Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella samat mitat kuin Ashley Grahamilla?

Vierailija
08.05.2018 |

Tässä mitat:https://healthyceleb.com/ashley-graham-height-weight-body-statistics/40…

Itse olen 10 cm lyhyempi ja 5 kg kevyempi, mitat lantio 2 cm vähemmän ja rintojen ympärys 5 cm vähemmän. Olen läski, liikun monta kertaa vko mutta vartalonmalli on sama tankki ollut hoikempanakin. Vsrtaloni on leveä ja meinasin lentää persiilleni kun näin tuon Grahamin mitat. Omaan silmään näyttää pahalta, kasvot ovat kauniit.

Olisi mielenkiintoista tietää keillä muilla on ko mitat ja mitä ajattelette vartslostanne? Miten pukeudutte? Koen, että tätä vartaloa on vaikea peittää toisin kuin vaikka suurta vatsaa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mitat:https://healthyceleb.com/ashley-graham-height-weight-body-statistics/40…

Itse olen 10 cm lyhyempi ja 5 kg kevyempi, mitat lantio 2 cm vähemmän ja rintojen ympärys 5 cm vähemmän. Olen läski, liikun monta kertaa vko mutta vartalonmalli on sama tankki ollut hoikempanakin. Vsrtaloni on leveä ja meinasin lentää persiilleni kun näin tuon Grahamin mitat. Omaan silmään näyttää pahalta, kasvot ovat kauniit.

Olisi mielenkiintoista tietää keillä muilla on ko mitat ja mitä ajattelette vartslostanne? Miten pukeudutte? Koen, että tätä vartaloa on vaikea peittää toisin kuin vaikka suurta vatsaa.

Ashley Graham on kuin maatalon emäntä. En ymmärrä, miten juuri hänestä on tullut xl- malli. Isovatsaisia malleja ei näy vaikka sääret olisivat paremmat kuin Grahamilla. En tiedä miksi kaikki xlmallit ovat isoreitisiä, ei isovatsoja, kun isovatsoilla vaatteet näyttäisivät paremmilta.

Vierailija
2/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajia riittäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaparka, ei tuollaista vartaloa kuulukaan peittää vaan korostaa.

Itse olen Grahamia 8 cm lyhyempi ja 9 kg kevyempi ja hieman loivempi tiimalasi, mitat jotain 104-82-108.

Vierailija
4/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ashley Graham on kuin maatalon emäntä. En ymmärrä, miten juuri hänestä on tullut xl- malli. Isovatsaisia malleja ei näy vaikka sääret olisivat paremmat kuin Grahamilla. En tiedä miksi kaikki xlmallit ovat isoreitisiä, ei isovatsoja, kun isovatsoilla vaatteet näyttäisivät paremmilta.

Koska ihmisen silmiin, varsinkin miehen, tuollainen vyötärö-lantiosuhde viestii hedelmällisyydestä ja on siksi silmää miellyttävä. Iso vatsa on miesmäinen tapa lihoa.

Vierailija
5/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei läheľläkään, oon 104, 94 , 114

Vierailija
6/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaparka, ei tuollaista vartaloa kuulukaan peittää vaan korostaa.

Itse olen Grahamia 8 cm lyhyempi ja 9 kg kevyempi ja hieman loivempi tiimalasi, mitat jotain 104-82-108.

Itse en pidä tästä vartalosta, eikä ole omaan silmään kaunis. Toki painoa pudottamalla tulee parempi. Olisi mukavaa kuullaa vinkkejä niiltö jotka eivät halua muotojaan korostaa, miten pukeudutte? Tunikat jne näyttävät pahoilta kun vyötärö- lantiolinja häviää.

Ja oikeasti uusissa photoshoppaamattomissa kuvissa Grahamin reidet ovat pahan näköiset.

Vierailija
7/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmisen silmiin, varsinkin miehen, tuollainen vyötärö-lantiosuhde viestii hedelmällisyydestä ja on siksi silmää miellyttävä. Iso vatsa on miesmäinen tapa lihoa.

Niinpä. Muhkeat reidet on paljon kauniimmat ja naisellisemmat kun poikamaiset tikkureidet.

M31

Vierailija
9/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitahan ne mitat tähän niin katsotaan. En mene katsomaan jotain linkkiä, enkä muuntamaan jotain jalkoja ja tuumia ja paunoja. Muunna itse, sen verran pitää jaksaa, ap, kuluu vähän energiaakin.

Vierailija
10/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen photoshoppaamaton kuva Ashleysta rannalla: https://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2017/03/ashley-graham-…

Tuossa ei ole mitään kaunista tai ihannoitavaa, paitsi hänen upea ulkonäkönsä kaulasta ylöspäin.

Vierailija
11/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vyötärö on sama kuin Ashleyn, 76 cm.

Muuten ei sit lähelläkään, mulla 166/70, ylhäältä alas 100-76-108.

Vierailija
12/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei missään Suomen xl mallikisoissa tai jutuissa mediassa ole koskaan tuon Ashleyn mallisia jos kerran ovat hyvän näköisiä joidenkin mielestä? Aina samalla tavalla stailattuja ja puettuja, olisi kiva nähdä joskus suomalainen xl malli joka on tiimalasi.

Vierailija
13/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä toinen photoshoppaamaton kuva Ashleysta rannalla: https://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2017/03/ashley-graham-…

Tuossa ei ole mitään kaunista tai ihannoitavaa, paitsi hänen upea ulkonäkönsä kaulasta ylöspäin.

Ei mitään kaunista? Naisella parempi peppu ku yhelläkään teistä av-mammoista.

M31

Vierailija
14/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin... En ole koskaan rannalla uikkareissa tms ja olen aina saanut kuulla läskittelyä. Omat jalat ja takapuoli eivät ole noin selluiset ja löysät kun treenaan 6xvko mutta ovat tuhdit,mitä inhoan.

Omenavartaloisella olisi suuri vatsa jonka saisi piiloon huivilla tms ja kauniit, hoikat jalat.

En ymmärrä tuota juttua Ashley Grahamin kohdalla

Ap

Vierailija
15/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika minkä kokoinen. Pudottaisi edes parikymmentä kiloa niin näyttäisi hyvältä

Vierailija
16/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika minkä kokoinen. Pudottaisi edes parikymmentä kiloa niin näyttäisi hyvältä

Juuri toi lantio on pahan näköinen. Leveyttä riittää ja sitä ei tee läski vaan vartalonmalli. Itselläni on sama lantiossa, ei ole läskiä, tuntuu ja näkyy luut mutta muoto on leveä. Ja se aiheuttaa sen ettei koskaan voi näyttää hoikalta, kun lantio on leveä seitsemän leivän uuni.

Vierailija
17/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri toi lantio on pahan näköinen. Leveyttä riittää ja sitä ei tee läski vaan vartalonmalli. Itselläni on sama lantiossa, ei ole läskiä, tuntuu ja näkyy luut mutta muoto on leveä. Ja se aiheuttaa sen ettei koskaan voi näyttää hoikalta, kun lantio on leveä seitsemän leivän uuni.

Juu eipä tuohon oikein muuta keinoa ole kuin pysytellä mahdollisimman hoikkana: https://i.pinimg.com/originals/cc/2c/8e/cc2c8e80ea56fc3e8c72981fd88935e…

Vierailija
18/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tosiaan näytä paremmilta. Samaa mieltä kuitenkin siinä, että xl-malleina pitäisi olla myös omppuja koska suuri osa (ainakin suomalaisista) lihavista on keskivartalolihavia tynnyreitä joilla paino kertyy enimmäkseen käsivarsiin, hartioihin, rintaan, selkään ja vatsaan. Mitä tuolla katukuvassa katsoo niin, hyvin harva (jos kukaan) lihava on tuollainen kurvikas tiimalasi vaan kyllä se läski näyttää jostain syystä mahaan tarttuvan.

Vierailija
19/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei missään Suomen xl mallikisoissa tai jutuissa mediassa ole koskaan tuon Ashleyn mallisia jos kerran ovat hyvän näköisiä joidenkin mielestä? Aina samalla tavalla stailattuja ja puettuja, olisi kiva nähdä joskus suomalainen xl malli joka on tiimalasi.

Samaa ihmettelen. Miksi kaikki xl-kisaajat on täällä aina tasaisen tanakoita ja melko vatsakkaita? Olisi kiva nähdä tuollaisia kurvittaria niiden ainaisten plussapallojen sijaan.

Vierailija
20/72 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin kapea vyötärö? Epäreilua. Innostuin nyt itsekin mittaamaan ja voi apua, mulla ry on 108 vy 95 ja lantio 106. Kaikista hauskinta on se, että ympärysmitta tuosta vyötärön ja lantion välistä on 114cm eli ihan jäätävä alamaha joka alkaa jo roikkua.

V*ttu mä vihaan tätä kroppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi