Fazerin Sinisestä jää nykyään paha maku suuhun
Oletteko huomanneet tämän? Onko käytettyjen kaakaopapujen laatu huonontunut? Palmuöljyähän tuossa ei pitäisi olla.
Kommentit (52)
Olen huomannut, että maku on muuttunut. Paremmaksi. Maku on kaakaomaisempi kuin ennen. Kääreissä ei löytynyt selitystä.. Jos käytetyn pavun lajike on muuttunut, niin se tietty selittäis.
Yleensä naatiskelen tummia suklaita, että suuni on tottunut kitkerään suklaaseen.
Ostin sen uuden domino-suklaan ja se maistui p""lta mitä ihmettelin, luulin että levy on jotenkin päässyt pahaksi.
Sama täällä!
Ostin muutama kuukausi sitten levyn ja ihmettelin sen pehmeämpää rakennetta ja kummaa makua.. Olen aina rakastanut Fazerin sinistä, mutta tällä kertaa en saanut mitään nautintoa mausta, vaikka en osannut sanoa mikä oli muuttunut! Ajattelin vain, että ehkä sattui huono tuote kohdalle.
Pari viikkoa sitten koko asian unohtaneena ostin uuden levyn ja taas sama juttu! Enää en aio ostaa Fazerin sinistä.
Onko kukaan muu huomannut tuota rakenteen muutosta? Möhmääntyy suussa ällöttävästi nykyään!
Siis sama käynyt Geisha-patukalle! Ennen ruskea suklaa näyttää nykyään vanhalle ja harmaalle vaikka menee 6 kk päästä vasta vanhaksi ja ostin muutama päivä sitten! Syödessä jäi outo rasvakalvo kitalakeen!
Miksi palmuöljyä on alettu käyttää? Sehän on pahin selluliitin aiheuttaja, maailmanluokan fitness-ihmisetkin kiroaa palmyöljyn syvimpään helvettiin!
Ostan jatkossa vain Maraboun suklaata, se on pysynyt samana, tasalaatuisena monta kymmentä vuotta.
Ahaa, nyt ymmärrän, miksi kaikissa kaupoissa oli vähän aikaa sitten jopa 6kpl Sinisiä levyjä kympillä. Tuotteen uudistushan se.
Fazerin keksitkin joissa suklaata, maistuu nykyään ihan kamalalle!
Onneks Fazer pilaa itse omaa mainettaan huonontamalla tuotteita, niin ruotsalaiset Cloetat ja Marabout alkaa rulettaa täysillä Suomessakin :)
Sama perussuklaa se on kuin ennenkin. Ällötys siitä jää kitalakeen.
Vierailija kirjoitti:
Onneks Fazer pilaa itse omaa mainettaan huonontamalla tuotteita, niin ruotsalaiset Cloetat ja Marabout alkaa rulettaa täysillä Suomessakin :)
Ei kun ihmiset vaan lakkaa syömästä suklaata.
Fazerin sinistä en hetkeen ole syönytkään, mutta se on tosi, että Amerikan pastillit on pilattu. Mitä ihmettä niille on tehty? Miten suklaasta ja karkkirakeesta voi saada pahanmakuista?
Maraboun suklaassa nyt ainakin on palmuöljyä (ja niinhän niiden pakkauksissakin mainitaan). Ostin ihan innoissani Pigallin joka maistuikin pelkästään rasvaiselta. Todella suuri pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Siis sama käynyt Geisha-patukalle! Ennen ruskea suklaa näyttää nykyään vanhalle ja harmaalle vaikka menee 6 kk päästä vasta vanhaksi ja ostin muutama päivä sitten! Syödessä jäi outo rasvakalvo kitalakeen!
Miksi palmuöljyä on alettu käyttää? Sehän on pahin selluliitin aiheuttaja, maailmanluokan fitness-ihmisetkin kiroaa palmyöljyn syvimpään helvettiin!
Ostan jatkossa vain Maraboun suklaata, se on pysynyt samana, tasalaatuisena monta kymmentä vuotta.
Kannattaa lukea tuoteselosteet. Maraboun suklaassa käytetään palmuöljyä.
Kohta se kaakao loppuu muutenkin eli kannattaa totutella jo valmiiksi siihen että tullaan syömään pelkkää korviketta.
Olen huomannut ihan saman. Fazerin Sininen maistunut sulaisemmalta. Minun makuni mukaan huonontunut.
Mitäs jos kysyisitte ihan suoraan Fazerilta mitä ne ovat suklaalleen tehneet? Pyytäkää vaikka tuoteselosteiden vertailu. Paljon auttaa av-palstalla itkeminen.
Ai taas tämä Fazer hullu palmuöljyineen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea tuoteselosteet. Maraboun suklaassa käytetään palmuöljyä.
Tuoteselostetta ei ole netissä, vaan se pitää katsoa pakkauksesta! Mitä vedätystä!
Kiitos tästä tiedosta! Nyt ei enää harmita olla maidottomalla ruokavaliolla! :)
Minustakaan Fazerin sininen ei enää ole niin hyvää kuin ennen. Koostumus on höttöä ja maku ei ole niin täyteläisen suklainen kuin ennen. Luulen että kaakaopavun laadun heittelehtiminen ja ehkä muutokset raaka-aineiden suhteissa ovat syyllisiä. Jotain halvempaa raaka-ainetta laitetaan enemmän kuin hyvänlaatuista kaakaopapua...
Ostin noin viikko sitten ja ihmettelin, onko levy pilaantunut tai ottanut makua jostain (lehmänpaskasta?). Ei maistunut suklaalle.
Ei ollut pitkä aika siitä, kun edellisen kerran olin ostanut, ja silloin oli ollut vielä ihan ok suklaata.