Nainen, minkä miehen ottaisit mieluiten
Kommentit (37)
Tämä oli helppo, koska olen heikkona nörtteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö te edes minkälainen ihminen on nörtti? Aitoa nörttiä ei meinaan kukaan halua.
Millainen sitten on aito nörtti?
Katso peiliin niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi tällainen tavallinen duunarimies?
Ei
Millainen mies on oikeasti nörtti? Olen tehnyt paljon nörttijuttuja elämässäni, mutta koskaan en ole tuntenut itseäni nörtiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänne kiitos! Joka laitan saunan lämpiämään?
Onko saunan takana tilaa, mikäli joku nörtti eksyy paikalle?
Nörtin tietysti. Aito nörtti on hyvin älykäs, kuten minun mieheni. Aidon nörtin määritelmä on minusta akateeminen koulutus luonnontieteiden puolelta, monipuolinen kiinnostus erilaisiin tieteisiin, sekä tietysti sitten harrastuksia oman maun mukaan.
1. pappi
2. nörtti
3. basisti
4. Tinder-mies
5. Vauva AV-mies //jos tarkoittaa miespuolista av-palstailijaa?!
6. baarikärpänen
7. Hjallis
Funky-basisti sormeilee tykimmin mun kannelta.
Olen aika ihastunut yhteen kaveriini! Hänet ottaisin, jos hänkin huolisi minut. Saattaisi huoliakin, tai ainakin toivon hartaasti x') Perkele kun asuu niin kaukana, olisin pyytänyt jo lasilliselle jos vähän lähempänä kortteerais. It-alalla, tosi reilu ja hauska mies, sopivasti outo.
Välimatka vaan tosiaan hankala, kun on toisesta maasta...
No, ei hän varmasti yksin jää, enkä sitä haluaisikaan, vaikka sitten jonkun toise mukavan naisen tapaisi :)
Elämä on välistä hankalaa, muttei se murehtimalla ja märehtimällä parane.
Eka exä oli basisti (petti) toinen baarikärpänen (juoppo ja petti), nyt on nörtti ja ihana, älykäs, luotettava ja ihan paras rakastaja. Mun nörtti <3
Ja tiedän kyllä millainen nörtti on. Tykkää kasata itse tietokoneensa, pelata tietokonepelejä, on ehkä töissä IT-alalla ja vähän ujo naisten suhteen, on matemaattisesti lahjakas ja muutenkin älykäs, ei juokse baarissa eikä ole muutenkaan supliikkimiehiä, viihtyy kotona pelien ja telkan äärellä. Mun oma nörtti on kaikkea tätä, sekä komea ja urheilullinen, ja hyvä sängyssä ja hulluna minuun <3
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedän kyllä millainen nörtti on. Tykkää kasata itse tietokoneensa, pelata tietokonepelejä, on ehkä töissä IT-alalla ja vähän ujo naisten suhteen, on matemaattisesti lahjakas ja muutenkin älykäs, ei juokse baarissa eikä ole muutenkaan supliikkimiehiä, viihtyy kotona pelien ja telkan äärellä. Mun oma nörtti on kaikkea tätä, sekä komea ja urheilullinen, ja hyvä sängyssä ja hulluna minuun <3
Tuo nyt ei kyllä nörttiyteen vielä riitä.
Nörtit ovat muuten parhaita sängyssä, koska heille on tärkeää oppia tekemään kaikki se hyvin, mitä he tekevät.
Otin nörtin. On kaikkien muidenkin mielestä nörtti
Tinderistä. Eipä mulla muista ole edes kokemusta.
Millainen sitten on aito nörtti?