Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
1641/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi teille muutamalle joille en vastannut.

Minulla myynnissä lastenvaatteita. Ensiksi laitoin niihin, että postitan ja postimaksu 5,90€. Ensimmäisen kanssa meni näin:

O: Hei, ostan X tuotteen? Menee kirjeenä, postimaksu siis 3,20€

Minä: Joo, menee varmaan kirjeenä. Eli yhteensä 23,20€. Maksutiedot ja peruslöpinät

YKSI PÄIVÄ VÄLIÄ

O: Käykö 15€ spk?

Minä: Ei kun 23€.

OSTAJA KATOAA

Voisiko mitenkään olla mahdollusta, että aloitettaisiin nämä keskustelut sillä rahasummalla jonka on valmis maksamaan? Tyyliin: "Hei, onko X vapaa? Myytkö 15€ spk?" Kaikilla säästyy aika ja vaiva.

Vaihdoin sitten kaikkiin ilmoitiksiin, että en postita kun alkoi niin ärsyttää tämä postikuluilla kikkailu. Sain päivän aikana 4 viestiä, joissa jokaisessa voitko mitenkään postittaa, pitäisi kyllä postittaa, postilla jne.

Myös ilmoituksen lukutaito on aivan olematonta. Ilmoituksen otsikossa jo lukee että Gugguu merinovilla pipo ja koko. Kysytään, onko villaa ja mitä kokoa.

Poistin kaikki ilmoitukset. Mulla ei yksinkertaisesti riitä aika lasten ja kokopäivätyön lisäksi vastailemaan joka ikiseen kysymykseen ja venkslaamaan hintojen ja postimaksujen kanssa. Nyt kaapin pohjalla on kassillinen lasten merkkivaatteita odottamassa jotakin ihmettä että keksisin mihin ne laittaa (ja en lahjoita mihinkään hyväntekeväisyyteen!).

Vierailija
1642/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

” (ja en lahjoita mihinkään hyväntekeväisyyteen!).”

Ihan samaa mieltä säätämisestä mutta tuo asenteesi, että merkkivaatemammana katsot olevansi hyväntekeväisyyden yläpuolella.. ohhoh. Mitä olet niin tyhmä, että maksat piposta ylihintaa viisikymppiä. Kärsi nahoissasi.

Ja pidä kusiset Gugguusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi teille muutamalle joille en vastannut.

Minulla myynnissä lastenvaatteita. Ensiksi laitoin niihin, että postitan ja postimaksu 5,90€. Ensimmäisen kanssa meni näin:

O: Hei, ostan X tuotteen? Menee kirjeenä, postimaksu siis 3,20€

Minä: Joo, menee varmaan kirjeenä. Eli yhteensä 23,20€. Maksutiedot ja peruslöpinät

YKSI PÄIVÄ VÄLIÄ

O: Käykö 15€ spk?

Minä: Ei kun 23€.

OSTAJA KATOAA

Voisiko mitenkään olla mahdollusta, että aloitettaisiin nämä keskustelut sillä rahasummalla jonka on valmis maksamaan? Tyyliin: "Hei, onko X vapaa? Myytkö 15€ spk?" Kaikilla säästyy aika ja vaiva.

Vaihdoin sitten kaikkiin ilmoitiksiin, että en postita kun alkoi niin ärsyttää tämä postikuluilla kikkailu. Sain päivän aikana 4 viestiä, joissa jokaisessa voitko mitenkään postittaa, pitäisi kyllä postittaa, postilla jne.

Myös ilmoituksen lukutaito on aivan olematonta. Ilmoituksen otsikossa jo lukee että Gugguu merinovilla pipo ja koko. Kysytään, onko villaa ja mitä kokoa.

Poistin kaikki ilmoitukset. Mulla ei yksinkertaisesti riitä aika lasten ja kokopäivätyön lisäksi vastailemaan joka ikiseen kysymykseen ja venkslaamaan hintojen ja postimaksujen kanssa. Nyt kaapin pohjalla on kassillinen lasten merkkivaatteita odottamassa jotakin ihmettä että keksisin mihin ne laittaa (ja en lahjoita mihinkään hyväntekeväisyyteen!).

Emmy, vähänkäytetty tai rekki voisivat olla sinulle hyviä. Googlaile nuo.

Vierailija
1644/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on torissa myynnissä keräily tuotteita, tämä kävi joulun aikaan.

Joku nainen oli kiinnostunut useasta tuotteesta ja laitoin pyytämiään kuvia monta heti aamulla yhteydenottonsa jälkeen. Hän luki vastaukseni melkein heti, mutta ei vastannut mitään. Hän vastasi illalla, että katsoo kuvat ja ilmoittaa aamulla, ottaako mitä tuotteita. Lupasin varata niitä hänelle seuraavaan päivään asti.

Seuraavana päivänä hän vastasi klo 16, että ottaa nuo kaksi (oli ollut kiinnostunut liki 20 tuotteesta), saako vielä pari lisäkuvaa. Laitoin heti pyydetyt kuvat ja kysyin, että haluatko siis tuotteet x ja y. Luki viestit ja sitten taas hiljeni. Vapautin muut tuotteet takaisin myyntiin. Oli sitten vastannut puolenyön jälkeen, että ei sittenkään, vaihtaa tuotteen x tuotteeseen z, jonka olin jo vapauttanut takaisin myyntiin. Ei mitään, vastasin heti aamulla että ok, vaihdoin tuotteet ja varmistin vielä, että haluat nämä siis, luki viestit. Ei mitään. 

Tässä vaiheessa joku muu kyseli tuotetta z, oli kiinnostunut ostamaan vain sen, ja se oli tietysti varauksessa tällä naisella. Pahoittelin, että on tällä hetkellä varauksessa, vapautan illalla jos ei otakaan sitä. 

Nainen vastasi klo 18, että juu, ne hän ottaa. Annoin tilinumeron, sitten ilmoitti että haluaakin myös sen tuotteen x. Kerroin summan ja postien hinnan, luki viestit ja katosi taas. Maksua tai naisesta ei kuulunut mitään kolmeen päivään, joten laitoin tuotteet taas myyntiin ja kerroin kiinnostuneelle, että tuote z taas myynnissä. Kun olin muokannut ilmoituksen, nainen laittoi vihaista viestiä 3min(!) sen jälkeen, että nämä piti olla hänelle. Sanoin että hän ei vastannut mitään eikä maksanut, antanut postitustietoja, joten oletin ettei ole enää kiinnostunut. Sitten katosi taas. Aiempi kiinnostunut oli jo ostanut muualta.

Nainen ilmoitti seuraavana yönä, että on maksanut. Maksu tosiaan näkyi aamulla, mutta sitten sain nyhtää häneltä kaksi päivää postitustietoja. Tässä välissä tietysti muisti vihaisena kysellä pari kertaa, että joko olen postittanut hänen maksamansa tuotteet. Sain lopulta häneltä tiedot ja vein tuotteet heti postiin. 

Luulin että tämä oli ohi, mutta mitä vielä. Ihmettelin tosissani, kun paketti palautui minulle. Nainen sitten minulle laittoi vihaista vastausta, että ei hän mitenkään ehtinyt hakemaan pakettia ajoissa, miksen ostanut lisää säilytysaikaa sille?! Tarjouduin palauttamaan rahat tuotteista, mutta postikulut jäisivät naisen mokaksi, mutta hän ei suostunut tähän. Halusi että lähetän omaan piikkiini tavarat uudelleen ja pitäisi myös ostaa lisää säilytysaikaa paketille. En tietenkään suostunut ja lopulta hän maksoi uudet postikulut ja jopa sai paketin noudettua ajoissa. Tämän jälkeen vielä kehtasi laittaa vihaista viestiä, miten pilasin hänen joulunsa kun olin niin huono ja hidas myyjä. Estin hänet, ettei enää näe ilmoituksiani.

En oikeasti ymmärrä, miksi piti kadota aina tunti- tai päiväkausiksi, vaikka luki aina heti viestit.

Vierailija
1645/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1646/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen oli kiinnostunut useasta tuotteesta ja laitoin pyytämiään kuvia monta heti aamulla yhteydenottonsa jälkeen. Hän luki vastaukseni melkein heti, mutta ei vastannut mitään. Hän vastasi illalla, että katsoo kuvat ja ilmoittaa aamulla, ottaako mitä tuotteita. Lupasin varata niitä hänelle seuraavaan päivään asti.

Seuraavana päivänä hän vastasi klo 16, että ottaa nuo kaksi (oli ollut kiinnostunut liki 20 tuotteesta), saako vielä pari lisäkuvaa. Laitoin heti pyydetyt kuvat ja kysyin, että haluatko siis tuotteet x ja y. Luki viestit ja sitten taas hiljeni. Vapautin muut tuotteet takaisin myyntiin. Oli sitten vastannut puolenyön jälkeen, että ei sittenkään, vaihtaa tuotteen x tuotteeseen z, jonka olin jo vapauttanut takaisin myyntiin. Ei mitään, vastasin heti aamulla että ok, vaihdoin tuotteet ja varmistin vielä, että haluat nämä siis, luki viestit. Ei mitään. 

Tässä vaiheessa joku muu kyseli tuotetta z, oli kiinnostunut ostamaan vain sen, ja se oli tietysti varauksessa tällä naisella. Pahoittelin, että on tällä hetkellä varauksessa, vapautan illalla jos ei otakaan sitä. 

Nainen vastasi klo 18, että juu, ne hän ottaa. Annoin tilinumeron, sitten ilmoitti että haluaakin myös sen tuotteen x. Kerroin summan ja postien hinnan, luki viestit ja katosi taas. Maksua tai naisesta ei kuulunut mitään kolmeen päivään, joten laitoin tuotteet taas myyntiin ja kerroin kiinnostuneelle, että tuote z taas myynnissä. Kun olin muokannut ilmoituksen, nainen laittoi vihaista viestiä 3min(!) sen jälkeen, että nämä piti olla hänelle. Sanoin että hän ei vastannut mitään eikä maksanut, antanut postitustietoja, joten oletin ettei ole enää kiinnostunut. Sitten katosi taas. Aiempi kiinnostunut oli jo ostanut muualta.

Nainen ilmoitti seuraavana yönä, että on maksanut. Maksu tosiaan näkyi aamulla, mutta sitten sain nyhtää häneltä kaksi päivää postitustietoja. Tässä välissä tietysti muisti vihaisena kysellä pari kertaa, että joko olen postittanut hänen maksamansa tuotteet. Sain lopulta häneltä tiedot ja vein tuotteet heti postiin. 

Luulin että tämä oli ohi, mutta mitä vielä. Ihmettelin tosissani, kun paketti palautui minulle. Nainen sitten minulle laittoi vihaista vastausta, että ei hän mitenkään ehtinyt hakemaan pakettia ajoissa, miksen ostanut lisää säilytysaikaa sille?! Tarjouduin palauttamaan rahat tuotteista, mutta postikulut jäisivät naisen mokaksi, mutta hän ei suostunut tähän. Halusi että lähetän omaan piikkiini tavarat uudelleen ja pitäisi myös ostaa lisää säilytysaikaa paketille. En tietenkään suostunut ja lopulta hän maksoi uudet postikulut ja jopa sai paketin noudettua ajoissa. Tämän jälkeen vielä kehtasi laittaa vihaista viestiä, miten pilasin hänen joulunsa kun olin niin huono ja hidas myyjä. Estin hänet, ettei enää näe ilmoituksiani.

En oikeasti ymmärrä, miksi piti kadota aina tunti- tai päiväkausiksi, vaikka luki aina heti viestit.

Apua, alkoi oikein ahdistaa kun luin tätä. Jotkut ihmiset on kyllä 🤦‍♀️. Tulee sellainen olo, että pakko olla aineissa tms jos on noin sekavaa touhua.

Vierailija
1647/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, alkoi oikein ahdistaa kun luin tätä. Jotkut ihmiset on kyllä 🤦‍♀️. Tulee sellainen olo, että pakko olla aineissa tms jos on noin sekavaa touhua.

No kyllä ajattelin itsekin jotain tuollaista. Luultavasti kuitenkin vain elämänhallinta ja käytöstavat aivan hukassa. Tai kyllä iso mahdollisuus myös aineiden käytölle. Ei järjen häivääkään hänen jutuissaan.

Vierailija
1648/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tullut tehtyä vaikeita kauppoja?

Vierailija
1649/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin torin kautta yhden sisustusesineen ja sovittiin nouto kotoani. Sovittuun aikaan pihaan ajoi auto ja jäin odottamaan ostajaa, mutta mitään ei tapahtunutkaan. 

Hetken päästä sain ostajalta viestiä, että onko oikeassa paikassa, tällainen talo, sisällä valot mutta ei autoa pihassa. Vastasin sitten että olet juu oikeassa paikassa ja ostaja halusi että tulen ulos. No juoksin nopeasti sitten tavaran hänelle pihalle, hän katsoi sen, maksoi ja lähti. 

Ihmettelen kyllä tätä, koska a) ei kaikilla ole autoa b) olisi selvinnyt onko oikeassa paikassa ihan soittamalla ovikelloa ja kertomalla asiansa talon väelle c) jos olisi ollut väärässä paikassa, se vasta olisikin ollut epäilyttävää, kun talon väki olisi huomannut pihassa nököttävän oudon auton.

Itselleni on kerran käynyt niin että oon mennyt väärän talon ovelle soittelemaan ovikelloa. Hämmästyneen näköinen nainen avaa oven ja vasta kun oon hetken selittänyt lampuista ja facekirppareista niin tajuan että nyt oon kyllä väärässä paikassa. Tän jälkeen oon ollu huolellisempi osoitteen kanssa ja mieluummin laittanut viestiä jos ei ketään näy ja vähän epäilyttää että onkohan nyt tää.

Vierailija
1650/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole yksittäinen kauppa, mutta minulle outo. 

Ostin viime vuonna torista elektroniikkaa, jota en koskaan saanut. Tein siis rikosilmoituksen ja asia on menossa syyttäjälle uskoakseni pian. Tekijällä on monta vastaavaa tapausta kuulemma.

Tänä vuonna sitten etsin jotain tuotetta torista ja uskaltauduin ostamaan postin kautta. Taas sama juttu, rahat meni, tuotetta ei tullut. Rikosilmoitus tehty ja torstaina sain puhelun poliisilta ja tapaus vietiin syyttäjälle perjantaina, tälläkin tekijällä monta huijausta kontollaan.

Oudointa näissä oli se, että olen liki 10 vuotta ostanut postin kautta tuotteita, eikä koskaan ole tullut huijaria vastaan, nyt tuli kaksi puolen vuoden sisään.

Toinen outo asia näissä tapauksissa oli se, että molemmat jättivät itsensä täysin jäljitettäväksi tilinumeron avulla. Toinen sentään yritti peitellä jälkiään hiukan, käyttämällä miehensä nimeä ja tilinumeroa, ensimmäinen käytti toista nimeään, mutta oikeaa sukunimeä, sähköpostia ja tilinumeroa. Olen kyllä tyytyväinen siihen, että poliisi on toiminut nopeasti, ehkä monta huijausta vaikuttaa tähän. Sinänsä minun kävi tuuri, että jouduin sarjahuijareiden uhriksi, niin poliisia kiinnostaa. Jos vertaa vaikka siihen, että olisin ainoa uhri, silloin varmasti kestäisi paljon kauemmin, jos koskaan tapahtuisi mitään.

Vierailija
1651/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin torin kautta yhden sisustusesineen ja sovittiin nouto kotoani. Sovittuun aikaan pihaan ajoi auto ja jäin odottamaan ostajaa, mutta mitään ei tapahtunutkaan. 

Hetken päästä sain ostajalta viestiä, että onko oikeassa paikassa, tällainen talo, sisällä valot mutta ei autoa pihassa. Vastasin sitten että olet juu oikeassa paikassa ja ostaja halusi että tulen ulos. No juoksin nopeasti sitten tavaran hänelle pihalle, hän katsoi sen, maksoi ja lähti. 

Ihmettelen kyllä tätä, koska a) ei kaikilla ole autoa b) olisi selvinnyt onko oikeassa paikassa ihan soittamalla ovikelloa ja kertomalla asiansa talon väelle c) jos olisi ollut väärässä paikassa, se vasta olisikin ollut epäilyttävää, kun talon väki olisi huomannut pihassa nököttävän oudon auton.

Itselleni on kerran käynyt niin että oon mennyt väärän talon ovelle soittelemaan ovikelloa. Hämmästyneen näköinen nainen avaa oven ja vasta kun oon hetken selittänyt lampuista ja facekirppareista niin tajuan että nyt oon kyllä väärässä paikassa. Tän jälkeen oon ollu huolellisempi osoitteen kanssa ja mieluummin laittanut viestiä jos ei ketään näy ja vähän epäilyttää että onkohan nyt tää.

Silti on parempi mennä ovelle, jotta selviää heti jos on väärässä paikassa, ainakin jos on omakotitalo. Asun itse omakotitalossa ja jos pihaan tulee outo auto ja jää siihen, otan heti rekkarin ylös. Pahimmassa tapauksessa joutuu epäillyksi, jos jonkin ajan päästä jotain varastetaan tai tuhotaan, tottakai asukas yhdistää tuon oudon auton tapahtumaan.

Vierailija
1652/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1653/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli marketplacen kautta niin typerä viesti yhdestä huonekalusta, että sen täytyi olla joku huono vitsi. Ilmoituksessa luki selvästi tavaran mitat ja vain nouto.

"Mitat kiitos. Ja voitko toimittaa turkuun! Yst

Terv. "

Mitä helvettiä nyt taas :D

Vierailija
1654/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan tekemässä kauppaa saman ihmisen kanssa...

Nainen varasi tällä viikolla yli 10 tuotetta ja luki aina heti viestit, sitten katoaa tunneiksi-päiväksi. Ilmoitti eilen, että ottaakin vain nämä kaksi ja vaihtoi jo yhden kerran toista tuotetta, että ottaakin tuon. 

Nyt olen odotellut eilisestä päivästä asti vastausta, että ottaako nämä vai ei ja mihin postitetaan, on lukenut viestit. Lupasi samoin aamulla ilmoittaa ottaako vai ei, mutta sain vastauksen vasta yöllä.

Vierailija
1655/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin lapseni pieneksi jääneen polkupyörän ja ostaja tuli hakemaan. Ostaja oli mies, joka tuli paikalle yksin. Ihmettelin ääneen, että eikös lapsi tullut mukaan koeajolle ja kyselin vielä, minkä kokoesesta lapsesta oli kysymys. Mies selitti ummet lammet, että häntä oli vain pyydetty hankkimaan pyörä jollekin kaverin vai oliko sukulaisen lapselle ja että juuri tämän kokoinen käskettiin hankkia. Arvasin, mistä on kyse, viimeistään, kun kertoi lapsen iän. Oma lapseni on melko pieni ikäisekseen, ja häneltä pieneksi jäänyttä pyörää oltiin nyt muka ostamassa samanikäiselle. Olin vähällä perua kaupat ja kertoa myyväni edullisesti siksi, että joku pyörää tarvitseva lapsi saisi sen. Olin kuitenkin jo sopinut, jotenpäätin olla hiljaa. Ja mikäpä kieltää ostamalla halvalla ja myymästä kalliilla, mutta valehtelu otti päähän eniten. Kaiken huipuksi kului alle tunti, kun sama pyörä ilmestyi myyntiin samaan paikkaa, missä se oli ollut minulla myynnissä. Uuden kuvan oli ottanut ja hintaa nostanut.

Vierailija
1656/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua riepoo ylikärsimättömät ostajat, jotka ei tajua odottaa vastausta ensimmäisiin viesteihinsä ennen kuin pommittavat lisää viesteillä. Haloo, ihmiset saattaa olla töissä eikä kaikki voi roikkua Facebookissa työaikana.

Laitoin aamupäivällä ilmoituksen, ja sain siitä viestin 15:15. Nainen tarjosi puolet pyyntihinnasta, ja että tänään voisi hakea. 15:45 seuraava viesti, että voin tulla nyt heti jos sopii. 17:50 ilmoittaa voivansa tulla puolen tunnin päästä, voitko vastata ja antaa osoitteen?

Vastasin illalla töiden jälkeen että hinta on tämä ja huomenna saa hakea.

Vierailija
1657/2608 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä johtuu huomattavan alhaiset tarjoukset"

-Osa ihmisistä on koko ajan pa, talouden hallintaa ei ollenkaan. 

Sitten tietysti luulevat että muutkin on samanlaisia ja tarjoavat 100 euron tuotteesta 20euroja tulen hakemaan heti. Luulevat että muutkin tarvii raha heti siihen päivän huumeannokseen.

Samahan se on muutoinkin, kaverini joka on aina myöhässä ja itse en koskaan, niin hän koko ajan varoittelee että älä myöhästy, ja sitten saan häntä odotella. Ja tuota on jatkunut vuosia, huvittavaa.

Kaikki elää siinä omassa viitekehyksessään, jotka voi poiketa paljonkin toisen vastaavasta.

Toreilla en vastaa alhaisiin tarjouksiin mitään, se on paras toimintatapa, ei kannata tuhlata kallista aikaa niihin, poistan viestiketjun torista aina heti. Persaukisten kanssa on turha käydä kauppaa.

Tori on kyllä hankala kun ei oo palautesysteemiä, vedättäjät ja huijarit saa siellä vapaasti hillua(Ostajat), toisaalta kauppakin käy aika hyvin, kun tuote , ilmoitus, ja hinta kohdallaan.

Vierailija
1658/2608 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta eronnut exästä ja myin omia vähässä käytössä olleita vaatteita sekä kenkiä Tori.fi:ssä. Mulla oli myynnissä yhdet ihan järkyttävät korkkarit, joilla oli lähes mahdotonta kävellä. Olen tottunut korkkareilla kävelijä, mutta nämä olivat kertakaikkisen jäätävät: korkee piikkikorko + hurja platform. Varoitin vielä kengistä myynti-ilmoituksessa, koska pyysin niistä muistaakseni ihan hyvää hintaa, tais olla 20 e + postikulut.

No, eipä aikaakaan, kun mieshenkilö Tampereen seudulta kyselee korkkareitten perään ja sovitaan kaupat. Annan tilinumeroni ja pyydän maksamaan summan tililleni. Maksu tulee perille äkkiä ja nähdessäni maksajan nimen en meinaa uskoo sitä. Hänellä oli tismalleen sama nimi, kun mun exällä!! Siis etunimi, toinen nimi ja sukunimi. Eikä ollut mikään Suomen yleisin sarjassaan tosiaankaan. Exän kanssa näitä kauppoja ei siis tehty, eikä hän asunut sillä suunnalla edes, mutta kunnon naurut tästä sai.

Vierailija
1659/2608 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vasta eronnut exästä ja myin omia vähässä käytössä olleita vaatteita sekä kenkiä Tori.fi:ssä. Mulla oli myynnissä yhdet ihan järkyttävät korkkarit, joilla oli lähes mahdotonta kävellä. Olen tottunut korkkareilla kävelijä, mutta nämä olivat kertakaikkisen jäätävät: korkee piikkikorko + hurja platform. Varoitin vielä kengistä myynti-ilmoituksessa, koska pyysin niistä muistaakseni ihan hyvää hintaa, tais olla 20 e + postikulut.

No, eipä aikaakaan, kun mieshenkilö Tampereen seudulta kyselee korkkareitten perään ja sovitaan kaupat. Annan tilinumeroni ja pyydän maksamaan summan tililleni. Maksu tulee perille äkkiä ja nähdessäni maksajan nimen en meinaa uskoo sitä. Hänellä oli tismalleen sama nimi, kun mun exällä!! Siis etunimi, toinen nimi ja sukunimi. Eikä ollut mikään Suomen yleisin sarjassaan tosiaankaan. Exän kanssa näitä kauppoja ei siis tehty, eikä hän asunut sillä suunnalla edes, mutta kunnon naurut tästä sai.

Mainittakoon vielä se, että mies, joka osti nuo kengät, osti ne kuulemma omalle naiselleen.

Vierailija
1660/2608 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin kerran yhden pelin torin kautta. Ostaja vaikutti oikein puheliaalta ja energiseltä ja iloiselta ihmiseltä. 

Kun hän tuli noutamaan peliä, tuijotteli varpaitaan naama nurin päin ja murahteli vastaukseksi vain "Hmh." Katsoi levyä, sulki kotelon, tyrkkäsi tasarahan kouraan ja ajoi pois sanomatta mitään.

Hämmästyin, kuinka hän oli aivan erilainen, miltä vaikutti netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi