Mies roinaa
Löysin vahingossa miesystäväni steroidit. En tiennyt hänen käyttävän, enkä ole varma, onko vielä ehtinyt aloittaa. Löytämäni pakkaukset olivat avaamattomia. Olen suoraan sanottuna raivoissani. Hän tietää, kuinka paljon olen niitä vastaan. Olin ensin soittamassa äijälle ja haukkumassa pystyyn, mutta päätinkin sitten vain pölliä ne. Saas nähdä, koska huomaa, että on jotain kadonnut... En vain tiedä saanko hillittyä raivoani. Oli pakko avautua johonkin. Hetken jo mietin, että korvaisin pillerit jollain vitamiineillä, mutta en keksinyt tarpeeksi saman näköisiä. Pitäisikö kuitenkin kokeilla tuota vaihtokikkaa?
Kommentit (5)
Hienoa! Miehesi ei ole mikään KYNIS!!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Miehesi ei ole mikään KYNIS!!
Ilman aineita pääsee kovaan kuntoon jos vähänkään on järki päässä, roinaamalla taas myös miehen estrotasot nousee erittäin paljon ja miehestä saattaa tulla pikkutyttömäinen kiukuttelija.
Tässä varoitus mihin hormonien vetäminen saattaa bodauksessa johtaa. https://www.t-nation.com/pharma/fail-pro-bodybuilding-and-big-guts
Laita Googleen: roinamaksimi , ja näytä sieltä vastaantulevista ketjuista parhaat palat miehellesi, jospa sitten tajuaa lopettaa itsensä myrkyttämisen ennen kuin roinamaksimi osuu hänen kohdalle.