Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Hyi yrrrrrrjö tota silvennoisen homppelilässytystä!!!!!!!!
Belgia ei säväyttänyt. Toivottavasti nyt tulee vauhtia, kun Tsekki pääsee vauhtiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun pitäis ottaa tekstitys kokonaan pois, kun kaikki laulut menee ihan pilalle noitten typerien sanoitusten/suomennosten takia.
Juu. Mä otin ne pois. Nyt ei tekstitys häiritse. Paljon kivampi katsoa :)
Mulla sanoitukset on ihan lempijuttuja. Ja nykyään kun kaikki laulaa englanniksi niin itsekin tietää kuinka kökköjä ne on alkukielelläkin. Kiva muistutus ajoista, kun englanniksi sai laulaa Iso-Britannia, Irlanti ja Malta.
Tšekin biisistä tulee mieleen Belgian Rythm inside vuodelta 2015
Vierailija kirjoitti:
Hyi yrrrrrrjö tota silvennoisen homppelilässytystä!!!!!!!!
Nuo jutut ei kuulu juontoon. Ammattitaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Belgia ei ollut enää ihan niin peura ajovalossa kuin jossain harkkavideossa.
Joo - viime vuoden Blanche oli muuten siinä ihan omaa luokkaansa... 😂
Mikä biisi tästä tsekin kertsistä tulee mieleen.. Joku poikabändi tai joku.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa se Suomen vinkuja esiintyy? Toivottavasti kompastuu tai putoo sieltä marsun pyörästä tie tukehtu omaan uhoonsa. Inhoan sitä helvatan lepakkonarttua!!!
Vedä vähän happea, saat kohtauksen tota menoa :D
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs, jos suomalaiset äänestää sankoin joukoin jotain sellaista vähän epävarmaa maata, joka sitten meneekin yllättäjänä jatkoon ja Suomi ei mahdukaan finaaliin. Eli pitäisikö äänestää vain noita "varmoja" jatkoonmenijämaita? Kuten Viroa, Israelia, Bulgariaa, Tsekkiä ja Kyprosta, ettei tule yllätyksiä...? :D
Minua ei kiinnosta pääseekö Saara finaaliin, minä äänestän ketä haluan. Suosittelen muillekin.
Onpas trendikäs tämä Tsekin edustaja, reppu ja henkselit ja kaikki.
Leena Tirronen ilmeisesti väliaikaesityksessä mukana, laulaa viimevuotista voittobiisiä.
Mä tykkään tsekistä! Ihanan erilainen noihin muihin alkupään biiseihin verrattuna :)
Ihan surkeita esityksiä??? Areenalla on kyllä hyvä meno yleisössä! 😊
Mistä vetoa että Meri irvistää eturivissä hiusgeelit päässä?
Mulle tulee tästä mieleen Jani-Petteri. Pitäisi olla särmää enemmän että toimisi.
Miten nämä kaikki tekeleet aiheuttaa vaan ärtymystä? En kyllä muista, että olisi näin tympeää semiä ollut aiemmin. Näitäkö pitäisi vielä finaaliin päästää pilaamaan fiilistä?
Mä en käsitä tämän tsekin suurta suosiota!