Kielenköyhyttämisketju! Tässä ketjussa saa ja pitää päteä väärällä kirjoitustyylillään.
Nyt kaikki ameebat siellä kotisohvilla kirjoittelemaan. :)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Musta parasta hangover foodii on joku hyvä mättö niinku burger and fries! Siis sen jälkeen, ku ensin on ilta vähä venähtänyt too long...onneks voi sitten brekulla ottaa lasilliset kuohuvaa...dinneril voi sitten ottaa vaan vähän relax ja vaikka vaan jonkun non-alcohol juoman, ku olo on jo vähän better.
Tästä tuli näppylöitä, järkyttävän karmeaa. Tätä lisää!
Hankin uudet tsrets farkut. En enään osta muita farkkuja. Noi sopii niitten muitten paitojen kans mitä mulla on.
Omaan kyl liian monet farkut. Pitää viedä loput kirpulle.
Näin naapurin uuden auton pihalla , joka oli punainen. On niillä varaa röystäillä ku mies on asroloogi ja vaimo gonsulentti . Hienoo väkee ovat, poikaki on valmistunu hidsariksi. tyttö niilä on ulkomailla amstertaalissa on hienot punaset lamput kuulemma ikkunalla.
Vierailija kirjoitti:
Mustavuoressa on nähty ruumiksia.
Elävöitä vai kuollevöitä? Jos on turisseja? Matkalla mustaan Vuorekseen?
Onko pettäminen, jos mieheke menee saatille lampaksen kanssa!??? Naapuri väitti että nähneensä mieksen jossain niityssä pörrö pään kanssa..?
whazzup!mullon vähä tylsää koska Hela torstai ja vapaa päivä oon huomannu et jos kirjotaa ilma väli merkkejä nii mitä vitu välii koska kylkaikki tajuu mitä mä tarkotan
jossanon mummon liha pullat tai pitkä karvanen kissa kaikki tajuu ketä ei muka
ja ontosi epää huomutella toisten kieli opi virheistä koska voi olla luki häirö nih!
onneksi sain tän uuven modermin että voin taasen kirjoittaa vaua palstalle terveisin oikea kielisyys vartia.
tähän ketjuun trvis tulla joku kieli polisi vänkäämään Oikea kielisyydestä
voisko joku linkata jollekkin äikän Opelle tai vastaavalle saatais? nauraa
tää vauvva palsta on sitte viksu