Mies väitti että olen 66-kiloisena liian painava moottoripyörän kyytiin, kyyditsi kuitenkin n. 80-kiloista kaveriaan
Kun kysyin perustelua, niin tämä kaveri kuulemma tietää että miten pyörän kyydissä ollaan. Minä olen ollut kahden viime kesän aikana moottoripyörän kyydissä n. 30 kertaa että enköhän minäkin tiedä. Veikkauksia otetaan vastaan, miksi mies sanoi noin?
Kommentit (51)
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/511gwe5%2B23L._SX355_B…
Jätä "miehelle" tuon kuvan saattelemana viesti: "Olen pahoillani jos olen ollut onnesi esteenä. Tiedostan kyllä että siinä on naiset vaan tiellä kun kaks miestä panee. Vetäydyn nöyrästi tästä suhteesta. Kaikkea hyvää elämääsi" -ap
Live to ride, ride to live kirjoitti:
On meinaan ihan saatanallista rytkettä jos kyytiläinen ei osaa olla kyydissä oikein, painosta viis.
Se, että olet kolkyt kertaa liukunut mukana, ei tarkoita sitä että osaisit olla kyydissä.
Vaikka olisit tuhat kertaa pannnut, ei se meinaa et olisit hyvä naimaaan.
Kokonaan toinen juttu onkin sitten se että miks miehes kuskaa ylipäätään ketään.. etteivät vaan ajelisi syrjäiselle metsätielle ja laittaisi siellä nahkahousut narisemaan ;)
Olet nähtävästi päättänyt jo tietäväsi totuuden jonkun tuntemattoman naisen osaamisesta.
Näille paremmin tietäjille ei oikein voi mitään. Turha varmaan jankata mitään et osaa, osaampas etpäs paskaa.
Katju kirjoitti:
Riippuu pyörästä ja kuskin painosta, paljonko kyydittävä voi painaa. Painan 83 kg ja olen nainen (rakastan sitä ajatusta, kun osa täällä palstalla pyörtyy ajatukseen, että nainen painaa "näin paljon") ja en voi kyytiin mennä tällä hetkellä, sillä yhteispaino ylittäisi pyörän painon.
Jos miehesi on kyydinnyt sua huomattavasti painavampaa, ottaisin asian puheeksi ja pyytäisin hyvää selitystä asialle. Tuo kaverinsa kyydittäminen vesittää täysin hänen väitteensä siitä, että olet liian painava hänen pyörälleen. Voisiko olla, ettei ole kehdannut kieltäytyä tätä kaveriaan kyydittämästä tai halunnut näyttää kaverilleen, miten pyörä kulkee tms?
Minä olisin ehdottanut suoraan jssappia. Tuo että pyytelee jotain selityksiä, on naurettavaa matelemista ja itseään halveksivasti kohtelevan ihmisen edessä alistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taas väitti.
Jo otsikoista tunnistaa nämä miesvihaprovot.
Sinä et edes tiedä mitä se sana tarkoittaa kun käytät sitä ihan väärässä paikassa. Ei tuo ole miesvihaa nähnytkäään mutta sulla on taas paha mieli kun kukaan nainen ei antanut sulle seksiä.Tuitui, mene äitees hameenhelmaan vollottamaan mieslapsi.
"öhöhöhö , et saa pilluu". Maailman väsynein argumentti, keksikää edes joskus jotain uutta.
Ei vaan sulla on maailman väsynein mielipide joka asiaan eli tuo miesvihajankkaus eikä se johdu muusta kuin siitä että kun et saa naisilta sitä mitä haluat eli seksiä, vihaat kaikkia. öhöhö vaan itsellesi.Ihan turha tulla tänne selittämään muuta. Yhden miehen käytöksen raportointi ei ole miesvihaa vaan yhden miehen käytöksen raportointia tänne. Sä näet varmaan sitä miesvihaa vaikka väärän värisessä lyijykynässä, koska sulla on tarve nähdä miesvihaa joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taas väitti.
Sinä et edes tiedä mitä se sana tarkoittaa kun käytät sitä ihan väärässä paikassa. Ei tuo ole miesvihaa nähnytkäään mutta sulla on taas paha mieli kun kukaan nainen ei antanut sulle seksiä.Tuitui, mene äitees hameenhelmaan vollottamaan mieslapsi.
"öhöhöhö , et saa pilluu". Maailman väsynein argumentti, keksikää edes joskus jotain uutta.
:D Tuo kuulostaa niin lapselliselta kun nainen kiristää pillulla miestä. Olen jopa lapsena kuullut miten oma äiti on tapellessaan isäni kanssa on huutanut isälleni ''et saa pillua enää'' tai ''en nussi sinun kanssa enään''.
Tuo ja monet muun huonot kokemukset henkistäväkivaltaa käyttävistä naisista niin eipä kyllä edes tee mieli sitä pillua. Not worth it. Palvokoot muut miehet sitä pillua.
Vierailija kirjoitti:
Katju kirjoitti:
Riippuu pyörästä ja kuskin painosta, paljonko kyydittävä voi painaa. Painan 83 kg ja olen nainen (rakastan sitä ajatusta, kun osa täällä palstalla pyörtyy ajatukseen, että nainen painaa "näin paljon") ja en voi kyytiin mennä tällä hetkellä, sillä yhteispaino ylittäisi pyörän painon.
Jos miehesi on kyydinnyt sua huomattavasti painavampaa, ottaisin asian puheeksi ja pyytäisin hyvää selitystä asialle. Tuo kaverinsa kyydittäminen vesittää täysin hänen väitteensä siitä, että olet liian painava hänen pyörälleen. Voisiko olla, ettei ole kehdannut kieltäytyä tätä kaveriaan kyydittämästä tai halunnut näyttää kaverilleen, miten pyörä kulkee tms?
Minä olisin ehdottanut suoraan jssappia. Tuo että pyytelee jotain selityksiä, on naurettavaa matelemista ja itseään halveksivasti kohtelevan ihmisen edessä alistumista.
Höpö höpö! Nimenomaan niin kuuluu toimia, jos haluaa antaa mahdollisuuden toiselle selitykseen ja suhteen jatkumiseen ilman katkeroitumista. Siinä ei ole mitään matelemista tai alistumista, vaan päinvastoin rakentava tapa hoitaa tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taas väitti.
:D Tuo kuulostaa niin lapselliselta kun nainen kiristää pillulla miestä. Olen jopa lapsena kuullut miten oma äiti on tapellessaan isäni kanssa on huutanut isälleni ''et saa pillua enää'' tai ''en nussi sinun kanssa enään''.
Tuo ja monet muun huonot kokemukset henkistäväkivaltaa käyttävistä naisista niin eipä kyllä edes tee mieli sitä pillua. Not worth it. Palvokoot muut miehet sitä pillua.
Kuka kiristää? Sehän vaan totesi, ettet saa pillua. Se asiantila käy ilmi sun asenteesta.
Ikävää, että vanhempiesi suhteen ongelmat ovat vaikeuttaneet kohdallasi tervettä suhtautumista vastakkaiseen sukupuoleen.
Ehkä sä tunnut pyörän kyydissä painvammalta kuin mitä kaveri, jos/kun et osaa olla ja et hallitse kunnolla kroppaasi vaan kuskista tuntuu että kyydissä on perunasäkki. Toisaalta saatat myös näyttää miehesi silmissä painavammalta kuin olet, miehet usein on huonoja hahmottamaan ja kuvittelee että kaikki tuhdimmat tytöt on satakiloisia. Sekin on tietysti mahdollista, että mies vain haluaa pitää tämän harrastuksensa omana juttunaan eikä halua että änkeydyt (ainakaan aina) mukaan.
Jos mies puhuu tuohon tyyliin niin kyse ei ole painosta vaan jostain muusta...
Katju kirjoitti:
Minä 160 kiloisena naisena ajan sitä pyörää. Välillä teinipoika kyydissä. Siinäpä pyörtyilevät.
On meinaan ihan saatanallista rytkettä jos kyytiläinen ei osaa olla kyydissä oikein, painosta viis.
Se, että olet kolkyt kertaa liukunut mukana, ei tarkoita sitä että osaisit olla kyydissä.
Vaikka olisit tuhat kertaa pannnut, ei se meinaa et olisit hyvä naimaaan.
Kokonaan toinen juttu onkin sitten se että miks miehes kuskaa ylipäätään ketään.. etteivät vaan ajelisi syrjäiselle metsätielle ja laittaisi siellä nahkahousut narisemaan ;)