Eksä ei sitten halunnut lapsia äitienpäivänä
Eksä ei sitten halunnut yhteisiä lapsia äitienpäivänä vaikka oli hänen viikonloppunsa. Kun varmistin vielä asian niin nauroi hermostuneena ja sanoi että ehtiihän sitä illalla sitten juhlia.
Ilmeisesti uuden hanipuppelin kanssa saadut lapset menevät etusijalle äitienpäivänä. Aika surullista.
Kommentit (4)
Mulle sattuu lapsiviikko äitienpäiväksi. Itkeköön äiti yksinäisyyttään silloin. Oma oli valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sattuu lapsiviikko äitienpäiväksi. Itkeköön äiti yksinäisyyttään silloin. Oma oli valintansa.
Mulla myös. Ex on venkoillut itse tapaamisten kanssa alusta asti ja nyt, koska oli reissussa ja oli epäreilua, kun lapset oli 2 viikkoa mun luona, ovat nyt olleet 2 viikkoa hänellä. Tänään sitten tajusi, että se on muuten äitienpäivä ens viikolla ja lapset mulla. Koetti itkeä, että jos pitäis lapset kolmannen viikon putkeen. Ei käy! Tällä kertaa en suostu vaatimuksiin. Kolmea viikkoa en lapsistani erossa ole.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se naisilla yleensä on. Vanhat lapset unohtuu kun saa uusia sen uuden, ihanan miehen kanssa.
Jos kuoleman jälkeistä elämää on niin toivon, että tuollaisille naisille ja äideille on varattu ihan oma erityinen paikka....
Noinhan se naisilla yleensä on. Vanhat lapset unohtuu kun saa uusia sen uuden, ihanan miehen kanssa.