Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ton homojuontajan juttuja!!! Mikä hererohalaus, tää biisi aiheuttaa mulle ummetusta... Vaihtoon, argh!
Jep. Sen ääni/puhetyyli myös ottaa mua päähän...
Ääni muistuttaa Sami Sykön ääntä, josta en myöskään pidä.
Ai kauhea mikä show. Takkikin meni väärinpäin ylle.
Bulgaria oli alunperin suosikkini mutta live-esitys oli lipsahtaa joukkohuutamisen puolelle. Just ja just pysyi rajoissa.
Nyt sitten joku pimatsu vetääkin aivan nuotin vierestä... aaaaauts! Makedonia ulos.
Näyttää vähän Eriniltä tuo Makedonian edustaja.
Vierailija kirjoitti:
En kestä kun tää typerä palsta sulkeutuu ihan kohta, eikä enää pääse kommentoimaan kenellekään näitä viisuja :(
On sovittu et kaksplussalla o jatkot? Tosin mä odotan vaan et saan äänestää nro 10 eli Bonesia. ihan sama muuten miten menee.
Laittakaa kieleksi englanti jos ette kestä selostusta. Englannilla ei ole MITÄÄN selostuksia, saa katsella ihan rauhassa!
Makedonia on kyllä turha myös.
Bulgaria ja Makedonia, ei jatkoon.
Sanoitus on kuin Kikan. Kikka oli räväkämpi esiintyjä. Eipäs laitettu Euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
En kestä kun tää typerä palsta sulkeutuu ihan kohta, eikä enää pääse kommentoimaan kenellekään näitä viisuja :(
Tä,ä on synnyttävien äitien palsta eikä mikään euroviisupalsta. Äidit kello 23 nukkumaan.
Järkyttävä asu! Ei Makedonia, ei.
"I want deeper deeper, I want you inside"
Mitä tässä lauletaan 😎
En tykännyt Bulgariastakaan. Ehkä tulee joku uusi suosikki vielä tässä. Seuraavat biisit voi olla silti tuskaa.