Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista oppia epäyksiavioiseksi?

Vierailija
07.05.2018 |

Mulla on ongelma, että haluaisin olla moniavioinen, mutta olen mustasukkainen kumppaneista. Se ilmenee siten, että tulen epävarmaksi omasta ulkonäöstä (jos muut naiset ovat kauniimpia alasti?) ja en haluaisi tehdä aloitetta yhdessä ajan viettämiseen, koska ajattelen, että jos se on just nyt jonkun toisen kanssa niin tulen torjutuksi ja se tuntuu pahalta. Suhteet pysyy siis yllä vain toisten aloitteista tällä hetkellä. Mulla on sellaisia kumppaneita joilta en oikein voi edellyttää yksiavioisuutta ja toisaalta pidän itsekin siitä, että on erilaisia. Mietin, olisiko parempi oppia sietämään mustasukkaisuuden tunteita vai löytää kumppani, jonka kanssa pystyisin itse olemaan tyytyväinen ilman muita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin aloitukseni niin tuntuu siltä, että ongelma on ehkä ennemmin se hylätyksi tulemisen pelko ja vaikeus kommunikoida avoimesti. Se tekee minkä tahansa suhdemuodon vaikean tuntuiseksi. Olisi mukavaa jos ei joutuisi henkisesti kasvamaan mut on kai pakko yrittää jos jotain haluaa saada. Ap

Vierailija
2/4 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis itse olla muiden kanssa mutta et halua että kumppanisi on muiden kanssa kun tulet mustasukkaiseksi? Pari vinkkiä... osta koira jonka voit omistaa, tai kasva aikuiseksi.

Oispa kiva syödä ja säästä kakku samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis itse olla muiden kanssa mutta et halua että kumppanisi on muiden kanssa kun tulet mustasukkaiseksi? Pari vinkkiä... osta koira jonka voit omistaa, tai kasva aikuiseksi.

Useimmat ihmiset kyllä on juuri tällaisia, omien geenien kannalta se on edullisinta, mutta psyykelle ristiriitaista. Ap

Vierailija
4/4 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ihmiset kyllä on juuri tällaisia, omien geenien kannalta se on edullisinta, mutta psyykelle ristiriitaista. Ap

Useimmat ihmiset oppivat vallan mainiosti elämään tämän asian kanssa, ei ollenkaan ristiriitaista terveelle psyykelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi