Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
2521/2608 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varauksia, toimitus maksun jälkeen.

Ei ongelmia.

Vierailija
2522/2608 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/2608 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toris oppinu, että kantsii vaan todeta ettei tuu mitään jos ostaja alkaa hankalaksi, harvemmin myyjät, mutta niissä sama sääntö. Ajantuhlausta ja turhaa vääntöä ja odottelua. Tinkaajat ärsyttää, mutta myös riippuu millä sävyllä kirjoittaa. Jos kohteliaasti kysyy että onko tuotteen hinnassa tinkimä varaa, niin mieluusi sellaselle myy halvemmalla. Itsekin pienituloisena ymmärrän että tiukkaa tekee. Jos kuitenkin ostajan ensimmäinen viesti on "Maksan x-summan" (joka on siis aina 50-70% ilmoitettua hintaa alempi) niin parempi ois jättää vastaamatta kokonaan. Asenteesta huomaa että siellä on joku kerma-perse ikiteini joka on tottunut saamaan kaiken mitä haluaa kun vaan mankuu tarpeeks kovaa. Yleensä en kyllä malta olla näpäyttämättä tällasia.

Itse olen kyllä monesti ollut noutotilanteessa myöhässä, johtuen ihan siitä että idioottina lähden pyörällä noutamaan todella kaukaakin ja sitten tietty eksyn, tai myyjän ohjeet on liian epäselvät. Ymmärrän että naisoletettuja varmaan joskus jännittää antaa tarkkaa koti-osoitetta, mutta jos ei halua kertoa rappua tai talon numeroa tuntemattomille, niin kannattaa sopia noutopaikka johonkin lähikaupan pihaan tms.muulle helpolle maamerkille.

Vierailija
2524/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn muutamia naisten korkokenkiä netissä. Yhdestä tietystä parista on tullut useammalta mieheltä kysymyksiä, osa näistä asioista on mielestäni sellaisia että ne selviävät ilmiselvästi ilmoituksen kuvista. En tiedä onko kyseessä ajanhaaskaus, joku transhomma vai ovatko nämä miehet niin epätoivoisia että yrittävät hakea seuraa nettikirppareilta (joistakin viesteistä tulee vähän sellainen fiilis että yrittävät saada keskustelua aikaan). 

Vierailija
2525/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin satasella kameratarvikkeita torissa. Joku vastasi, ettei hänellä ole just nyt rahaa ostaa mutta hän vois vaihtaa kahvipakettiin. Kiitin tarjouksesta ja totesin etten juo kahvia. 

Vierailija
2526/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdellä FB-palstalla ilmoitus keräilyastioista, jotka yksi nainen halusi kaikki kerralla. Laittoi mulle viestiä ja sanoi palaavansa asiaan muutaman päivän päästä, kun viikonlopun aikataulu selviää (oli ajamassa meidän ohi johonkin reissuun). Ei kuulunut mitään, kunnes viikon päästä kysyin, että onko aikataulu varmistunut, ei vastausta.

Meni 2,5 kk ja tuli viesti ja selitys, että on sairastellut ja onko astiat vielä myynnissä ja mikä hinta (joka näkyi muutaman viestin takaa samasta viestiketjusta). Vastasin, jonka jälkeen ei vastausta.

Kuukauden päästä taas viesti, että on sairastellut ja olikin yllättäen saanut lahjaksi kaikki muut sarjan osat, paitsi yhtä, olkoon nyt vaikka astia x, vieläkö mulla on se ja voinko myydä? En jaksanut enää jatkaa pelleilyä, kun ryhmän yp:kin jo alkoi kysellä, että miksi ilmoitus roikkuu vielä, vaikka oli tullut ostotarjous enkä viitsinyt ko. henkilöä ryhmässä nolata. Poistin ilmoituksen ryhmästä.

Laitoin astiat Toriin, jonka kautta myin joitakin ja tämä sama nainen laittaa sinne viestiä, että voinko myydä astian y (ei siis sama, jota hän aikaisemmin kysyi). Vastasin asiallisesti, että olen tekemässä kauppoja lopuista astioista tällä viikolla, mikä oli totuuskin. En tosin olisi hänelle myynyt enää mitään, mieluummin antanut naapurin mummolle tuhkakupiksi.

Vierailija
2527/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin "Annetaan" sivulla on tarjolla kengät, jotka ovat roskakoriin valmiita. 

Edellisen käyttäjän kostea jalka on painanut mustat jalan/varpaiden muotoiset kuopat sisäpohjiin, varsinaiset pohjat liiskaantuneet ja vinoon astuttu, remmit liki hajonneet ja lukkosysteemin reikäremmissä on aina käytetty kohta, johon solki automaattisesti menee. 

Mitä liikkuu tällaisen ihmisen päässä, joka haluaa antaa nämä seuraavalle käyttäjälle?

Vierailija
2528/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin satasella kameratarvikkeita torissa. Joku vastasi, ettei hänellä ole just nyt rahaa ostaa mutta hän vois vaihtaa kahvipakettiin. Kiitin tarjouksesta ja totesin etten juo kahvia. 

Minä laitan aina räkänauruhymiön näille ryöstöretkillä oleville ja esto perään.

Vierailija
2529/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhdellä FB-palstalla ilmoitus keräilyastioista, jotka yksi nainen halusi kaikki kerralla. Laittoi mulle viestiä ja sanoi palaavansa asiaan muutaman päivän päästä, kun viikonlopun aikataulu selviää (oli ajamassa meidän ohi johonkin reissuun). Ei kuulunut mitään, kunnes viikon päästä kysyin, että onko aikataulu varmistunut, ei vastausta.

Meni 2,5 kk ja tuli viesti ja selitys, että on sairastellut ja onko astiat vielä myynnissä ja mikä hinta (joka näkyi muutaman viestin takaa samasta viestiketjusta). Vastasin, jonka jälkeen ei vastausta.

Kuukauden päästä taas viesti, että on sairastellut ja olikin yllättäen saanut lahjaksi kaikki muut sarjan osat, paitsi yhtä, olkoon nyt vaikka astia x, vieläkö mulla on se ja voinko myydä? En jaksanut enää jatkaa pelleilyä, kun ryhmän yp:kin jo alkoi kysellä, että miksi ilmoitus roikkuu vielä, vaikka oli tullut ostotarjous enkä viitsinyt ko. henkilöä ryhmässä nolata. Poistin ilmoituksen ryhmästä.

Laitoin astiat Toriin, jonka kautta myin joitakin ja tämä sama nainen laittaa sinne viestiä, että voinko myydä astian y (ei siis sama, jota hän aikaisemmin kysyi). Vastasin asiallisesti, että olen tekemässä kauppoja lopuista astioista tällä viikolla, mikä oli totuuskin. En tosin olisi hänelle myynyt enää mitään, mieluummin antanut naapurin mummolle tuhkakupiksi.

Jotkut yrittää tuolla konstilla pudottaa hintaa, kuvittelevat että voivat vetkutella ja väsyttää myyjää. Naurettavaa pelleilyä.

Vierailija
2530/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja tarjoaa tuotteesta suunnilleen postikulujen verran, siis yhteensä, postitettuna. Niin että myyjälle jää ehkä euro postikulujen jälkeen tai parhaat tarjoaa niin että jää takkiin.

Vierailija
2531/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien kaiken tarpeettoman tavaran kaatopaikalle. Ei enää koskaan sitä persaukisten tolvanoiden kanssa säätämistä, tinkaamista ja venkoilua.

Samat sanat, ainakin melkein. Ja ihmetyttää, kuinka pirun tiukalla ihmisillä voi olla talous, kun tingataan jostain euron ostoksesta, tai nähdään kauhea vaiva että saadaan joku parin euron mekko myytyä.

Itse kyllä vien esim. SPR:n kirpparille kaikki mitä en enää itse tarvitse, jos vaan sinne kelpaavat. Loput kaatopaikalle.

Vierailija
2532/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möin torissa digikameran. Tää oli aikaa kun käytännössä kaikilla alkoi olla älypuhelimet joten olin iloisesti yllättynyt kun joku mies laittoi viestiä että haluaa sen ostaa. Kävi hakemassa, ihan perus "tässäpä tää kamera", "tossa rahat, kiitos hei" . Jälkikäteen tuli viestiä että "oisin voinu kyllä antaa pusun kaupan päälle'. Hyi helvetti.

Myytiin vanhaa kirjoituspöytää. Ilmoituksessa oli erittäin selkeästi että pitää kantaa talon toisesta kerroksesta, omat kantajat, pitää olla monta kantajaa, on tosi painava. Vielä hakijalle itselleen vannotettiin että ota useampi kantaja mukaan. Tuli joku 15-vuotias tyttö ja äitinsä jolla käsi kipsattuna. Huoh.

Möin figuuria torissa. Joku nainen ilmoitti haluavansa ostaa. Maksua ei kuulunut eikä näkynyt. Mulla alkoi pari viikkoa myöhemmin kirppispöytä, joten vein sen lopulta sinne. Maksu tuli KUUKAUSI myöhemmin. Ilmoitin että figuuri on kyllä jo myyty, ostaja oli että harmi, hän myöhästyi. Ei ilmeisesti nähnyt tilanteessa mitään erikoista.

Joku kerta kun olin vielä työttömänä ja rahat tosi tiukalla laitoin pakettina myyntiin bullet journal-tarvikkeita: tarroja, kyniä, washiteippejä jne. Hinta oli tosi maltillinen. Joltain naiselta tuli just semmoinen säälinkerjäysviesti miten hänen täytyy saada nämä pilkkahintaan kun on menossa leikkaukseen ja ne tavarat auttaisi hänen aikuista tytärtään jotenkin käsittelemään sitä. Ärsytti, kun tiukkaa oli itselläkin. Laitan hinnaksi aina alimman hinnan jolla suostun luopumaan. Jatkoi vänkäämistä. Onneksi oli jonoksi asti ostajia niin sai ilmoittaa että ne on jo myyty.

Saisinkohan halvemmalla jos mulla on krapula ja pukamat?

Vierailija
2533/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2020 olin lomautettuna ja myin paljon torissa tavaraa.

Tein joka päivä ilmoituksia.

En tiedä mikä silloin oli menossa, mutta ehkä 90% yritti tingata noutaessa.

Jos pyysin jostain 20 e, ehdotettiin 10 e. Kerroin kaupat on jo sovittu tähän hintaan. Otatko vai etkö. Sitten oli lompakko jäänyt kotiin jne. Vastasin asia selvä ja lähdin kotiin. Sovin treffit aina kodin läheisyydessä.

Kaikki muut löysivät sitten jostain rahaa, 1 ei suostunut maksamaan sovittua hintaa. Tää tuli julkisilla ja luult matka kesti n 1,5 h suunta

Ovella tinkaaminen ei mielestäni sovi torin tai fb kautta sovittuihin noutoihin.

Noutoa sopiessa joutuu katsomaan kalenteria. Varaudun että olen jo n. 15 min ennen valmiudessa ja toisaalta sovitun ajan jälkeen olisi vähintään 15min varoaikaa ostajan myöhästymisen varalta. Voisin olla laittamassa kaverilla, ottamassa aurinkoa, shoppailemassa, kävelyllä metsässä, lähikaupassa, mutta en silloin kun on tuo sovittu aika ja päivystän kotona ostajaa varten.

Tinkiminen ennen noudon sopimista.

2534/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynnyt useita ihan loppuunajettuja autoja Torissa, ja joka kerta ihmetellyt sitä romuautoista kiinnostuneiden yhteydenittojen määrää, puheluita, viestejä, sähköpostejä ym. Onnistuneisiin kauppoihin olemme päässeeyt joka  kerta, sillä aina olen tiedossani olleet viat kirjannut mahdollisimman tarkasti. Ja hinta on ollut kohdillaan, sillä eroonhan olen niistä halunnut.

Mieleenpainuvimpana möin Torissa muutama vuosi sittenkevät talvella "lumikasan" autopalstalla. Kuvassa vain todellakin lumikasa. Toki lisäksi kerroin, minkälaisen auton olin ko. kohtaan syksyllä jättänyt. Ja se yhteydenottojen määrä yllätti. Seuraavana päivänä, joku innokkaimmista oli oven takana tuomassa rahaa käteeni, ja osti "lumikasan" hyvällä hinnalla. Toki auton noutoa, jouduimma ostajan toiveesta odottamaan vielä muutaman viikon, jotta lumi sulaisi.

timojuhani

Vierailija
2535/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akuutti kokemus. Olen parhaillaan yrittämässä ostaa tietoteknistä laitetta naiselta, joka antaa viesteihini aivan kummallisia vastauksia.

Minä: Hei, ostan laitteen, jos se on yhä myynnissä ja maksan käteisellä noudon yhteydessä, sopiiko tää.

Nainen:  Juu, on myynnissä ja käteinen käy. 

Minä: Hienoa. Mistä voi laitten noutaa ja milloin sinulle sopii?

Nainen: (antoi keskustan pitkän kadun nimen ilman korttelin numeroa) mulle sopii koska vain.

Minä: Ehdota jotain ajankohtaa ja tarkempaa paikkaa, niin sovitaan nouto.

Nainen: (oli lukenut viestin, mutta ei vastannut)

Nainen (monta tuntia myöhemmin):  Miten sulle sopii, kun mulle sopii milloin vaan?

Minä (vähän ihmeissäni): Sopiiko sinulle ylihuomenna tai sitä seuraavana päivänä? Pääsen klo 16 jälkeen tulemaan keskustaan. (toivoin, että nainen ilmoittaisi tarkemman osoittteen)

Nainen (oli lukenut viestin, mutta ei vastannut)

Nainen (seuraavana päivänä): mulle käy kumpana päivänä tahansa. Milloin sulle sopii?

Minä (jo vähän tuskastuneena): Sovitaanko (naisen ilmoittaman kadun nimi ja risteävän kadun nimi) tuossa risteyksessä huomenna klo 16.30? (annoin puhelinnumeroni ja kehotin soittamaan, jos aika tai paikka ei sovi)

Nainen (monta tuntia myöhemmin, ei soittanut): mulle sopii mikä aika vaan, kun pyörin täällä kaupungilla nyt muutenkin.

Minä: (huoh)

Nyt täytyy sitten vain toivoa parasta, että nainen ilmaantuu ehdottamalleni paikalle ehdottamanani ajankohtana. En oikein ymmärrä, miksi nainen ei kertonut heti tarkempaa osoitetta noudolle. Se olisi ollut yksinkeratisinta. Naisen ilmoittamana katu on lisäksi vilkas, joten en viitsisi harhailla kadulla kyselemässä ihmisiltä, hei sovittinko kanssasi Torilla kaupat tietoteknisestä laitteesta.

Usein nämä kummat tyypit ovat juuri tätä lajia, että joutuu vaihtamaan sata viestiä varsin yksinkertaisesta asiasta ja aikaa menee tolkuttomasti. Eräs työkaverini on vähän samantyyppinen. Tuntuu, että joka asiaa täytyy lypsämällä lypsää ja menee ihan älyttömän kauan, että päästään asian ytimeen.

Myyjähän suoraan pyysi että ostaja ehdottaa kun myyjälle käy mikä vaan.

Ymmärrettävää sikäli että itselle on käynyt niin kun myyjänä ehdotan että sopiiko perjantaina klo 17, vastaus on että käy vain 16-16:30. Sitten ehdotan että lauantaina klo 12 ja ostaja kertoo että lähtee mökille eikä koko viikonloppu käy. Sitten ehdotan maanantaina klo 20. No se ei käy kun pitää olla laittamassa vauva nukkumaan. Sitten ehdotan että tiistaina 16-19 välillä. Ostaja sanoo että käy, mutta ei kerro monelta on tulossa. Sitten kysyn sitä erikseen kun en halua tuntikausia päivystää. No ostaja ei tiedä ihan tarkkaan kun sinä päivänä on hankala aikataulu, mutta joskus siinä illan aikana. No sitten pyydän laittamaan viestin kun lähtee tulemaan. Ostaja laittaa viestin vasta ala-ovella että nyt hän on tässä. Juuri kun itse olen lähikaupassa.

Vierailija
2536/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa huono oli joku Lappalainen. Ostin huuto netistä lasten paidan. Ei kuulunut viikkoon ja kyselin. Lupasi lähettää Ei kuulunut kahteen, oli siis jo maksettu oston yhteydessä.

Lähetin hieman tulenkatkuisen viestin, kun kävi ilmi että ei ollut vielä lähettänyt kuten oli luvannut.

Haukku mut tyyliin "ollaanko teillä etelässä noin hätäisiä tai ikäviä ihmisiä.."

Vierailija
2537/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on maksettu kaupunginosakirppiksellä myymistäni tavaroista useamman kerran MobilePaylla, mutta ei ole koskaan noudettu. Summat vaihdelleet 2e-30e. Tuosta 30e tavarasta kysyin kai 5x tuleeko hakemaan. Koska mulla on kotona tilaa, se odotteli varmaan pari kuukautta noutoa kaapissa, kunnes myin uudelleen.

Vierailija
2538/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn torissa milloin mitäkin ja aina ilmoituksen lopussa lukee, että en postita.

Siitä huolimatta aina joku yrittää.

Myin peltisiä pienosmalliautoja. Osa jotain keräilyyn sopivia. Alkoi järkyttävä kirjeenvaihto erään ostaehdokkaan kanssa kun en lähetä.

Laitoin lopulta viestiin että minulla on lähimpään Matkahuoltoon tai postiin sen verran matkaa että lisään hintaan käytetyn ajan ja kilometrikorvaukset.

Hinta on noudettuna.

Ei kuulunut mitään, mutta olisikohan joku kolme viikkoa siitä tuli viesti että on saanut jonkun hakemaan. Kerroin että myyty ensimmäiselle joka hakee.

Alkoi tulla jos jonkinlaista haukkumista ja uhkailua. Oli hänen mukaansa varannut sen mutta ei muistanut ilmoittaa sitä minulle.

