Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksitään uusia lakiehdotuksia ja muut peukuttaa. Peukku ylös= kannatat ja alas:että et

Vierailija
05.05.2018 |

Mä pistän ekan.
Mä ehdotan, että auton saa parkkeerata mihin vain tyhjälle alueelle kunhan se ei ole kenenkään tiellä tai mailla

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukkaisilta mammoilta pitäisi kieltää Savonia-aterimilla (valkoisilta) Teema-lautasilta syöminen, varsinkin, jos juo juomansa (vaaleansinisistä) Kartio-laseista.

Vierailija
42/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen raiskaamisesta 20v. tuomio sekä pakkolääkitys.

Millainen ihminen alapeukuttaa tätä? Pedofiili?

Minä, tuon "pakkolääkityksen" takia. Ei ole olemassa "lääke pedofiliaan". Pedofiilit voivat olla sinänsä "terveitä" siis että eivät ole esim masentuneita tai muuta. Ei sellaisen lääkitseminen ole tarpeen. Vai tarkoitatko, että pitäisi "lääkitä" jotenkin vihannestasoiseksi tiedottomaksi vuodepotilaaksi? Sitäkään en kannata. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että voisi olla vaikka tuo 20v tuomio, tai mikä vaan, niin että saataisiin pedofiilit pitkäksi aikaa pois "kaduilt kuljeksimasta".

Hyysätään, hyysätään. Pedofiilitkin siis terveitä. Ainahan rikoksen tekijän oikeusturvan pitää olla parempi kuin uhrin. Varsinkin jos uhri on lapsi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikiusaamisen rangaistusten koventaminen

Vierailija
44/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia pitäisi sallia.

Mutta ei liian kevyin perustein. Olen ihmetellyt niitä muutamia nuoria masennuksesta kärsiviä, että eikö nyt heille voi jotain huumesieniä ja ekstaasia kokeilla ensin ja sitten vasta antaa moiseen lupa.

Missä annetaan eutanasiaan lupa nuorille masentuneille?

Vierailija
45/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili on terve mutta masentunut Ei?

Että mitähän v*ttua täällä taas tapahtuu?!

Vierailija
46/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiileissäkään ei ole mitään vikaa, pedofiili kun ei ole yhtä kuin lasten hyväksikäyttäjä. Pedofiili on ihminen joka on todennäköisesti itse joutunut hyväksikäytetyksi lapsena ja elää sen takia koko loppuelämänsä mt-ongelmien ja parafiliaksi luokitellun seksuaalisen suuntautumisen kanssa jota ei voi koskaan toteuttaa. Ei saa edes tuntea olevansa haluttu ja seksikäs rakkaudesta puhumattakaan. 

Itse peukutin tuota alas koska pakkolääkitys ei hyödyttäisi mitään. Pidempää tuomiota kannatan ja vankilassahan heille annetaankin jo käyttäytymisterapiaa.

Vierailija
47/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei liian kevyin perustein. Olen ihmetellyt niitä muutamia nuoria masennuksesta kärsiviä, että eikö nyt heille voi jotain huumesieniä ja ekstaasia kokeilla ensin ja sitten vasta antaa moiseen lupa.

Näitä on uutisoitu. Googlettamalla löysin tämän 24-vuotiaan belgialaisen

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015070319967983_ul.shtml

Vierailija
48/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on uutisoitu. Googlettamalla löysin tämän 24-vuotiaan belgialaisen

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015070319967983_ul.shtml

Myös Hollannissa

parikymppistä naista oli käytetty seksuaalisesti hyväksi hänen ollessa 5–15-vuotias.

Vielä aikuisiällä nainen kärsi jälkitraumaattisesta stressireaktiosta, anoreksiasta, masennuksesta ja hallusinaatioista

https://yle.fi/uutiset/3-8875907

Vierailija
49/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, eli en kannata kostorangaistuksia, koska niistä ei ole mitään hyötyä. Ne vain lisäävät vankimäärää räjähdysmäisesti (kuten usassa), toisekseen vankilasta vapautuu paljon hullummmaksi tulleita, täysin yhteiskuntakelvottomia kostorangaistuksen kokeneita ihmisiä.

Ei ole mitään hyötyä pitää pedofiiliä lukkojen takana 20 vuotta?

Kuinkahan monta lasta säästyisi raiskaukselta tuon ansiosta? 5? 10? 20?

Ok, ei sitten 😂😂 Jospa teidän alapeukuttajien lapset ois sitten niiden uhrien joukossa 😁

Eräässä radion keskusteluohjelmassa terrorismin asiantuntija piti terroristisena tekona juuri tälläistä, joss anonyymejä nettikeskustelijoita tai heidän läheisiään uhataan väkivallalla.

Sun kommenti on aika lähellä jo tuota rajaa, joten sun kannattaisi ehdottaa itsellesi että poistat itsesi palstalta, kun et osaa kerran käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
50/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, kommentti julkaistaan hyväksymisen jälkeen eli ei ikinä 😂

No siis: rais-kaa-vat ma-mut kartoitetaan ja ikuinen maahantulokielto. Ei edes turistina.

Mitä tuo kartoittaminen olisi? Ei selvinnyt viestistä.

Vierailija
51/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, tuon "pakkolääkityksen" takia. Ei ole olemassa "lääke pedofiliaan". Pedofiilit voivat olla sinänsä "terveitä" siis että eivät ole esim masentuneita tai muuta. Ei sellaisen lääkitseminen ole tarpeen. Vai tarkoitatko, että pitäisi "lääkitä" jotenkin vihannestasoiseksi tiedottomaksi vuodepotilaaksi? Sitäkään en kannata. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että voisi olla vaikka tuo 20v tuomio, tai mikä vaan, niin että saataisiin pedofiilit pitkäksi aikaa pois "kaduilt kuljeksimasta".

Kemiallinen kastraatiolääke pedofiiileille

Vierailija
52/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleishyödyllisten monopoli en tai lähes monopolien yksityistämisen kieltäminen.

Vierailija
53/53 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappamisesta pitäisi tulla loppuikä vankilassa. Poislukien itsepuolustus. Rajanveto voi joskus olla hankalaa.