Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
1981/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luvata myytävä tuote useammalle ostajalle, jolloin ehkä 1 saattaa tulla tavaran hakemaan sovittuun hintaan sovittuna aikana. Myin paljon huonekaluja ja kodin elektroniikkaa torissa kun muutettiin poikakaverin kanssa yhteen. Helpointa oli sopia kaupat usean henkilön kanssa ja lopettaa kaupanteko heti kun tuli pientäkään säätöä, ongelmaa, tinkaamista yms. Siinä vaiheessa kun joku oli kamat hakenut, ilmoitin muille ettei olekaan enää myynnissä. Ei ehkä reilua mutta säästi omia hermoja paljon.

Vierailija
1982/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä, joilla on jatkuvasti myynnissä uusia ja käyttämättömiä ihovoiteita ja muita. Ostaako ne valtavan kasan jostain alennusmyynnistä, vai onko siinä jotain epäilyttävää? 

Tilaavat kauneustuotteiden yllätysbokseja (tyyliin Glossybox ja Goodiebox) 821ja myyvät itselleen sopimattomat tuotteet eteenpäin. Ihan ymmärrettävää toimintaa.

Ostaako näitä joku? Itse en uskaltaisi. Tuote voi aivan hyvin olla avattu ja testattu ja ties kuinka vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on torissa alkanut ärsyttämään röyhkeät tyypit, jotka kirjoittaa viestiin ainoastaan tyyliin "mikä osoite, tuun hakemaan kympillä".

Myin esim joku aika sitten älypuhelimen, hinnan laitoin jo valmiiksi alakanttiin koska halusin vaan nopeasti eroon. Hirveät määrät näitä "tuun hakemaan puhelimen hintaan x". Puhelin meni siihen hintaan mitä ilmoituksessa pyysin, en edes vastannut näille ihme hiippareille.

Vierailija
1984/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fb-kirppiksellä oli ostoilmoitus 164cm toppahousuista, "KIIRE!! "

Itsellä juuri sellaiset, hyvät, turhan panttina. Tarjosin niitä ja ostaja kysyi heti osoitteen ja sanoi tulevansa hakemaan illalla. Ei tullut.

Kyselin uudestaan parin päivän päästä ja nainen sanoi tulevansa "parin tunnin päästä", ei selittänyt aiempaa ohariaan.  Ilmeisesti ostoilmoituksen "KIIRE!!" tarkoittikin sitä, että ostaja on kiireinen, ei housuilla niin väliä.

Tuolla ne toppikset on vieläkin eteisen hyllyllä, tästä aikaa vuosia. Pitäis varmaan viedä kirppikselle kun kerkeis. 

Tästä tulee myös mieleen ne ostajat, jotka kovin malttamattomina kyselee, että joko olet postittanut, osa jopa kuvittelee että postitan ennen kuin maksu edes näkyy minulla. Heillä ei kuitenkaan jostain syystä tunnu olevan mitään kiirettä hakea sitä pakettia postista, vaan usein paketti haetaan vasta viimeisenä mahdollisena päivänä. Mikähän tässä on idea?

Vierailija
1985/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monessa asiassa malttamatonta sorttia, mutta myyjänä en jaksa hätäillä jostain ohareista. Jos myyn jonkun asian niin, että vain nouto käy niin kerron ostajalle omat aikatauluni ja oletan hänen mulkkaavan omia aikataulujaan sen mukaan. Jos tekee oharit tai ei aikataulut sovi yhteen niin minkäs teet. 

Samoin myynti-ilmoituksiin laitan ja alkaapäälle tarkkaan sen missä kunnossa tuote on ja että eläintalous plus pesty hajusteellisella pesuaineella niin turha tulla jälkikäteen urputtamaan että sai astmakohtauksen kirppisvaatteesta, jossa oli koirankarvoja ja tuoksuu voimakkaasti Omolle. Jos olet tuoksuyliherkkä, älä osta käytettynä. Ei ole tosiaan omalle kohdalle osunut mitään isompia urpoja ja tavaraa on silti liikkunut mukavasti.

