Miksi mies ei ehdota tapaamista, mutta
Kirjoittelee ja lähettelee sydämiä ja pusuhymiöitä?
Kommentit (30)
No suostuitko aiemmin vai kieltäydyitkö? Minäkin ehdottelin tapaamista, mutta ei neidille kelvannut. Jonkun aikaa viestittelin, mutta ei neiti itsekään koskaan tapaamista ehdottanut joten unohdin ja siirryin seuraavaan naiseen joka haluaa tavata eikä leiki mitään vaikeasti tavoiteltavaa :).
Se on hyväksynyt nykyajan naisten vaatimuksen että mies ei saa lähestyä ja ehdottaa kun naiset päättivät että nuo on nykyään naisten hommaa kun alkoi jakelemaan miehille syytteitä kun teki tuota
Ei se jouda nyt näkemään, kun on vaimon ja lasten kanssa lomalla.
Vierailija kirjoitti:
No suostuitko aiemmin vai kieltäydyitkö? Minäkin ehdottelin tapaamista, mutta ei neidille kelvannut. Jonkun aikaa viestittelin, mutta ei neiti itsekään koskaan tapaamista ehdottanut joten unohdin ja siirryin seuraavaan naiseen joka haluaa tavata eikä leiki mitään vaikeasti tavoiteltavaa :).
Suostuin aiemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaimoa ja lapsenkin loma oli viime viikolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika ettet itse ehdota?
En halua vaikuttaa liian tyrkyltä.
Ap
Ei ole niin kiinnostunut, että vaivautuisi tapaamaan, mutta sen verran kuitenkin, että haluaa pitää sut reservissä.
Itse hylkään nämä tapaukset, ovat ajanhukkaa. Tutustu termiin penkittäminen/benching.
Kiirettä pitää muiden säätöjen kanssa. Odottele kiltisti, niin mies saattaa pyytää, kun parempiakaan ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kiirettä pitää muiden säätöjen kanssa. Odottele kiltisti, niin mies saattaa pyytää, kun parempiakaan ei ole tarjolla.
Se voi olla. No, pian näkevät, minkälainen hän on ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kiinnostunut, että vaivautuisi tapaamaan, mutta sen verran kuitenkin, että haluaa pitää sut reservissä.
Itse hylkään nämä tapaukset, ovat ajanhukkaa. Tutustu termiin penkittäminen/benching.
Luulen että mun parisuhde vähän ärsyttää häntä.
Ap
Nyt tuli hiljaista. Ymmärtänette että myös naisilla on sivusuhteita? Kaikki parhaat on tietysti naimisissa.
Nämä ei silti poista alkuperäistä kysymystä.
Ap
Onko sinulla itselläsi jonkinlainen lääketieteellinen vaiva, joka estää sinua ehdottamasta tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla itselläsi jonkinlainen lääketieteellinen vaiva, joka estää sinua ehdottamasta tapaamista?
No se että olen naimisissa. Tykkään että hän on aloitteellinen, koska silloin minulle ei tule huono omatunto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika ettet itse ehdota?
En halua vaikuttaa liian tyrkyltä.
Ap
Toosaa annoit kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässä se syy. Jos on lapsen koti-isä, ei ole aikaa nähdä. Ehdota itse tapaamista kunnon varoajalla, jotta saa lapsenvahdin hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTässä se syy. Jos on lapsen koti-isä, ei ole aikaa nähdä. Ehdota itse tapaamista kunnon varoajalla, jotta saa lapsenvahdin hankittua.
Voi olla yksi syy. Lisäksi epäilen, että hän ei halua olla mikään naimisissa olevan naisen toyboy, ymmärrän hyvin.
Toisaalta hän ei ole huolinut ketään vapaatakaan kuitenkaan, kun niitäkin on ollut tosi hyviä tarjolla mielestäni, vaan on ollut korostetun kiinnostunut tekemisistäni ja peliliikkeistäni viimeiset kymmenen kuukautta.
Ap
Aikaisemmin ehdottanut kyllä.