Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Vierailija kirjoitti:
Oho, kerrankin joku lauloi viisuissa oopperaa puhtaasti. Ei mikään supersuosikkini mutta tyylikäs esitys. Hyvä Viro!
Ei muuten laulanut niitä alaääniä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ton homojuontajan juttuja!!! Mikä hererohalaus, tää biisi aiheuttaa mulle ummetusta... Vaihtoon, argh!
Jep. Sen ääni/puhetyyli myös ottaa mua päähän...
10 kappaletta eikä mikään ole säväyttänyt
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ton homojuontajan juttuja!!! Mikä hererohalaus, tää biisi aiheuttaa mulle ummetusta... Vaihtoon, argh!
Miksen minä kuule mitään homojuontajaa?
Bulgarialla oli paras biisi viime vuonna, ja hyvä tääkin oli, tän illan tasoon verrattuna siis.
Vierailija kirjoitti:
En jostain syystä aatellu että Bulgariassa on mustia
Mulle tuli ihan sama mieleen ja meinasin kirjoittaa, mutta sanoin itselleni "typerys keskity".
Vierailija kirjoitti:
Mikä sia-peruukki tolla on päässä. Tosi omaperäistä.
Hah! Katsoin itsekin että Sia näemmä muuttanut Bulgariaan ja laulaa tosi huonosti tänään.
Vierailija kirjoitti:
Viron edustaja on kaunein näkemäni nainen!
Me ei ollakaan sitten vielä tavattu.
Tässä on kauniita ihmisiä, hyviä ääniä, loisto biisi, eikä turhaa kikkailua esityksessä. Napakymppi. Perfect!
Viron nainen heilutteli käsiään koko ajan samalla tavalla. Ei saa meitsin ääntä ikinä.
Bulgarian vika ääni tuli lavan takaa.
En kuule mitään kun mässään sipsejä niin kovaa >:(
Toivoisin Islannin pääsevän finaaliin myös. Saara ja Tämä Islannin edustaja. Heillä muuten oli duetto joka EI ollut imelä vaan hyvä. Saaran kannattaisi laulaa hänen kanssaan duetot.
mitvit tuo lässyttää saarasta koko ajan!
Toi kameratyöskentely noissa esittksissä on ihan hiton häiritsevää poukkoilua.. en muista koska olis pistänyt näin pahasti silmään noiden esitysten visuaalinen puoli..
Vierailija kirjoitti:
Jestas tätä Viron akkaa 😦
Mikä akka sä itse olet?
En kestä kun tää typerä palsta sulkeutuu ihan kohta, eikä enää pääse kommentoimaan kenellekään näitä viisuja :(
no hittolainen! äänestin jo, mutta sitten luin että ei vielä saa äänestää 💩