Kuinka monella samat mitat kuin Ashley Grahamilla?
Tässä mitat:https://healthyceleb.com/ashley-graham-height-weight-body-statistics/40…
Itse olen 10 cm lyhyempi ja 5 kg kevyempi, mitat lantio 2 cm vähemmän ja rintojen ympärys 5 cm vähemmän. Olen läski, liikun monta kertaa vko mutta vartalonmalli on sama tankki ollut hoikempanakin. Vsrtaloni on leveä ja meinasin lentää persiilleni kun näin tuon Grahamin mitat. Omaan silmään näyttää pahalta, kasvot ovat kauniit.
Olisi mielenkiintoista tietää keillä muilla on ko mitat ja mitä ajattelette vartslostanne? Miten pukeudutte? Koen, että tätä vartaloa on vaikea peittää toisin kuin vaikka suurta vatsaa.
Kommentit (72)
Photosoppaus saa kaiken näyttämään hyvältä.
Aikamoinen amatsoni tuo Ashley mittojen mukaan. Itse painin näköjään höyhensarjassa häneen verrattuna vaikka pituutta onkin :D
Naisilta tätä on turha kysellä. Ei ne tajua ja miinus peukut viuhuu.
Mutta näin miehenä👍
Vierailija kirjoitti:
Outoa: minulla samat sentit ja kilot mutta käytän kokoa 40-42, Ashleyn EU-koko tuon mukaan 48...Myöskään Uk sizeni ei ole 16 kuten Ashleyllä vaan max 12-14. Kuppikoko sama mutta rinnanympärys minulla pienempi.
En nyt tahdo olla ilkeä mutta päteekö nuo mainitsemasi koot myös tyköistuviin vaatteisiin vai voiko olla niin että ehkä valitset (alitajuisesti?) niitä väljemmin mitoitettuja tai joustavia vaatekappaleita, esim puseroon on laskettu esim ~+15cm väljyyttä mutta sinä otat koossa jossa sitä jää vain 5cm tms. Tätä näkee melko paljon. Oikean kokonsa saa selville kun sovittaa vaatteita jotka on valmistettu joustamattomasta kankaasta ja siten että positiivista väljyyttä on mahdollisimman vähän, esimerkiksi kotelomekko voisi olla tällainen.
Olen noin 10 senttiä lyhyempi ja 25kg kevyempi. Ihan tyytyväinen omiin mittoihini.
No ei ainakaan mulla. Oon laiha tikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve parikymppinen nainen.
En pystyisi paisumaan tuollaisiin mittoihin edes kovalla yrityksellä.
Yököttävää ja jostain hormonihäiriöstähän tuossa on oltava kyse.
Ei ole yökättävää vaan normaalia. Ja kyllä, kyse on hormoneista muttei häiriöstä. Tuo normaalia hormonitoimintaa terveillä naisilla.
Se, että naisella ei olisi yhtään rasvaa lantiolla, pepussa, reisissä tai rinnoissa on taas poikkeavaa ja voi viitata erikoisiin geeneihin tai sairauteen.
Itse olen Ashleyn mallinen vähän lyhyemmässä koossa. Vaikka mulla oli selkävamma enkä ollut voinut treenata sen takia, olin jo nuorena vahvempi kuin mun mallivartaloiset urheilua harrastavat terveet kaverini. Jouduin usein auttamaan heitä painavien matkalaukkujen nostamisessa lentokoneen yläkaappiin -- vaikka olin heitä 10 senttiä lyhyempikin.
Nyt aikuisena kun takana on vuosikymmenten liikuntaharrastukset olen edelleen kaikkia tuttaviani vahvempi ja terveempi. Voisin kevyesti myös kannella kokoistani miestä.
Nykykontekstissa joo, normaalia. Siinä kontekstissa että ollaan kuitenkin eläimiä, ei. Luonnottoman pisteeseen tietysti on kaikinpuolin tultu mutta ei me lajina olla sellainen joka varsinaisesti hyötyy läskin kertymisestä, keskimääräinen hätävara ei suinkaan ylläpidä selviytymistä vaan lyhentää sen kestoa.
Vierailija kirjoitti:
Ottajia riittäisi!
Todella kaunis itekki ylipainoinen olen.
Ei ole yökättävää vaan normaalia. Ja kyllä, kyse on hormoneista muttei häiriöstä. Tuo normaalia hormonitoimintaa terveillä naisilla.
Se, että naisella ei olisi yhtään rasvaa lantiolla, pepussa, reisissä tai rinnoissa on taas poikkeavaa ja voi viitata erikoisiin geeneihin tai sairauteen.
Itse olen Ashleyn mallinen vähän lyhyemmässä koossa. Vaikka mulla oli selkävamma enkä ollut voinut treenata sen takia, olin jo nuorena vahvempi kuin mun mallivartaloiset urheilua harrastavat terveet kaverini. Jouduin usein auttamaan heitä painavien matkalaukkujen nostamisessa lentokoneen yläkaappiin -- vaikka olin heitä 10 senttiä lyhyempikin.
Nyt aikuisena kun takana on vuosikymmenten liikuntaharrastukset olen edelleen kaikkia tuttaviani vahvempi ja terveempi. Voisin kevyesti myös kannella kokoistani miestä.