Vierailija
1986/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin ratsastushousuja 7€

Joku nainen tuli laittamaan yv että olisi ensin halunnut käydä ratsastamassa niillä ennen kun olisi ostanut ne.

Joo en suostunut

Vierailija
1987/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tosi outoa ole tapahtunut, mutta vähän aikaa sitten yksi nainen osti paidan ja valitti, että siinä on joku hirveän pistävä haju. Pahoittelin ja sanoin, että voi yrittää vaikka pestä pesukoneessa, ja että itse en haistanut mitään. Tämä nainen oli kokeilematta sitä mieltä, että haju ei pesemällä lähde. Tarjouduin lähettämään rahat takaisin, vaikka se mielestäni olikin tyhmää kun kyse ei ollut mistään sadan euron paidasta. Hän oli iloinen tästä mahdollisuudesta ja lähetti tilinumeronsa heti. Epäilen, että hän oli jotenkin hyvin hajuherkkä, koska muut ostajat eivät ole valittaneet hajuista vaatteissani. Nainen ei edes kertonut haiseeko hänen mielestään tupakka, eläin, pesuaine, parfyymi vai home. Jos itse olisin hajuherkkä, niin en ikinä uskaltaisi tilata mitään haistamatta.

Etkö siis saanut paitaa takaisin? Mitä jos nainen oli näitä, jotka vain keksivät tyhjästä jonkin valittamisen aiheen? Tietävät, että moni kiltti myyjä maksaa rahat takaisin, muttei katso kannattavaksi lähetellä tavaraa enää takaisin. Kannattaa siis kokeilla jokaisen kohdalla keksiä joku valitus, josko tälläkin kertaa saisi ilmaista tavaraa?

Älkää ottako niin rennosti näitä: tietenkään jollain muutaman euron tavaralla ei ole itselle niin väliä, mutta huijareille ei saa antaa tilaisuutta huijata pieniäkään summia. Muuten se jatkuu aina vain. Ja useasta pienestä huijauksesta kertyy yhteensä jo merkittäviä summia.

Vierailija
1988/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni on torissa alkanut ärsyttämään röyhkeät tyypit, jotka kirjoittaa viestiin ainoastaan tyyliin "mikä osoite, tuun hakemaan kympillä".

Myin esim joku aika sitten älypuhelimen, hinnan laitoin jo valmiiksi alakanttiin koska halusin vaan nopeasti eroon. Hirveät määrät näitä "tuun hakemaan puhelimen hintaan x". Puhelin meni siihen hintaan mitä ilmoituksessa pyysin, en edes vastannut näille ihme hiippareille.

Voisit antaa sellasille lähimmän mielisairaalan osoitteen.

Vierailija
1989/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fb-kirppiksellä oli ostoilmoitus 164cm toppahousuista, "KIIRE!! "

Itsellä juuri sellaiset, hyvät, turhan panttina. Tarjosin niitä ja ostaja kysyi heti osoitteen ja sanoi tulevansa hakemaan illalla. Ei tullut.

Kyselin uudestaan parin päivän päästä ja nainen sanoi tulevansa "parin tunnin päästä", ei selittänyt aiempaa ohariaan.  Ilmeisesti ostoilmoituksen "KIIRE!!" tarkoittikin sitä, että ostaja on kiireinen, ei housuilla niin väliä.

Tuolla ne toppikset on vieläkin eteisen hyllyllä, tästä aikaa vuosia. Pitäis varmaan viedä kirppikselle kun kerkeis. 

Tästä tulee myös mieleen ne ostajat, jotka kovin malttamattomina kyselee, että joko olet postittanut, osa jopa kuvittelee että postitan ennen kuin maksu edes näkyy minulla. Heillä ei kuitenkaan jostain syystä tunnu olevan mitään kiirettä hakea sitä pakettia postista, vaan usein paketti haetaan vasta viimeisenä mahdollisena päivänä. Mikähän tässä on idea?

Itse laitan aina ilmoitukseeni, että postitan 1-2 viikon kuluessa siitä, kun maksu näkyy tilillä ja kun olen postittanut, ilmoitan mahdollisen seurantakoodin. 2 viikkoa siksi, kun lähin posti on 35km päässä, ja tämän kerron myös ilmoituksessa, jotta ei tule sitten mitään noita malttamattomia kyselyitä perään. Yleensä saan postitettua 3 arkipäivän sisässä, mutta tuo 1-2 viikkoa on siltä varuilta, auto vaikka prakaa, olen sairaana tms. eikä heti pamahda rikosilmoitusta niskaan huijaamisesta. Hyvin on toiminut tämä taktiikka, n. 2000 kaupasta (tori, face, huutonet) kaikki ovat menneet sujuvasti, kun jää ne hätäisimmät ostajat pois.

Vierailija
1990/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin facebookin kirppiksellä nojatuolia. Samantien yksi ostaja ilmottautui ja sanoi että tulee hakemaan tuolin seuraavana päivänä klo 17-20 välillä. Koska tuoli oli vähän arvokkaampi, niin en viitsinyt alkaa kyselemään tarkempaa aikataulua, vaan olin tyytyväinen että tuoli menee kaupaksi ja päivystin illan kotona.

Klo 20.30 laitoin ostajalle viestiä että onkohan tulossa hakemaan tuolia kun ollaan menossa nukkumaan. Hän vastaa, että hänellä venähti töissä pitkään, eikä pääse enää muina päivinä hakemaan niin ei otakaan tuolia.

No, tein pientä stalkkaustyötä somessa ja selvisi että hän on samassa työpaikassa minun kanssani, oli aloittanut viikko sitten. Meillä on yli 50 työntekijää joten ei ollut ilmeisesti tunnistanut minua. Meillä loppuu työaika klo 16 eikä ylitöitä tehdä, joten etsin hänet seuraavana päivänä töissä ja kysyin menikö eilen pahastikin ylitöiksi. Tuli hiljaista.

Vierailija
1991/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää odottele ostajia. Jos on sovittu vaikka että ostaja tulee aamulla, oletan hänen tulevan klo 10 mennessä. Kerran sain vihaisen ostajan tulemaan lankoja pitkin, koska hänen mielestään klo 10.30 on vielä aamu. Minusta ei ole, ei edes lauantaina, eikä oltu enää kotona. Voi olla että olisin odotellut hiukan aikaa mikäli ostaja ei olisi jo kerran siirtänyt hakua. Nyt sitten olikin jo matkalla meille.

Tästä viisastuneena ilmoitan nykyisin tarkasti, että olemme kotona klo 8-10 ja 20-21.

Millä perusteella klo 10 .30 ei ole enää aamu? Aamupäivä kestää klo 12 asti. Miksi pitäisi viikonloppuna olla jo ennen 10 liikkeellä?!

Vierailija
1992/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei Suomessa muuten ole käsittääkseni minkäänlaista tinkaamiskulttuuria, niin en tiedä miksi sellainen on kuitenkin muuten pesiytynyt nettikirppareille. Möin 50 €:n pesukonetta - ilmoituksesta kului pari päivää, niin tuli viesti joka meni jota kuinkin, että jos hän huomenna hakee, niin onko 30 € sopiva hinta. No öö, ei - en minä huvikseni konetta hinnoitellut 50 euroon vaan se on se summa, jonka odotan saavani koneesta. Ilmoitus oli ehtinyt olla julki n. pari päivää, ja nyt jo pitäisi antaa 40%:n alennus. No, varmastikin hän odotti että heitän siitä välistä vastatarjouksen 40 euroa, mutta enpä ehtinyt sitä vaihtoehtoa edes ajatella, kun eräs toinen osti samana päivänä laitteen sillä hinnalla, millä pyysinkin. Ärsyttää, ettei mitään voi myydä ilman huolta, että joku pöliskö keksii kuitenkin hinnasta jotain huomautettavaa, ja pyrkii korjaamaan sitä itselleen suotuisammaksi.

Jotkut luulevat, että jos hakevat HETI niin saavat tuotteen huomattavalla alennuksella. Ihan kuin myyjä saisi siitä jotain erityistä etua.

Mullekin on käynyt näitä. Myyn jotain 20 eurolla. 

"Maksan 10 euroa mutta tulen heti hakemaan, sopiiko?"

"Laitapa sitä osoitetta niin tulen heti sinne." 

"Osoite? Auto on jo käynnissä. Ei tartte pitkään odotella." 

Ja nämä viestit aika lyhyen ajan sisään. Mieluummin odotan pari päivää, saanko tavarasta haluamani hinnan.

Ehkäpä myyntiin laittamasi tuotteet on hinnoiteltu jo ennestään sen verran alas, että huutokauppakoijarin tapaan toimiva "maksan vain puolet" -tyyppi kuvittelee sinun olevan akuutissa pikkurahan puutteessa. Kuola suupielistä valuen jo laskeskelee, kuinka paljon saa voittoa kun edelleenmyy tavarat käypään hintaan...

Vierailija
1993/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NurseBetty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää odottele ostajia. Jos on sovittu vaikka että ostaja tulee aamulla, oletan hänen tulevan klo 10 mennessä. Kerran sain vihaisen ostajan tulemaan lankoja pitkin, koska hänen mielestään klo 10.30 on vielä aamu. Minusta ei ole, ei edes lauantaina, eikä oltu enää kotona. Voi olla että olisin odotellut hiukan aikaa mikäli ostaja ei olisi jo kerran siirtänyt hakua. Nyt sitten olikin jo matkalla meille.

Tästä viisastuneena ilmoitan nykyisin tarkasti, että olemme kotona klo 8-10 ja 20-21.

Millä perusteella klo 10 .30 ei ole enää aamu? Aamupäivä kestää klo 12 asti. Miksi pitäisi viikonloppuna olla jo ennen 10 liikkeellä?!

Aamu on klo 6.00-9.00. 9.00-12.00 onkin sitten jo aamupäivää

Vierailija
1994/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen usein sitä, miten laiskoja lukemaan ihmiset ovat. Hyvinä esimerkkeinä erilaisten uutisten otsikot, joiden alla on lukuisia tyhmiä kommentteja, joista näkee, ettei uutista ole luettu edes ingressin vertaa. Toinen on kirppisilmoitukset. Esimerkki:

"Myyn kengät, koko 37, nahkaa, jne jne"

Eka kysymys: "Koko??"

Vastaus: "Kyllä, koko kenkäpari on myynnissä, ei vain toinen kenkä."

Vierailija
1995/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei Suomessa muuten ole käsittääkseni minkäänlaista tinkaamiskulttuuria, niin en tiedä miksi sellainen on kuitenkin muuten pesiytynyt nettikirppareille. Möin 50 €:n pesukonetta - ilmoituksesta kului pari päivää, niin tuli viesti joka meni jota kuinkin, että jos hän huomenna hakee, niin onko 30 € sopiva hinta. No öö, ei - en minä huvikseni konetta hinnoitellut 50 euroon vaan se on se summa, jonka odotan saavani koneesta. Ilmoitus oli ehtinyt olla julki n. pari päivää, ja nyt jo pitäisi antaa 40%:n alennus. No, varmastikin hän odotti että heitän siitä välistä vastatarjouksen 40 euroa, mutta enpä ehtinyt sitä vaihtoehtoa edes ajatella, kun eräs toinen osti samana päivänä laitteen sillä hinnalla, millä pyysinkin. Ärsyttää, ettei mitään voi myydä ilman huolta, että joku pöliskö keksii kuitenkin hinnasta jotain huomautettavaa, ja pyrkii korjaamaan sitä itselleen suotuisammaksi.

Jotkut luulevat, että jos hakevat HETI niin saavat tuotteen huomattavalla alennuksella. Ihan kuin myyjä saisi siitä jotain erityistä etua.

Mullekin on käynyt näitä. Myyn jotain 20 eurolla. 

"Maksan 10 euroa mutta tulen heti hakemaan, sopiiko?"

"Laitapa sitä osoitetta niin tulen heti sinne." 

"Osoite? Auto on jo käynnissä. Ei tartte pitkään odotella." 

Ja nämä viestit aika lyhyen ajan sisään. Mieluummin odotan pari päivää, saanko tavarasta haluamani hinnan.

Ehkäpä myyntiin laittamasi tuotteet on hinnoiteltu jo ennestään sen verran alas, että huutokauppakoijarin tapaan toimiva "maksan vain puolet" -tyyppi kuvittelee sinun olevan akuutissa pikkurahan puutteessa. Kuola suupielistä valuen jo laskeskelee, kuinka paljon saa voittoa kun edelleenmyy tavarat käypään hintaan...

Joo nää on varmaan näitä jälleenmyyjiä, joille kaupanteko on harras tai jopa työ. Itse laitan hinnan alakanttiin siksi, että en jaksa kaupitella mitään viikko tai kuukausi tolkulla, vaan haluan tavarasta eroon, kuitenkin toki niin, että itselle jää jotain käteen.

Tosi paljon tulee näitä naurettavia "ostan kympillä jos postikulut sisältyy hintaan" viestejä, mutta nämä ohitan ihan suoraan.

Vierailija
1996/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin kyllä itselläni mennyt ostot ja myynnit hyvin mutta mieleen on jäänyt eräs tinkaaja kun sohvaa olin myymässä.

Kysessä oli ostohinnaltaan n. 1 200€ sohva joka oli ehtinyt olla meillä vuoden käytössä. Kuntokin oli vielä hyvä. Edessä oli muutto uuteen asuntoon minne tämä sohva ei olisi mahtunut. Tori:n laitoin sitten myyntiin 700€:lla ko. sohvan ja eräs opiskelijaneito sitten kertoi että hän niin kovasti haluaisi tuon sohvan että jos myisin 250€:lla hänelle koska ei opiskelijalla ollut varaa. Kieltäydyin tästä jonka jälkeen tarjosi 300€. Totesin uudelleen että niin halvalla en hyvää sohvaa myy. Viikkoon ei kuulunut mitään kunnes kokeili vielä kerran kepillä jäätä ja tarjosi jopa 350€ pitkän surkutarinan kera. En edes vaivautunut vastaamaan hänelle enää mitään. Sain kuitenkin pyyntihinnalla sohvan myytyä myöhemmin.

Vierailija
1997/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tosi outoa ole tapahtunut, mutta vähän aikaa sitten yksi nainen osti paidan ja valitti, että siinä on joku hirveän pistävä haju. Pahoittelin ja sanoin, että voi yrittää vaikka pestä pesukoneessa, ja että itse en haistanut mitään. Tämä nainen oli kokeilematta sitä mieltä, että haju ei pesemällä lähde. Tarjouduin lähettämään rahat takaisin, vaikka se mielestäni olikin tyhmää kun kyse ei ollut mistään sadan euron paidasta. Hän oli iloinen tästä mahdollisuudesta ja lähetti tilinumeronsa heti. Epäilen, että hän oli jotenkin hyvin hajuherkkä, koska muut ostajat eivät ole valittaneet hajuista vaatteissani. Nainen ei edes kertonut haiseeko hänen mielestään tupakka, eläin, pesuaine, parfyymi vai home. Jos itse olisin hajuherkkä, niin en ikinä uskaltaisi tilata mitään haistamatta.

Etkö siis saanut paitaa takaisin? Mitä jos nainen oli näitä, jotka vain keksivät tyhjästä jonkin valittamisen aiheen? Tietävät, että moni kiltti myyjä maksaa rahat takaisin, muttei katso kannattavaksi lähetellä tavaraa enää takaisin. Kannattaa siis kokeilla jokaisen kohdalla keksiä joku valitus, josko tälläkin kertaa saisi ilmaista tavaraa?

Älkää ottako niin rennosti näitä: tietenkään jollain muutaman euron tavaralla ei ole itselle niin väliä, mutta huijareille ei saa antaa tilaisuutta huijata pieniäkään summia. Muuten se jatkuu aina vain. Ja useasta pienestä huijauksesta kertyy yhteensä jo merkittäviä summia.

Olet oikeassa, kyllä itsellenikin kävi mielessä että mitä jos nainen keksi koko hajujutun saadakseen ilmaisen paidan. Olin ehkä liian kiltti, kun en vaatinut paitaa takaisin. En olisi tehnyt sillä mitään, koska mulla on liikaa vaatteita, ja tarvitsin tilaa vaatekaappiin...

Vierailija
1998/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä omituinen ihan positiivisella tavalla. Mulla oli myynnissä kanin häkki ja sitä tuli katsomaan kaksi miestä. Olivat jotenkin vähän huvittavia, toinen heistä oli aika ylipainoinen ja umpihumalassa :D Toinen taas pidempi ja tosi laiha ja jotenkin merirosvo tyylisesti pukeutunut. Olivat ilmeisesti pariskunta ja eivät mitenkään uhkaavia, tällä humalaisella vaan oli aika lennokkaat jutut ja toinen sitten tosi dramaattiseen tyyliin voivotteli että nuori tyttö raukka saa traumoja noista sinun jutuista. Kertoivat omista lemmikeistään kaikkia tarinoita. Olivat kuitenkin tosi kohteliaita ja hauskoja ja häkki tuli myytyä mutta oli jotenkin hymyilyttävä kokemus kun tuntui että olen keskellä jotain sketsi kohtausta. :D

Toinen samanlainen oli kun käytiin ostamassa terraario mun ekalle hamsterille kun olin lapsi. Joku vanha mummo sen oli pistänyt myyntiin ja oli talvi ja se terraario oli ulkona. Se oli jäätynyt kiinni pöytään ja siinä me sitten mun isän ja sen mummon kanssa hiustenkuivaajalla yritettiin sitä irrotella. Sekin oli jotenkin absurdi tilanne, ei ollut mummo pistänyt terraariota valmiiksi mutta mikäs siinä, jäipä hauska muisto siitäkin.

Vierailija
1999/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin pyörä toriin myyntiin ja ilmoituksessa näkyi mieheni nimi ja numero. Eräs innokas ostaja ehdokas olikin soittamisen tai viestin sijaan päättänyt selvittää missä asumme. (pieni paikkakunta, ei muita samannimisiä). Tämä tyyppi pölähti ympäri päissään kavereidensa kanssa meidän pihaan, kun emme olleet kotona. Mukava oli tulla kotiin, kun pihassa on vieraita ihmisiä jotka alkoi samantien huutamaan, kuinka on odottaneet meitä jo vartin ja nyt he ei aio kyllä maksaa pyörästä mitään. Kyseltiin sitten, että miksei he soittaneet tai laittaneet viestiä niin ei kuulema jaksaneet. Mutta pyörä pitäs saada ja ilmaseksi. Noin. 10 minuutin metelöinnin jälkeen lähtivät, kun uhattiin soittaa poliisit. Ja jälkeensä jätti tyhjiä kaljatölkkejä (niistäkään ei ollut iloa, kun oli viron tuliaisia 😅) ja tupakantumppeja. Eipä ole nimen ja numeron kanssa sen jälkeen myyty mitään. Ja pyöräkin meni ihan normaalisti käyttäytyvälle ostajalle. Niin ja onneks nää hullut ei tullu uudestaan kyläilemään, jonkin aikaa piti kyllä olla varuillaan.

Vierailija
2000/2608 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nämä viestit FB:ssa : olen kiinnostunut.  ja sen jälkeen ei mitään.

So? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän