Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Mua kiinnostaa vaan se että toivottavasti se lepakko narttu ei pääse jatkoon! Aatelkaa kimotusta jos se sattuisi pärjäämään, sitä ei kestä Erkkikään ei kestä Erkkikään, Toivottavasti karsiutuu heti ja älyään häipyä Suomesta lopullisesti ja ymmärtää että sitä vihataan täällä enemmän kuin ketään muuta
Israel ei hyvä. Miksei saanut loopperiin lupia? Kamalaa kamalaa.
Onpas tuolla juontajatädillä äkäisesti vatkaava vasuri. Jotenkin kyllä huono fiilis tuolla paikan päälläkin.
On kyllä yhtäläisyyttä tanhupalloon.
Kaikki ihan surkeita. Israel huono ku mikä.
Vaihdoin äänen englantiin niin ei tarvitse kuunnella mitään selostusta. En vaan kestä Silvennoisen juontotyylistä
No niin. Nyt on mistä ottaa kiinni. Juutalainen versio minnistä matkinut vähän Lady Gagaa.
Ei tää ennakkosuosikki Israel nyt kyllä musta lunasta oikein paikkaansa :O
tai sitten oon niin kyllästynyt jo tähän renkutukseen, että tää tuntuu jo laimeelta ja väsyneeltä
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa vaan se että toivottavasti se lepakko narttu ei pääse jatkoon! Aatelkaa kimotusta jos se sattuisi pärjäämään, sitä ei kestä Erkkikään ei kestä Erkkikään, Toivottavasti karsiutuu heti ja älyään häipyä Suomesta lopullisesti ja ymmärtää että sitä vihataan täällä enemmän kuin ketään muuta
Ei saa olla liian negatiivinen
Vierailija kirjoitti:
Jeeeee ISRAEL! Mun suosikki!!
Ja suurin suosikki kisoissa. Mikä sua viehättää tässä?
Omaa mielipidettä en tästä oikein tiedä😅
Mikä tää irvokas minni hiiri paksukainen on?
Nää on niin surkeita, että.meidän Saarahan voittaa!
Missä anti-amatsonien maassa nää viisut pidetään, kun naisia ei ole yleisössä ollenkaan..?
Israel voittaa tänä vuonna sano mun sanoneen!
Kamala... Israel. Ei vaan voi päästä jatkoon.
Jes Israel kuulostaa hyvältä livenäkin! Karismaattinen ja kaunis esiintyjä tämä Netta.
Mikäs kanankotkotus tämä israel oikein oli?