaa katuja ballerinoissa tai tennareissa
Kyllä, mutta myös vartalomalli, kunto ja ruumiinrakenne vaikuttavat paljon.
Hänen mallitoimistonsa antamat tiedot mitoista ovat nämä: 107-85-118. Eli vyötärö ei ole niin kapea kuin tuossa julkkissivustossa.
https://www.imgmodels.com/ashleygraham/new-york/women/allwork
Mutta vartalo on hyvin tasapainoinen, selkä ei ole liian pitkä ja sääret ovat myös tasapainoiset eivät liian lyhyet. Ashleyn valtti on kropan naisellisen muodon lisäksi kauniit kasvot, itsevarmuus ja terveys.
Parasta on kuitenkin terve itsetunto: “I refuse to let others dictate how I live my life and what my body should look like for their own comfort. And neither should you,” sanoo Ashley.
Näyttää kyllä painavammalta kuin 85 kg, etenkin pituus huomioiden. Onkohan mitat vanhaakin tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko noita sen ilmoitettuja mittoja 107-76-117, tuo vyötärö ei varmasti ole "vain" 76 cm.
IL:ssä on juttua näistä xl-malleista ja siinä tuon vyötärö on 80cm.
Olen terve parikymppinen nainen.
En pystyisi paisumaan tuollaisiin mittoihin edes kovalla yrityksellä.
Yököttävää ja jostain hormonihäiriöstähän tuossa on oltava kyse.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon merkkaa sekin, että AG on koostaan huolimatta timmi toisin kuin normiläski. Ei tuolla roiku paikat eikä ole numeroa kahta liian suuri läskipuku päällä vaan kroppa on kiinteä. Ei tuolla ole myöskään kaksoisleukaa tairoikkuvaa leukalinjaa eikä muutenkaan ole turvoksissa. Ilmeisesti AG harrastaa paljon liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko noita sen ilmoitettuja mittoja 107-76-117, tuo vyötärö ei varmasti ole "vain" 76 cm.
IL:ssä on juttua näistä xl-malleista ja siinä tuon vyötärö on 80cm.
Ei ollut tuossakaan jutussa ainuttakaan ompun muotoista xl-mallia vaan jokainen oli suht siro yläkropasta ja vyötäröstä ja extra on pelkästään persauksessa ja jaloissa. Tuossako lienee muuten syy, ettei plus-mallistojen vaatteetkaan istu ompulle vaan yläosat kinnaa käsivarsista/hartioista/rinnasta ja alaosat taas on kuin telttoja lantiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon merkkaa sekin, että AG on koostaan huolimatta timmi toisin kuin normiläski. Ei tuolla roiku paikat eikä ole numeroa kahta liian suuri läskipuku päällä vaan kroppa on kiinteä. Ei tuolla ole myöskään kaksoisleukaa tairoikkuvaa leukalinjaa eikä muutenkaan ole turvoksissa. Ilmeisesti AG harrastaa paljon liikuntaa.
Ei pysyisi noin isona jos harrastaisi paljon liikuntaa.
Ensiluokkaiset geenit hänellä toki on. Rasvaa ei kerry yhtään kaulaan ja iho on vielä toistaiseksi kiinteä. Katsotaan parin vuoden kuluttua kun AG kerää ikää kolmekymppisenä.
Onko sulla miestä?