Hei sinä näkijä! Voisitko katsoa minullekin...
Haluaisin tietää näetkö meille toista lasta...? Jos, niin milloin ja kumpaa sukupuolta...?
Kommentit (75)
Et ole kulissi, tunteet on hukassa, töitä pitää tehdä, lopputulosta en näe t.13
vai jatkuuko tämä huono tilanne myös muussa suhteessa vai loppuuko se pian nätisti?
Olisiko työpaikan vaihdos mahdollinen kesän paikkeilla? Kaupallista? Lapsista en pääse kiinni..ehkei tämän miehen kanssa? Palautetta!!Kiitos t.13
Vierailija:
Olisiko työpaikan vaihdos mahdollinen kesän paikkeilla? Kaupallista? Lapsista en pääse kiinni..ehkei tämän miehen kanssa? Palautetta!!Kiitos t.13
Sain kyllä näyn ihastuksesta ehkä miehesi puolella, mutta en kyllä näe että se olisi mitenkään jatkuvaa tai vaarallista suhteellenne, näkisin että suhteenne jatkuu kyllä. t13. muista että olen vasta kehittämässä näkyäni
Onko sinulla eri lainoja ja luottokorttiostoksia? t.13
olen 34v kahden lapsen yh. Näetkö minulle miestä? milloin? kannattaako exän kanssa vielä yrittää? ei ole lasten isä.
Ja kerro ihmeessä kaikki mitä näet. Olemme ruotineet tätä jo aika kauna mieheni kanssa joten antamasi tiedot ei vaikuta mitenkään lopullisesti mihinkään olen kriitiinen. : )
Näetkö minulle mitään muuta? Olen 25-vuotias, vihreänruskeat silmät ja vaaleat hiukset...
ap
Näkisin ihastuksen olevan nainen eli miehesi puolelta muusta en saa kiinni t.13
Mutta päättyykö vuosia kestänyt riita pian vai jatkuuko se entistä pahempana? Ei ole kyse perintöriidasta.
Oletko varma ette voisi mennä myymään jotain? Sen tyyppistä näen, kesän paikkeilla ja kaksi lasta nousee mutta ei vähään aikaan tai sitten ei tämän miehen kanssa. t.13
En kyllä näe mitään synkkää enkä riitaa. Näin vain jotain velkaa. t.13
Tuleeko meille suhdetta meihen kanssa jonka kanssa olen kirjoitellut? Saanko koskaan toista lasta?
Kiitos!
Näen vaalean naisen joka on ollut jo jonkin aikaa mutta näen kyllä että miestäsi ei enää kiinnosta. Ehkä nainen toivoo jotain??t.13
En näe muutosta tällä hetkellä, muusta en saa kiinni t.13