Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väitti että olen 66-kiloisena liian painava moottoripyörän kyytiin, kyyditsi kuitenkin n. 80-kiloista kaveriaan

Vierailija
06.05.2018 |

Kun kysyin perustelua, niin tämä kaveri kuulemma tietää että miten pyörän kyydissä ollaan. Minä olen ollut kahden viime kesän aikana moottoripyörän kyydissä n. 30 kertaa että enköhän minäkin tiedä. Veikkauksia otetaan vastaan, miksi mies sanoi noin?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ap jos olet ok näköinen, tissejä ym.

Mahdut kyllä mun urheilu audin kyytiin, ilmastoinnit ym. Löytyy, ei mene tukka sekaisin.

Vain nörtti kuvittelee, että tätä voi jotenkin verrata moottoripyöräilyyn.

Vierailija
22/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Mun polkupyörällä saa kyyditä vaan alle 30-kiloisia lapsia mutta kerran kiireessä annoin itseäni (silloin 60 kg) kyytsättävän pyörälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö hän Rexonaa?

Vierailija
24/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille niin minä annan sinulle kyydit. Miehesi voi päristellä sen poitsunsa kanssa.

Vierailija
25/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tuossa on, että kyseessä on vasta poikaystävä. Ap ehtii miettiä tilannetta, haluaako jatkaa tuon tyypin kanssa.

Minulla on puoliso, jolla on periaatteita ja selityksiä vaikka muille jakaa. Ei käy tämä, ei käy tuo.

Mutta jos oikea ihminen kysyy, joutavat kaikki periaatteet romukoppaan, ja kaikki käy.

Usein nämä miehen poikkeukset koskevat naispuolisia ihmisiä. Mutta ei aina. Mieheni vaan on ihmistyyppiä, joka olisi loistava poliitikko. Takinkääntäminen sujuu ongelmitta. Osa ihmisistä on sellaisia.

TT

P.s. ja itselläni parisuhde on heikoissa kantimissa. Siitä johtuen koen puolisoni kaksinaamaiseksi takinkääntäjäksi, mutta parisuhteessamme mättää kyllä muutkin asiat.

Vierailija
26/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin taas väitti.

Jo otsikoista tunnistaa nämä miesvihaprovot.

Sinä et edes tiedä mitä se sana tarkoittaa kun käytät sitä  ihan väärässä  paikassa. Ei  tuo ole miesvihaa nähnytkäään mutta sulla on taas paha mieli kun kukaan nainen ei  antanut sulle seksiä.Tuitui, mene äitees hameenhelmaan vollottamaan mieslapsi.

"öhöhöhö , et saa pilluu". Maailman väsynein argumentti, keksikää edes joskus jotain uutta.

Keksiihän ne välillä pienimunaisuuden. Sitä tämän palstan keharifeminatsit hokee.

Vierailija
27/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttipyörissä sillä kyytiläisellä tosiaankin on merkitystä siihen pyörän ajettavuuteen

Vierailija
28/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

66-kiloinen nainen on aika painava.

Vierailija
29/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttipyörissä sillä kyytiläisellä tosiaankin on merkitystä siihen pyörän ajettavuuteen

Niin on, mutta ei painolla niinkään, jos ei mennä norsukokoon asti.

Vierailija
30/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pinnallinen sovinisti ja hän kokee imagoaan haittaavan, jos nainen ei näytä prätkä beibiltä.

Eli k pää, vaihda mieheen, joka välittää sinusta ihmisenä eikä näyttelyesineenä.

Vierailija
31/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muita naisia kyyditä jos oma akka on jo varannut paikan. Voisko johtua siitä. 

Vierailija
32/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua kyyditä sua. Olisiko aika etsiä innokkaampi kuski?

Hehe, todella moni mies pitää pyöräänsä "statementtinä". Eli että kukaan ei hänen menemisiään rajoita ja hän on vapaa menemään ja tekemään.

Tiedän parikin esimerkkiä joissa perheellinen mies on käyttänyt tuota vapauttaan myös pettämiseen. Perheellisten ihmisten ei muutenkaan pitäis nopeilla pyörillä kaahailla mutta se on vaan mun mielipide. Itsekkyys kuvaa jotenkin näitä perheellisiä sankareita muutenkin.

Joka kesä toi vaatii uhreja paljon. Nytkin on Kotkassa pari todella nuorta poikaa kuollut pari päivää sitten. Lisää tulee ja tulee kuten viimekin kesänä.

Vierailija
33/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää pyöräilyn omana harrastuksenaan ja olla irti sinusta.

Jos painavampaa kaveria voi kyydittää niin tuo hänen selityksensä ei päde koska olethan paljon kevyempi.

Harkitsisin tarkkaan jatkaisinko tuollaisen miehen kanssa suhdetta.

Vierailija
34/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä, että miehesi on lihava.

Heitä on 66 prosenttia suomalaisista miehistä.

Vierailija
35/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää oman harrastuksensa itsellään. Ei kai siinä mitään pahaa oo? Millä on ollut 30 v. omat harrastukset ja sen lisäksi yhteiset harrastukset. Ihan hyvin on mennyt.

Vierailija
37/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä tossa?

http://cyrilhuzeblog.com/wp-content/uploads/picture-of-the-week.jpg

Onko sulla näössä vikaa? Ap. on 66kg.

Vierailija
38/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pyörästä ja kuskin painosta, paljonko kyydittävä voi painaa. Painan 83 kg ja olen nainen (rakastan sitä ajatusta, kun osa täällä palstalla pyörtyy ajatukseen, että nainen painaa "näin paljon") ja en voi kyytiin mennä tällä hetkellä, sillä yhteispaino ylittäisi pyörän painon. 

Jos miehesi on kyydinnyt sua huomattavasti painavampaa, ottaisin asian puheeksi ja pyytäisin hyvää selitystä asialle. Tuo kaverinsa kyydittäminen vesittää täysin hänen väitteensä siitä, että olet liian painava hänen pyörälleen. Voisiko olla, ettei ole kehdannut kieltäytyä tätä kaveriaan kyydittämästä tai halunnut näyttää kaverilleen, miten pyörä kulkee tms?

Vierailija
39/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom of Finlandilla taisi olla joku kuva tuollaisesta motskarimiehestä.

Vierailija
40/51 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä tossa?

http://cyrilhuzeblog.com/wp-content/uploads/picture-of-the-week.jpg

Olet ihana! Jos näet tuon naisen 66 kiloisena, niin minut näet varmaan 45kiloisena.

Ihana piristys olet täällä läskivihaajien seassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän