Keksitään uusia lakiehdotuksia ja muut peukuttaa. Peukku ylös= kannatat ja alas:että et
Mä pistän ekan.
Mä ehdotan, että auton saa parkkeerata mihin vain tyhjälle alueelle kunhan se ei ole kenenkään tiellä tai mailla
Kommentit (53)
Hurstin ruoka-apu olisi tuettava.
Lapsilisän maksaminen vain kolmesta ensimmäisestä lapsesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen raiskaamisesta 20v. tuomio sekä pakkolääkitys.
Millainen ihminen alapeukuttaa tätä? Pedofiili?
Minä, eli en kannata kostorangaistuksia, koska niistä ei ole mitään hyötyä. Ne vain lisäävät vankimäärää räjähdysmäisesti (kuten usassa), toisekseen vankilasta vapautuu paljon hullummmaksi tulleita, täysin yhteiskuntakelvottomia kostorangaistuksen kokeneita ihmisiä.
Totta. Kuolemantuomio siis lasten hyväksikäyttäjille!
Subjektiivisen päivähoito-oikeuden posto, joskin niin, että esimerkiksi neuvolan suosituksesta voidaan tehdä poikkeus (vanhempien mt-ongelmat, lapset kehityksen tukeminen jne.)
Apteekitoiminnan/käsikauppalääkemyynnin vapauttaminen
Lemmikkivero. Vaikka sitä kautta että kaikki lemmikkieläimiin liittyvät tuotteet verotetaan jonkin tietyn prosentin verran. Ruuat, lelut, häkit, hoitotarvikkeet...
Äitiyslomakulujen tasapuolisempi jakaminen, en tosin osaa sanoa, että miten tämä toteutetaan. Tästä kuitenkin laki, joka helpottaisi naisten vakituiseksi palkkaamista.
t. dippainssinainen miesvaltaisella alalla eikä lapsisuunnitelmia
Onnettomuuspaikalla kuvaaminen ankarasti rangaistavaks. Onnettomuuspaikoilta yleisön kuvia julkaisevat lehdet myös vastuuseen, laittomaksi moinen toiminta julistettava myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sellainen joka haluaisi elinkautisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, tuon "pakkolääkityksen" takia. Ei ole olemassa "lääke pedofiliaan". Pedofiilit voivat olla sinänsä "terveitä" siis että eivät ole esim masentuneita tai muuta. Ei sellaisen lääkitseminen ole tarpeen. Vai tarkoitatko, että pitäisi "lääkitä" jotenkin vihannestasoiseksi tiedottomaksi vuodepotilaaksi? Sitäkään en kannata. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että voisi olla vaikka tuo 20v tuomio, tai mikä vaan, niin että saataisiin pedofiilit pitkäksi aikaa pois "kaduilt kuljeksimasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, eli en kannata kostorangaistuksia, koska niistä ei ole mitään hyötyä. Ne vain lisäävät vankimäärää räjähdysmäisesti (kuten usassa), toisekseen vankilasta vapautuu paljon hullummmaksi tulleita, täysin yhteiskuntakelvottomia kostorangaistuksen kokeneita ihmisiä.
Kostorangaistus? Pedofiili pitää saada pois kadulta jotta mahdollisimman moni lapsi säästyy raiskauksesta. Seuraava ehkä olisi sinun lapsesi?
Ai Joo, ei sulla tietysti ole mutta jos on joku läheinen lapsi niin mieti sitä.
En ole tuo kirjoittaja, mutta minä kannattaisin elinkautista tai elinkautista elektronista valvontaa. Hän sanoi, ettei rangaistuksesta ole hyötyä, mutta on siitä moraalinen hyöty. Tai se oikeudenmukaisuudentunne, mikä normaalille kansalaiselle tuollaisesta tuomiosta tulee. Toki, se on kallista ja siihen menee verorahoja. Ihan hyvin saisi mennä.
Avoin politiikka, eli poliittiset asiat käsitellään niin, että jokainen kansalainen voi asioita seurata ja ilmaista mielipiteensä. Ei suljettujen ovien takana poliitikon taskuun rahan lypsykeinojen keksimistä.
Suora demokratia, kaikista suurista ja pienistä asioista järjestetään koottu äänestys esimerkiksi kerran vuodessa.
Arvottu eduskunta, jos edustajia tarvitaan, eli jokaisen päättämiskykyisen suomalaisen joukosta arvotaan päättäjiä päättämään suomen kansalaisten asioista niin, että jokaisesta yhteiskuntaluokasta ja ikäryhmästä jne. olisi mahdollisimman tasaisesti päättäjiä.
Hinnoittelukatto pakollisille palveluille (vuokra, puhelinoperaattori, sähkö), jota myös valvotaan ankarasti. Tuossapa nyt muutama.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia pitäisi sallia.
Mutta ei liian kevyin perustein. Olen ihmetellyt niitä muutamia nuoria masennuksesta kärsiviä, että eikö nyt heille voi jotain huumesieniä ja ekstaasia kokeilla ensin ja sitten vasta antaa moiseen lupa.
Suora demokratia Sveitsin tyyliin.
Palkka-armeija johon oikeus hakeutua niin naisilla kuin miehillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, tuon "pakkolääkityksen" takia. Ei ole olemassa "lääke pedofiliaan". Pedofiilit voivat olla sinänsä "terveitä" siis että eivät ole esim masentuneita tai muuta. Ei sellaisen lääkitseminen ole tarpeen. Vai tarkoitatko, että pitäisi "lääkitä" jotenkin vihannestasoiseksi tiedottomaksi vuodepotilaaksi? Sitäkään en kannata. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että voisi olla vaikka tuo 20v tuomio, tai mikä vaan, niin että saataisiin pedofiilit pitkäksi aikaa pois "kaduilt kuljeksimasta".
Ei vaan lääkitään ne seksuaaliset halut pois ja pippeli toimimattomaksi.
Lääketieteellinen kastraatio. Tätä osa pedofiileistä haluaa itselleen .
Loppuis se hyysääminen.