Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, kuinka keskustelu kääntyy jatkuvasti Saara Aaltoon, vaikka ketjun aiha on edelleen euroviisut.
Jos joku yrittää keskustelua vaikka Italian viisusta, niin vastauksena tulee jotakin shittiä Saara Aallosta! Tuolla pitäisi olla hänelle pyhitetty oma ketjunsa, menkää sinne, me viisuista yleisesti kiinnostuneet emme taatusti seuraa perässä.
Sinä olet nimenomaan se keijukerhon pj joka seuraa raivoisasti kaikkia Saara Aalto aiheisia ketjuja. Älä viitsi valehdella. Olisit kerrankin rehellinen. Olet todennäköisesti älykkyydeltäsi niin kehittymätön ettet kykene näkemään oman silmittömän raivon läpi. Ehkä olet loukannut otsasi jossain kolarissa niin että etuotsalohko on saanut vähän osumaa? Niin tai näin, idioottimainen käytöksesi saa minut taas kiihottumaan. Miten sisäisesti ja ulkoisesti ruma ihminen voikin saada minut tuntemaan näin? En tiedä, mutta kiitos!
Jessus mitä tekstiä. Onko jossakin palsta, missä voisi anonyyminä keskustella euroviisuista? Sellainen palsta, missä ei esiinny tuollaista henkilöön kohdistuvaa solvausta.
Jos jaksaa luoda käyttäjätunnuksen ja enkku taipuu, täällä:
Pakko kai luoda tunnukset ja liittyä johonkin viisuklubiin. Tämä ketju on kuin lastentarha.
Kiitos tästä kuuluu yksin näille a. aallon tosifaneille, joilla ei ole alkeellisimpiakaan keskustelutaitoja.
Tää Rybak on oma suosikki:) Niin karismaattinen!
Ihana esiintymisen ilo oikein säteilee tästä Rybakista. Tämä semi ainakin alkaa paljon paremmalla fiiliksellä mitä se ensimmäinen ja nyt tuo wannabe-sinkkuelämää-nelikkokin hiljeni nopsasti.
No niin. Saara lähti BBC:n koppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla sentään muutama nainenkin, istumakatsomossa.
Mitä väliä yleisön sukupuolella on? Itse olen ollut kaksi kertaa semifinaaleissa, mukanani neljä naispuolista ystävääni ja yksi heteromies.
No yleensä konserteissa on pikemminkin naisenemmistö, mutt tuolla on kai 99% villinä heiluvia miehiä.
Niiin. Taitaa juonttaa BBC:n lähetyksen, eikä yleä.
Norjan biisi on ärsyttävän lapsellinen, mutta Rybak on kyllä hyvä esiintyjä.
Romania luottaa laulajattaren poskipäihin.
Mutta riittääkö se?
Rybakin biisi oli aika ... tyhmä
Parempi Rybak oli kuin tämä Romania.
Miten Aallon voisi ottaa vakavasti, kun on tuonne päässyt keplottelun tuloksena? Sitten hymyillään mairean ylimielisesti, kun lellipentuna päästy jonon ohi. Tallottu surutta sääntöjen mukaisesti osallistuneet ja määräaikaan OMAN sävellyksensä lähettäneet. Hyi hel....i sentään!
Romanialla ei ole mitään mahkuja Rybakin jälkeen. :/
Romanialla näyttää olevan koko lava täynnä "pelottavia" hahmoja. Biisi pääsi vauhtiin vasta lopussa.
Ihan hyvä. En oikein tajunnut bändin vaatteita ja lateksi mimmejä taustalla.
Mitä väliä yleisön sukupuolella on? Itse olen ollut kaksi kertaa semifinaaleissa, mukanani neljä naispuolista ystävääni ja yksi heteromies.