Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikka ja muodoton pötkyvartalo olisi esteettisesti sen kauniimpi kuin läski vartalo?

Vierailija
08.05.2018 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko oikeasti ketään joka on mieluummin lihava kuin laiha? En oikeasti tiedä vaikka olen nainen, saa valaista asiassa.  Itsekin olisin mielellään vähän hoikempi kuin nyt, mutta tiedän näyttäväni paremmalta normaalipainoisena kuin langanlaihana. Mutta mitä järkeä tästä asiasta on kuitenkaan piikitellä ketään?

Vierailija
22/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten yleistä miehillä on oikeasti se että he mieluiten haluaisivat olla reilusti ylipainoisen naisen kanssa, jos voisivat valita saman naisen normaalina tai hoikkana? kiinnostaa oikeasti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko oikeasti ketään joka on mieluummin lihava kuin laiha? En oikeasti tiedä vaikka olen nainen, saa valaista asiassa.  Itsekin olisin mielellään vähän hoikempi kuin nyt, mutta tiedän näyttäväni paremmalta normaalipainoisena kuin langanlaihana. Mutta mitä järkeä tästä asiasta on kuitenkaan piikitellä ketään?

Ainakin tällä palstalla on monet yli satakiloiset avautuneet ja pyytäneet neuvoja asiaan x, mutta korostaneet että eivät halua laihtua. Liekö sitten läskinä olon rakastamista vai jotain defenssiä.

Vierailija
24/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten yleistä miehillä on oikeasti se että he mieluiten haluaisivat olla reilusti ylipainoisen naisen kanssa, jos voisivat valita saman naisen normaalina tai hoikkana? kiinnostaa oikeasti :D

Minä olen ainakin saanut lukuisat pakit koska bmi on 19,5 ja mies haluaa muodokasta/pehmeää naista. Tuossa vaiheessa ei oltu edes kuvia vaihdettu, mitat ratkaisi.

Vierailija
25/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin saanut lukuisat pakit koska bmi on 19,5 ja mies haluaa muodokasta/pehmeää naista. Tuossa vaiheessa ei oltu edes kuvia vaihdettu, mitat ratkaisi.

Jännä kun itse olen elänyt ties miten kauan käsityksessä että olisin parempi jos ei olisi suunnilleen mitään muotoja ja kaikki kehut on vaan paremman puutteessa sanottuja kannustuksia. Mutta eihän nainen saisi koskaan olla tyytyväinen itseensä.

Vierailija
26/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska läskikin voi olla muodoton pötkylä. Tai no poimuja toki on, mutta eivät ne kovin kauniita muotoja ole. 

Vierailija
27/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mutta jos henkilöllä on hoikkana selvästi erottuva vyötärö, niin hänellä luultavasti olisi lihavanakin selkeästi vyötärö...tai no ainakin kapeampi kohta siinä :D

Vierailija
28/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan monet huippumallitkin vartaloltaan aika epänaisellisia, suoria pötkylöitä. :)

Vierailija
29/29 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva hoikka vartalo on oikeasti tasapaksu potkyla. onhan jo luurangon muoto sellainen. Hoikka on aina kauniimpi kuin lihava - korjaan: hoikka tai melko hoikka on aina kauniimpi kuin selvasti lihava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä