Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka haluaisivat opiskella lisää, mutta opinnoille ei tunnu tulevan oikeaa aikaa?

Vierailija
05.05.2018 |

Mulla vaikuttamassa on mm. se, että nykyisellä ammatillani olen tähän saakka saanut mukavia ja mielekkäitä töitä ja on kaksi lasta elätettävänä, talolaina maksettavana jne. Iltaopintojen kurja puoli olisi, ettei kokopäivätyön ja iltakoulun ohella oikein ehtisi olla lastensa kanssa. Kokopäiväopiskelussa taas rahatilanne romahtaisi. Aiemmin mietin, että sitten kun lapset on isompia. Nyt en kuitenkaan raaski vieläkään olla iltoja pois lasten luota ja lisäksi lapsille on tulossa kallis ikä ja rahantarvetta olisi jatkossakin. Tekisi mieli lähinnä amk-opintoja, mutta uhraus muuta elämää ajatellen tuntuu liian isolta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/2 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin yhden korkeakoulututkinnon ja se oli mukavaa aikaa se. En kuitenkaan tahtoisi opiskella taas, saadakseni kasaan suoritteita. Tiedän nyt itse miten hyvä olen oppimaan. Todella hyvä! Tahdon pitää itselläni täyden vapauden oppia sieltä ja täältä mitä milloinkin, en tiettyä kokonaisuutta. En myöskään tahdo tenttejä, vaan kyllä se oppi menee päähän ilman niitäkin, kun tarpeeksi kiinnostaa ja kun soveltaa oppimaansa käytäntöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi