Kaveri osti tytöilleen harjoitusrintsikat!
Mitä niillä muka harjoitellaan? Kun ei ole rintojakaan vielä niin ei niitä liivejäkään tarvita. Jotenkin vähän pimeää ostaa lapselle aikuisen alusvaatteita, niitä ehtii kyllä pitämään kyllästymiseen asti kunhan kasvaa.
Kommentit (27)
JA entisaikaan oli kaikilla tytöillä semmonen toppimallinen yläosa jo ihan pikkutyttönäkin,oli säädytöntä olla missään kohtaa yläosa paljaana,kai sitä alupaitana ns.kutsuttiin sen jälkeen kun muotoja alkoi tulla hankitiin juurikin nuo harjoitus rintsikat TAI sitten kaikista pienimmät liivit mitä sai.
Ei tuossa asiassa ole mitään ihmeellistä,toiset ei vaan asioita taida tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoja rintsikoita kutsutaan harjoitusrintsikoiksi, kun kokeillaan omaa mallia. Joillekin sopii paremmin kaarituettomat tavalliset liivit, joillekin urheiluliivit, joillekin t-paitaliivit... Tarkoitus ei ole pukea lasta johonkin seksuaalisiin hepeniin. Vaan ne liivit antavat mukavuutta ja liikkumisenvapautta.
Omalla 11-vuotiaallani on jo rinnat ja likka ei haluaisi liikkua ihmisten ilmoilla ilman rintsikoita. Siihen nyt ei jeesustelut auta, jos jotkut lapset kehittyy aikaisemmin kuin toiset. 11-v. on toki lapsi, mutta jos on rinnat, niin silloin on oltava jonkinlaiset liivitkin.
Onko lapsesi pullukka?
Minulla oli 11-vuotiaana rinnat ja kuukautiset. Olin 163 senttiä pitkä ja painoin 45 kiloa. Mieti sitä.
Minulla myös. Pituutta ja painoa en muista, mutta olin hoikka ja urheilullinen lapsi. Urheiluseuran harjoitukset olivat 4-5 kertaa viikossa. Tästä johtuen tarvitsin harjoitus- tai pikemminkin urheilurintsikat jo silloin, kun rinnat olivat kasvamassa. Ja tuossa vaiheessa ne jo olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoja rintsikoita kutsutaan harjoitusrintsikoiksi, kun kokeillaan omaa mallia. Joillekin sopii paremmin kaarituettomat tavalliset liivit, joillekin urheiluliivit, joillekin t-paitaliivit... Tarkoitus ei ole pukea lasta johonkin seksuaalisiin hepeniin. Vaan ne liivit antavat mukavuutta ja liikkumisenvapautta.
Omalla 11-vuotiaallani on jo rinnat ja likka ei haluaisi liikkua ihmisten ilmoilla ilman rintsikoita. Siihen nyt ei jeesustelut auta, jos jotkut lapset kehittyy aikaisemmin kuin toiset. 11-v. on toki lapsi, mutta jos on rinnat, niin silloin on oltava jonkinlaiset liivitkin.
Onko lapsesi pullukka?
Minulla oli 11-vuotiaana rinnat ja kuukautiset. Olin 163 senttiä pitkä ja painoin 45 kiloa. Mieti sitä.
Lue aloitus uudestaan. Siinäpä ei olekaan kyse sinun tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsesi pullukka?
Lue aloitus uudestaan. Siinäpä ei olekaan kyse sinun tilanteestasi.
Tämä oli vastakommentti sille joka kysyi, että onko lapsesi läski kun pitää liivit ostaa.
Ja oikeasti, kun lapsi haluaa topin/liivit niin ostatte ne. Ei ole kivaa jos koulussa nauretaan esim. nännejä. Kyllä, koko luokka voi pilkata ja nauraa nännejä koko päivän, näin kävi luokkakaverilleni.
Mulla oli jo 10-vuotiaana sellaisten urheiluliivien tapaiset liivit ja 6. luokalla jo oikeat liivit. Ja en todellakaan ollut pullukka vaan laiha, mutta rinnat kasvoi aikaisin. Nyt 22-vuotiaaana rinnat ovat normaalit b-kupin rinnat, ja edelleen olen hoikka.
Mun 10 v tytöllä on rinnat alkaneet kasvaa ja ne aristaa. Tyttö sanoi, että olisipa jotain suojaa niille, joten ostin harjoitusliivit. Toinen tyttö, 8v, on kaikesta kateellinen siskolleen. Liivejä ei kyllä tarvi vielä, mutta kun saimme tuttavaltamme vanhoja vaatteita, siinä oli myös harjoitusliivejä. Parit oli sopivan kokoiset pienemmälle tytölleni, niin sai hänkin sellaiset. Ei kylläkään käytä niitä säännöllisesti, mutta saapahan kokeilla. Ei kuitenkaan halunnut laittaa kouluun liikuntatunnille, kun joutuu vaihtamaan paitaa ja kaverit näkis "tissiliivit".