Tätä kirjoittaessa piti vielä etsiä viestiketju torin syövereistä. Vuodatus viestejä oli 12 kpl..

Että semmoinen ostaja parinkympin tuotteelle.

Vierailija
2539/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin käyttämätöntä reppua ja ostaja ilmoitti, että ostaa sen ja voi tulla noutamaan. Sovittiin aika ja ilmoituksessa oli, että maksu mobilepay tai tilisiirto, ei käteinen. Ostaja laittaa viestiä että sopiiko maksaa käteisellä. Ilmoitan, että mielellään ei, että mobilepay tai tilisiirto. Hetken päästä ostaja laittaa viestiä, että missä voi käydä maksamassa tilisiirrolla, että hänellä ei ole nettiä. Vastasin, että en tiedä. Ostaja laittaa uudestaan viestiä, että menossa maksuautomaatille ja tulee sieltä noutamaan. Hetken päästä laittaa viestiä automaatilta, että miten se toimii tai miten saa maksun tehtyä. Soitan ostajalla ja neuvon. Lähtevät automaatilta minun luokseni ja odotan pihalla. Kestää ja kestää, mitään ei kuulu. Soitan ostajalle, että missä ovat niin toteaa että taloni edessä. Sanon että eivät ole koska seison itse taloni edessä ja ketään ei näy. Ostaja kysyy minulta, että olenko varma. Häh? Varma siitä että olenko taloni edessä. Jankutetaan tätä hetki ja totean, että en jaksa enää odottaa, on kylmä ja olisi muutakin tekemistä. Sitten selviää että ovat väärällä kadulla ja neuvon heitä tulemaan oikeaan paikkaan. Miksi ihmiset jotka ovat avuttomia kaikessa ostavat mitään netistä. Ei todellakaan kannattaisi. 

Mikä ihme siinä käteisessä oli vikana kun ei kelvannut? Olet kyllä aika outo.

Ehkä hän ei vain jostain syystä halua käteistä jos sulle ei oikein ole käyttöä? Pointti on siinä, että myyjä on kirjoittanut maksutavat selkeästi ilmoitukseen ja jos tämä ei ostajalle maistu, ei kannata alkaa jankkamaan vaan siirtyä eteenpäin.

Ai käteiselle ei ole käyttöä!??? Minkä ikäisiä oikein olette? Tietääkseni lähes jokaisessa ruokakaupassa, baarissa, apteekissa, alkossa jne. käteinen käy edelleenkin maksuvälineenä.

Tuossa esimerkissä vaikeutettiin huomattavasti ostajan toimia, ja täysin turhaan.

Ainoa vaikeuttaja oli tuo pösilö ostaja, joka ei osaa lukea; jos etukäteen ilmoitetaan maksutavat, niin ne on sitten ne.

Niinpä. Mutta minusta myyjäkin on aika toope kun rajaa käteismaksajat ulkopuolelle. Ja heitä on paljon.

No mulla tää johtuu siitä, että en halua päivystää kotona jaa sopia mitään kummempaa aikaa. Laitan kamat kassissa rappusille ja nouto siitä. En yleensä kyllä myy mitään kallista.

Vierailija
2540/2608 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin äidin asuntoa ja laitoin ilmaiseksi tavaraa tarjolle ja sain paljon tuonko jonnekin viestejä, välimatka vaihteli kilometristä 50 kilometriin. Paras, tai pahin oli joku liikuntavaivainen joka olisi halunnut että tuon tavarat jonnekin ostarille ihan toiseen kaupunkiin ja kirjoitti pitkän nyyhkytarinan kuinka on niin ikävää tämän vamman takia jäädä ilman. Ja sama henkilö ihan samoilla sanoilla vastasi useampaakin ilmoitukseen.

Kahdesti oli joku tulossa hakemaan ja kun sanoin että ei täällä ketään näy selvisi että he ovat eri kaupungissa, samanniminen katu löytyy joka toisesta Suomen kaupungista, mutta ilmoituksessa kyllä lukee paikkakuntakin.

Kolmas oli ihan oikea ostaja jonka kanssa sovittiin että nähdään tiettyyn aikaan kadulla, lähetin vielä viestin että tasaraha olisi hyvä. Odotin 15 minuuttia ja ostajaa ei näy. Noin puoli tuntia sovitun ajan jälkeen hän vastasi että ei ole rahaa, eikä edes korttia että voisi nostaa rahaa, puhelimella voi maksaa kaikialla! Vasasin että minulla ei ole mobilepaytä, vain käteinen kelpaa ja en sitten saanut enään mitään vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä