Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 lasta ja 3. myöhemmin. Mitä teette vauvanvaatteille ja kamppeille?

Vierailija
24.04.2006 |

Kannattaako niitä ja esim. vaunuja säilytellä nurkissä esim. 5kin vuotta? Mites muut on toiminu, vai hankitteko uuden garderoopin vauvalle joka syntyy tauon jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa säilöä kamoja jonnekin varastoon, kuitenkin vaunut/vaatteet yms menevät pian pois muodista ja uutta tulee kauppoihin tilalle. Entisistä saa rahaa myymällä ne pois tai hyvän mielen antamalla ne jollekin apua tarvitsevalle.

Mutta jos on tilaa, eikä välitä onko 5v vanhat vaunut ja vaatteet, niin säilytä ihmeessä. Ekologista ja kaikki olis sitten valmiina uudellekin.

Vierailija
2/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain harvinaista tai hienoa saatan säilyttää. Tavallisia vaatteita en enää viitsisi katsella kolmatta kertaa kuluneina päällä, ja muoti ja väritkin muuttuu niin, että ne alkaa näyttää hassuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet vauvaa hankkimassa kiertele kirpparit niin sieltä löytyy tosi löytöjä varmasti. Ja kaupoistakin saa ihan halvalla osa vaatteista.

Vierailija
4/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi syntyi viiden vuoden ikäerolla keskimmäiseen ja kaikki vauvanvaatteet ovat passanneet erittäin hyvin tälle uudelle tulokkaalle :-) Toki hän on saanut paljon uusiakin vaatteita. Meillä ok-talo, jossa tilava käyttöullakko joten varastoiminen (vaunut, rattaat, sitteri, sänky jne) ei ole ollut ongelma. Mieluummin käytän lapsellani omia vanhoja vehkeitä kuin ostan kirpparilta toisten vanhoja.

Vierailija
5/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ainakaan 3-4 vuoteen. Olen antanut vaatteita siskolleni, jolla ei ole vielä lapsia, mutta jolla on asunnossaan tilaa varastoida niitä. On luvannut palauttaa ne, mitkä haluan, tarvittaessa. Loput, joita siskoni ei huoli, menevät kirpparille tai keräykseen.

Vaunutkin annamme varmaan siskolle, jos hän ne haluaa, muussa tapauksessa myymme.

Vierailija
6/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen säilyttänyt omilta lapsiltani (vanhin nyt 9v.) kaikki ehjät vaatteet, vaunut ym. tarvikkeet ihan vaan siitä syystä, etten ole raaskinut heittää, antaa tai myydä niitä pois. Meillä on paljon tilaa eli mahtuu hyvin säilyttämään. Esikoisen lempipuuhaa on tutkia niitä ja hänestä on hauskaa, kun meillä melkein kaikkiin muistuu mieleen aina jokin niihin liittyvä

tarina :). Kuuntelee niitä mielellään ja muistaa ehkä itse aina jotain lisää. Tietysti, jos on tilaongelmaa, niin kannattaa varmasti harkita tarkkaan käyttääkö niitä sitten vielä vuosien päästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä