Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi aina olla noin kauniita kuten tuo "Kalastajan vaimo? Kaikissa kuvissa

Vierailija
07.05.2018 |

ainakin näyttää aina todella kauniilta, vaikka olisi joku vapaapäivän " rönttökuva". Suurin osa ihmisistä ei ikinä näytä noin kauniilta vaikka olisi meikattu ja kammattu yms. Joo, olen kyllä kateellinen, myönnän. Itsekin eronneena olin puoli vuotta täysin shokissa ja näytin ihan hirviöltä yksin kotona kun muutenkaan en mikään ruusu ole. Asuntokin ihana ja kaunis yms. Näyttää kyllä, että erosta huolimatta on vielä tyytyväisen oloinen kaikkeen. Jotkut kyllä onnistuu olemaan positiivisia ja kyllä se heijastuu ulkoiseen olemukseenkin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia muokataan ja kuvataan tarkkaan, valitaan kymmenistä ne edustavimmat.

En väitä etteikö hän olisi hyvin, hyvin viehättävän näköinen, mutta käsittelyllä korjataan tyypillisesti esim. ihon pieniä virheitä ja värieroja ja valotuksella luodaan sellainen eteerinen fiilis kuviin.

"Rönttöpäivän" asu ja kampaus mietitään ja suunnitellaan, ei sitä kuvaa vaan räpsäistä, kuten taviksen rönttöpäivänä, jolloin tukka hapsottavalla (oikeasti vaan sutaistulla) ponnarilla ja mitäsattuu päällä.

Kun bloggajat esiintyvät jossain palkintogaaloissa MUIDEN bloggareiden kuvissa, he saattavat olla hyvin eri näköisiä kuin omissaan, koska se kollega valitsee luonnollisesti omalta kantiltaan onnistuneimman otoksen.

Tuo on hänen työnsä.

Taviksena teet näin. Ryntäät puutarhaan ilman meikkiä, kampaamatta hiuksiasi ja valitset rikkinäiset ja kamalimmat puutarhanhoitovaatteesi. Raadat puutarhassa hiki hatussa ja naama punaisena. Otat tuntien työn jälkeen itsestäsi kännykällä yhden selfien mahdollisimman epäedullisesta kulmasta kottikärryjen ja autotallin oven edessä, kirkkaan auringon paistaessa suoraan kasvoillesi.

Bloggaajana teet näin. Meikkaat kunnolla, mutta näkymättömästi, laitat hiuksesi huolettoman huolellisesti, valitset "rönttövaatteet". Ennen työn alkua otat itsestäsi kymmeniä kuvia hyvällä järjestelmäkameralla kaukosäädintä käyttäen, parhaimmista mahdollisista kuvakulmista, parhaimmissa mahdollisissa asennoissa, parhaimmissa mahdollisissa paikoissa, parhaimmassa mahdollisessa valaistuksessa.  Sitten valitset itsestäsi parhaimmat kuvat ja käsiteltyäsi niitä niin, että hiustesi ja ihosi sävy on parhain mahdollinen, julkaiset ne. 

Vierailija
22/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yhtään ymmärrä näitä plokkareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poseerauskuvia. Kuvakulmat Ok. Ei mun mielestä kyllä mitenkään erikoinen, mutta trendikäs.

Näitä kuvia muokataan ja muokataan.

Tämäkin daami ei hymyile siten, että hampaat näkyvät.

Vierailija
24/30 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin näyttää aina todella kauniilta, vaikka olisi joku vapaapäivän " rönttökuva". Suurin osa ihmisistä ei ikinä näytä noin kauniilta vaikka olisi meikattu ja kammattu yms. Joo, olen kyllä kateellinen, myönnän. Itsekin eronneena olin puoli vuotta täysin shokissa ja näytin ihan hirviöltä yksin kotona kun muutenkaan en mikään ruusu ole. Asuntokin ihana ja kaunis yms. Näyttää kyllä, että erosta huolimatta on vielä tyytyväisen oloinen kaikkeen. Jotkut kyllä onnistuu olemaan positiivisia ja kyllä se heijastuu ulkoiseen olemukseenkin.

Positiivinen vai uusi rakkaus?

Vierailija
25/30 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kalastajan vaimo itse kirjoittanut avauksen? Vai joku muu läheinen, ei voi tietää. Ainakin huomiota pois ikävistä aiheista häneen liittyen.

Makuja on monia, mutta kuka arvostaa jatkuvaa aikuisen ihmisen itsensä esittelyä joka puolelta.

Vierailija
26/30 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi trendiksi "meikitön/kestoväritön/lisäkkeetön selfie, juuri herättyä, alaviistosta, ensimmäinen otto" niin ihmisille tulisi parempi mieli somessa.

Vierailija
27/30 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi trendiksi "meikitön/kestoväritön/lisäkkeetön selfie, juuri herättyä, alaviistosta, ensimmäinen otto" niin ihmisille tulisi parempi mieli somessa.

Mä näytän paremmalta alaviistosta otetussa kuvassa. :))

Pitäiskö mun sit käyttää yläviistoa?

Vierailija
28/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä enää ihan langanlaihalle uusimmissa pellavakuvauksissa. 

Vierailija
29/30 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista kuten myös blogia koskevat keskustelut.

Vierailija
30/30 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poistunut jo kaksi ketjua, olisiko tämä kolmas poistuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme