Kuinka monella samat mitat kuin Ashley Grahamilla?
Tässä mitat:https://healthyceleb.com/ashley-graham-height-weight-body-statistics/40…
Itse olen 10 cm lyhyempi ja 5 kg kevyempi, mitat lantio 2 cm vähemmän ja rintojen ympärys 5 cm vähemmän. Olen läski, liikun monta kertaa vko mutta vartalonmalli on sama tankki ollut hoikempanakin. Vsrtaloni on leveä ja meinasin lentää persiilleni kun näin tuon Grahamin mitat. Omaan silmään näyttää pahalta, kasvot ovat kauniit.
Olisi mielenkiintoista tietää keillä muilla on ko mitat ja mitä ajattelette vartslostanne? Miten pukeudutte? Koen, että tätä vartaloa on vaikea peittää toisin kuin vaikka suurta vatsaa.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin kapea vyötärö? Epäreilua. Innostuin nyt itsekin mittaamaan ja voi apua, mulla ry on 108 vy 95 ja lantio 106. Kaikista hauskinta on se, että ympärysmitta tuosta vyötärön ja lantion välistä on 114cm eli ihan jäätävä alamaha joka alkaa jo roikkua.
V*ttu mä vihaan tätä kroppaa.
Lisää vaan sipsiä, sidukkaa ja pizzaa niin hyvä siitä tulee.
Mä en kyllä usko noita sen ilmoitettuja mittoja 107-76-117, tuo vyötärö ei varmasti ole "vain" 76 cm.
Kyllä läskinäkin isoreitinen ja muhkeaperäinen, mutta hoikkavyötäröinen tiimalasi ja päärynä ovat aina paremman näköisiä, kuin sorjasäärinen, mutta keskivartalotynnyröitynyt omena.
vyötärö n. 80, lantio n. 120 ja olen tällä hetkellä läski. ei ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen photoshoppaamaton kuva Ashleysta rannalla: https://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2017/03/ashley-graham-…
Tuossa ei ole mitään kaunista tai ihannoitavaa, paitsi hänen upea ulkonäkönsä kaulasta ylöspäin.
Juuri tuota tarkoitin... En ole koskaan rannalla uikkareissa tms ja olen aina saanut kuulla läskittelyä. Omat jalat ja takapuoli eivät ole noin selluiset ja löysät kun treenaan 6xvko mutta ovat tuhdit,mitä inhoan.
Omenavartaloisella olisi suuri vatsa jonka saisi piiloon huivilla tms ja kauniit, hoikat jalat.
En ymmärrä tuota juttua Ashley Grahamin kohdalla
Ap
Mä luulen, että omppuvartaloiset ovat enemmän Suomessa suosittuja ja ovat siksi itsevarmoja. Ja missikisoissa. Omppukroppaisella on yleensä isot rinnat ja sirot sääret. Laitaa rintoja korostavan mekon, vatsa piiloutuu rintojen taakse, jalat voi olla ohuetkin joten farkut tai minimekko on ok.
Kun taas tällainen jolla on lantio 30 senttiä isompi kuin vyötärö ei todellakaan pukeudu pillifarkkuihin tai minariin. Päälle vedetään iso kaapu, tai lantion reilusti peittävä tunika ja sillä mennään talvet kesät.
Hoikassa kunnossa vyötärö oli 60 ja lantio yli 90 enkä silloinkaan pukeutunut kuin kaapuihin.
Mustakaapuna mennään siis.
Olen lähes samanpituinen ja pidän nyt tuota painoa juuri minulle sopivana. Aikoinaan sain pudotettua juuri 85 kiloon. Tosin lantion luut alkoivat näkyä ja tuntua :) Olen miettinyt juuri sitä, ettei noilla XL-malleilla ole vielä isoa mahaa, koska ovat nuoria. Ei minullakaan ollut. Ja uikkareihin pukeutuminen oli tuskallista, tai siis niissä näyttäytyminen. Nyt ajattelen, että rakastan uimista NIIN paljon, että haluan nauttia edes siitä. Etelän rannoilla oikeastaan opin suhtautumaan näin. Siellä tosiaan näkee isojakin naisia jopa bikineissä, joita en ole pitänyt varmaan sen jälkeen kun olin teini. On jotenkin rentouttavaa siksikin olla upealla hiekkarannalla, koska se on meidän kaikkien oikeus, koosta riippumatta.
Uimaan vaan, siskot!
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko noita sen ilmoitettuja mittoja 107-76-117, tuo vyötärö ei varmasti ole "vain" 76 cm.
