Kasvot ovat tärkeämmät vetovoiman kannalta kuin vartalo.
Tässä syy sille, että miksi en kelpaa miehille suhteeseen. Kauniskasvoisemmat tuttavani ovat kaikki suhteessa, hoikat ja pyöreät. Paino ja ruumiinrakenne eivät ole niin tärkeitä seikkoja pidemmissä suhteissa kuin kasvonpiirteet. Itselläni juuri kasvot ovat todella häiritsevät ja rumat, naamani on ihan epäsymmetrinen ja kasvojeni mittasuhteet kummalliset. Kasvoissani ei kerta kaikkiaan ole yhtäkään kaunista piirrettä. https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/ihmissuhteet/pakkomielteet-ja-kasvo…
Kommentit (12)
Kun klikkaatte sivulle neljä, tulee eteen viittaus kasvojen tärkeydestä viehättävyyden kannalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on, siis kasvojensiirtojonoon pikaisesti!
Kasvojensiirtoleikkauksia ei tehdä esteettisistä syistä.
Höpö höpö, ettei kasvoissasi olisi yhtään kaunista piirrettä. Varmasti on.
En ole antanut yhdellekään naiselle pakkeja kasvojen (tai kropan) vuoksi
Mulle kroppa on tärkeämpi. En oikein ymmärrä ihmisen kasvoja muutenkaan, ne kun ei ole erityisen esteettiset kenelläkään :)
Itse olen kauniskasvoinen pullukka ja mieheni jätti minut. Rakastui kauniskroppaiseen, jolla noh, jos nyt ei rumat, niin taviskasvot. Eiköhän sitä kuitenkin lopulta ratkaise se kokonaisuuden viehättävyys. Siis myös luonne.
Mutta ehkä ensisilmäyksellä kasvot voi olla ne, jotka kiinnittää huomion. Jos ei ole kovin symmetriset kasvot, niin saa tehdä enemmän töitä siihen ensivaikutelmaan. Hymyillä, jutella, pukeutua kivasti.
Eiköhä kauneus oo katsojan silmässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojensiirtoleikkauksia ei tehdä esteettisistä syistä.
Ihanko totta?! No siis haloo, tuskin toi kasvojensiirtoleikkaus-kommentti oli ihan vakavissaan heitetty. Ikinä kuullut huumorista?
Katsoin juuri dokkaria thaimaasta ja siinä näytettiin isotissinen C+ laiha thaikroppainen nainen, mutta kuva rajattiin kaulaan.
Viisari värähti, vaikka koko pää oli rajattu kuvasta pois. Taisi olla ammattilainen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut yhdellekään naiselle pakkeja kasvojen (tai kropan) vuoksi
jaa. No minkä vuoksi sitten?