Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusallinen tilanne, eräs ex oli raskaana, kun aloin seurustella nykyisin kumppanini kanssa

Vierailija
06.05.2018 |

Kyse ei varsinaisesti ollut ex-parisuhteesta, vaan FWB-suhteesta. Ja voitte varmaan arvata että nykyinen ei tiedä tästä. Nyt vauva on syntynyt ja tämä ex-pano haluaa minun osallistuvan jollain tapaa, edes rahallisesti. Mitä hittoa teen? Meillä menee tosi hyvin tämän nykyisen kanssa ja epäilen että hänestä voisi saada vaikka vaimon itseleni, mutta en haluaisi salailla että mulla on muuten toisen naisen kanssa lapsi joka syntyi meidän seurustelun alkuaikoina. =(

Pistäkää vinkkejä miten selviän tästä kinkkisestä tilanteesta, teihin on aina voinut luottaa mammat!!<3
M28

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on että kerrot tästä nyt rehellisesti kumppanillesi. Koska se paska osuu kuitenkin tuulettimeen jonain päivänä. Ja oletko ihan varma että lapsi on sun?

Vierailija
2/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo asia ei kuuluu nykyiselle naisellesi mitenkään. Menneet on menneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni, kerro nykyiselle ja maksa osuutesi lapsen elatuksesta. Tehtyä lasta ei saa enää tekemättömäksi ja sinä olet nussiessasi tiennyt, että sillä hommalla voi seurauksena olla lapsi.

Ei tuossa oikein muu auta. Vain vetelys ei ota vastuuta tekemisistään ja salassa tuo tuskin tulee pysymään ja mitäpä luulet, että haluaako se nykyinen enää kanssasi olla, kun asia selviää.

Vierailija
4/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se kuuluu, jos ap joutuu osallistumaan muksunsa elämään. Vaikuttaa myös nykyiseen kumppaniin

Vierailija
5/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan sä olet, nainen joka esiintyy miehenä.

Mutta leikitään nyt mukana. Onko isyystesti tehty?

Vierailija
6/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä kuoli vastikään ja äidilleni selvisi vasta silloin että oli vuosia maksanut useamman satasen kuussa tililtään jollekkin naiselle.

Äitini lopetettua maksamisen tuli k.o naiselta puhelu minulle jossa esitteli 13v lapsensa meidän sisarpuolenamme. Kyllä oli järkytys, kaiken muun shokin keskellä (isäni kuoli siis äkillisesti).

Että parempi että kerrot rehellisesti.. N22v

Vierailija
7/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä kuoli vastikään ja äidilleni selvisi vasta silloin että oli vuosia maksanut useamman satasen kuussa tililtään jollekkin naiselle.

Äitini lopetettua maksamisen tuli k.o naiselta puhelu minulle jossa esitteli 13v lapsensa meidän sisarpuolenamme. Kyllä oli järkytys, kaiken muun shokin keskellä (isäni kuoli siis äkillisesti).

Joo, voi olla, että menisin käräjäoikeuteen ton asian kanssa ja vaatisin elatukset takaisin. Se on isänne homma, ei teidän äidin, maksella jonkun syrjähypyn tenavan elinkustannuksia. 

En käsitä noita naisia. Ensin tekee väen väkisin muksun ja sitten itkevät kun isää ei kiinnosta. Pitäkää vain se lapsi, mutta älkää kiristäkö sillä ketään ja tyytykää siihen että isää ei kiinnosta. Kaikille parempi. 

Vierailija
8/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää. Vähän näin kävi mrillekkin, isoisänk kuoltua ilmoittautui muutamakin lehtolapsi- ja lapsenlapsi kerjuulle. Testein todistettiin osa huijareiksi, yhden oli idoisä tietämättämme tunnustanut ja kyllä hän rahoiksi löi (sukuunsa ei halunnut tutjstua vaikka hänet tervetullerksi toivotimmekin esim. Sukujuhliin jne).

Vierailija
9/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää. Vähän näin kävi mrillekkin, isoisänk kuoltua ilmoittautui muutamakin lehtolapsi- ja lapsenlapsi kerjuulle. Testein todistettiin osa huijareiksi, yhden oli idoisä tietämättämme tunnustanut ja kyllä hän rahoiksi löi (sukuunsa ei halunnut tutjstua vaikka hänet tervetullerksi toivotimmekin esim. Sukujuhliin jne).[/quote]

Mikäs matami se siellä kirjottelee :D tekstistäs ei saa mitään selvää. Miks luulet että jotakuta kiinnostas teidän sukulaisten kanssa tekemisissä olla jos esim puhuttelette "kerjäläisinä". Hyi hitto. Minulle riitti isäni perintörahat, se läpimätä suku minua ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
10/10 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi olla, että menisin käräjäoikeuteen ton asian kanssa ja vaatisin elatukset takaisin. Se on isänne homma, ei teidän äidin, maksella jonkun syrjähypyn tenavan elinkustannuksia. 

En käsitä noita naisia. Ensin tekee väen väkisin muksun ja sitten itkevät kun isää ei kiinnosta. Pitäkää vain se lapsi, mutta älkää kiristäkö sillä ketään ja tyytykää siihen että isää ei kiinnosta. Kaikille parempi. 

No ei sitä lasta välttämättä väen väkisin ole tehty, se voi saada alkunsa ihan ehkäisystä huolimatta tai sitten molempien osapuolien piittaamattomuudesta ehkäisyä kohtaan.

Jos laki määrää elatuksen vaikka muuten ei hommaan halua osallistua, ei se mitään kiristystä ole. Epämukavista lakijutuista voi sitten itkeä sinne suuntaan, missä niiden säätämisestä vastataan. 😉

Ja ei, ole lapsia eikä tule olemaankaan, mutta ovathan nuo nyt ihan päivänselviä asioita, tekemisistään ollaan vastuussa, jos ei halua vastuuta, ei tee sellaisia asioita.