Kyllä uskon olevan. Olen itse tismalleen samanlainen vartalosta ja vy 78. Voihan ne pari senttiä heittää suuntaan jos toiseen mutta mittasuhteet pysyvät suhteessa samoina. Eli kilot eivät tule vain vatsaan vaan tasaisesti.
Ap
175 cm ja 85 kg, en usko! Olen itse 178cm ja 98 kg ja näytetään lähes samalta, paitsi minulla ei ole noin isoja tissejä.
N24
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen photoshoppaamaton kuva Ashleysta rannalla: https://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2017/03/ashley-graham-…
Tuossa ei ole mitään kaunista tai ihannoitavaa, paitsi hänen upea ulkonäkönsä kaulasta ylöspäin.
No minä olen suunnilleen tuollainen, paitsi vatsani on isompi ja jalkani ja käsivarteni ovat huomattavasti hoikemmat. Minulla kaikki rasva kerääntyy vatsaan ja peppuun, raajat ovat kuin linnulla. En tiedä mistä johtuu.
En tajua miten näyttää tolta, jos mitat pitää paikkansa. Itse olen saman painoinen, mutta 10 cm lyhyempi ja näytän ihan samalta.
Outoa: minulla samat sentit ja kilot mutta käytän kokoa 40-42, Ashleyn EU-koko tuon mukaan 48...Myöskään Uk sizeni ei ole 16 kuten Ashleyllä vaan max 12-14. Kuppikoko sama mutta rinnanympärys minulla pienempi.
Enpä haluaisi olla hänen mitoissaan. En tosin nytkään ole omissa ihannemitoissani.
Joku ei nyt täsmää. Taitaa olla aika vanhat mitat....
Katsokaas näitä iltalehden kuvia jotka ovat muka photoshoppaamattomia
https://m.iltalehti.fi/kauneus/201805022200916855_ka.shtml
Ekoissa kuvissa on aika tuhdit reidet ja sitten punaisissa bikineissä reidet ovat huomattavasti kapeammat.
Mun mielestä on todella kaunis, isot tissit, kiihottava vaikka onkin läski, mutta läskit jakautuu kauniisti.
Luonnossa pitäisi nähdä, ei ole kyllä sirotyttö 175cm/85kg ,itse olen 181cm/85kg.
Ja musta mies, tuolle on turha enään tarjota mitään normimunaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa: minulla samat sentit ja kilot mutta käytän kokoa 40-42, Ashleyn EU-koko tuon mukaan 48...Myöskään Uk sizeni ei ole 16 kuten Ashleyllä vaan max 12-14. Kuppikoko sama mutta rinnanympärys minulla pienempi.
Siis olet 85kg 107-76-117?
Mä olen 69kg 98-75-94 ja käytän 40 tai UK12!! Olen aina ollut pullea ja kiusattu on läskeistäni. Miten hullua että ihan eri mitat ja paino mutta sama koko menee. Olemme kaikki erilaisia... Kunpa osaisin tykätä itsestäni.
Ashley on minua 15cm pidempi ja 15kg painavampi. Pidän itseäni pullukkana, mutta esim. reidenympärys on 48cm. Vyötärö sama kuin Asleyllä. Rintavakin olen, 98cm ympärys.
Olisi joskus todella mielenkiintoista nähdä itsensä kuvassa jonkun tällaisen kuuluisuuden vieressä. Tai tehdä niin kuin Nätti nakuna -ohjelmassa - osallistujalle näytettiin hänen tietämättään itsensä kokoisia naisia. Osallistujat pitivät näitä kauniina vaikka inhosivat itseään.
Tekisi mulle hyvää - koen olevani lihava, ja olenkin ylipainoinen BMIn mukaan - silti esim. hoikat jalkani ovat varmasti "huipputasoa". En ole koskaan ollut rannalla koska en kehtaa. Ashley on muhkumpi ja kehtaa sekä tekee sillä rahaa. Fiksu nainen, miten saisin hänen itsevarmuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt täsmää. Taitaa olla aika vanhat mitat....
Katsokaas näitä iltalehden kuvia jotka ovat muka photoshoppaamattomia
https://m.iltalehti.fi/kauneus/201805022200916855_ka.shtml
Ekoissa kuvissa on aika tuhdit reidet ja sitten punaisissa bikineissä reidet ovat huomattavasti kapeammat.
Mulle kelpaisi ashleyn äitikin.
Miltähän tuntuisi jos istuisi mun naamalle römpsä paljaana?
Jostain syystä suomalaisnaisista tulee lihoessa jotenkin skrodeja, sellaisia itä-saksalaisia kuulantyöntäjiä. Mistä mahtanee johtua?