Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri todistelee jatkuvasti somessa, että äitiys on ihanaa

Vierailija
06.05.2018 |

Valehtelematta joka päivä jakaa Facebookissa vaikka jonkun kuvan, jossa lukee vaikkapa "olen tehnyt elämässäni paljon virheitä mutta äitiys ei ole yksi niistä". Lähes jokainen kuva, jako ja tykkäys liittyy jollain tavoin siihen, kuinka hän nauttii olla äiti ja se on parasta ikinä. Tämä alkaa vaikuttaa siltä, että hän yrittää esittää jotain. Mulla tulee tämä sama fiilis kavereista, joiden kaikki päivitykset ovat jotain ällösöpöilyä puolison kanssa ja rakkaudentunnustuksia. Jatkuva tarve todistella sitä rakkautta. Sitten erotaan parin kuukauden päästä.

Mulle kieltämättä tulee sellainen vaikutelma hyvin usein, jos ihmiset jankuttavat vain jotain yhtä asiaa somessa, että se on jotain kulissia ja showta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo seurailu ja yritä löytää omasta elämästäsi tai omaan elämääsi jotain ihanaa.

Vierailija
2/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole showta.

Itseäni ärsyttää kaveri joka jauhanut parisuhteestaan jo muutaman vuoden. Voi olla että olen kateellinen mutta ärsyttää silti se jankkaus, eiköhän se ole tullut jo kaikille selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla halkee sipuli kaveriin, joka postaa vain ja ainoastaan kuvia trendikkäästi puetuista lapsistaan :D Hyvä kaveri, mutta silti ärsyttävää.

Vierailija
4/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joskus joku tutkimuksen tapainen kuinka somessa todistelu tarkoittaa juuri sitä että asiat ei ole niin hyvin?

Vierailija
5/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tuo seurailu ja yritä löytää omasta elämästäsi tai omaan elämääsi jotain ihanaa.

Kiitos huolenpidosta ja vinkistä. Mulla on kaikki kyllä hyvin :)

T.ap

Vierailija
6/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri jolla ollut useita rankkoja vaiheita lähivuosina. Silloin hänellä on aina somehiljaisuus ja sitten kun taas menee paremmin hehkuttaa sitä.

Ihmisiä somessa on erillisiä tasan yhtä paljon kuin siellä on ihmisiä.

Aina voi spekuloida mutta ei se johda mihinkään jos se kohde ei ole oikeasti kaveri jonka kuulumiset tietää.

Voihan hän oikeasti olla todella onnellinen äitiydestä ja haluaa huomiota sille.

Vierailija
7/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä ole showta.

Itseäni ärsyttää kaveri joka jauhanut parisuhteestaan jo muutaman vuoden. Voi olla että olen kateellinen mutta ärsyttää silti se jankkaus, eiköhän se ole tullut jo kaikille selväksi.

Mieheni on parisuhdehehkuttaja. Eilen tuli kuva kun olin laittanut brunssin. Aina muistaa kertoa että rakastaa minua.

Ei meidän elämä ole jatkuvaa ulkona syömistä ja piknikkejä ja suurta rakkautta, normaalia kiireistä lapsiperhearkea mutta helposti kai sellainen kuva välittyy kun vain niistä huippu hetkistä tekee päivityksen.

Vierailija
8/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jotkut koiraihmiset on aika raskaita. Kaikki julkaisut jostain koiranäyttelyistä ja koirahierojilta. Tekstissä lukee jotain "jee, meidän Kennel's Sweet Shining Star Nellie Bellie tänään BIS ja CAFSG ja AAB!!"

Vierailija
9/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jotkut koiraihmiset on aika raskaita. Kaikki julkaisut jostain koiranäyttelyistä ja koirahierojilta. Tekstissä lukee jotain "jee, meidän Kennel's Sweet Shining Star Nellie Bellie tänään BIS ja CAFSG ja AAB!!"

Heh. Mä oon koiraihminen ja ymmärrän miten rasittavaa tuo on. Rajaankin suurimman osan koira-aiheisista julkaisuista näkymään vain muille koiraharrastajille.

Vierailija
10/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole show'ta, kuten joku mainitsikin. Kaverisi elämässä ei vain tällä välttämättä ole kovin paljon muita juttuja meneillään, joten siksi vanhemmuudesta otetaan kaikki irti. Ystäväsi ei todennäköisesti aivan täysin tajua sitä, kuinka paljon hän samasta aiheesta päivittää.

Vierailija
11/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Tarve korostaa niitä asioita jotka on huonosti. Usein näin, ei aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä