Hei sinä näkijä! Voisitko katsoa minullekin...
Haluaisin tietää näetkö meille toista lasta...? Jos, niin milloin ja kumpaa sukupuolta...?
Kommentit (75)
Tällä todella on minull suuri merkitys! Ole ihana ja kerro vielä jotain jos näet! Kiitollinen 31!
Näin, että on työkaveri ,mutta näen siis että on poistunut jotenkin (ajattelin ettei miestäsi kiinnosta) mutta ehkä todella on vaihtanut työpaikkaa! t.13
Vierailija:
Onko mies vaalea t.13
koska nousee sekä työn että yksityiselämän tasolla?
Näen vähän " tuhdimman miehen" tai siis sellaisen miehen kokoisen;) mutta jotenkin on estoinen? t.13
Näen sellaisen ruskeatukkaisen miehen, ei siis kovin pitkä, farkut jalassa ja tumma lyhyt takki. t.13
En saa ajasta kiinni mutta näen kuitenkin ettei nainen uhkaa teitä enää. t.13
Ja miten monta lasta meille siunaantuu yhteensä? Miten työelämä ja rakkaus?
ilmeisesti ei ole sitten ex kyseessä, hän on kalju! Missä tämän kuvailemasi miehen tapaan ja milloin?
en saa näillä tiedoilla mitään oikein, tyytymättömyyttä vain, näen pienet lapset? t.13
Vierailija:
Näen vähän " tuhdimman miehen" tai siis sellaisen miehen kokoisen;) mutta jotenkin on estoinen? t.13
Takana on monenmoista vastustusta viime vuosilta. Nyt isommat ongelmat ovat hellittäneet, mutta odotettavissa on aika tasaisen harmaata tylsyyttä, sekä työn että yksityiselämän parissa. Tuleeko mitään piristäviä käänteitä/saanko itse energiaa ja intoa järjestää piristystä? Ja koska?
t.72
Flirttailee mutta ei mielestäni muuta t.13
Kiitos sinulle 13!=)
Näetkö minulle mitään muuta? Olen 25-vuotias, vihreänruskeat silmät ja vaaleat hiukset...
ap
Jostain syystä näen kaksi pientä lasta, onko sinulla veli? Näen vähän sellasta synkkää aikaa, oletko ruskeatukkainen? t.13
Näen vähän sellaisen vaikean tapauksen ;) en muuta, tuon koon lisäksi;) t.13
Vastasin tossa 58 näin: Oletko varma ette voisi mennä myymään jotain? Sen tyyppistä näen, kesän paikkeilla ja kaksi lasta nousee mutta ei vähään aikaan tai sitten ei tämän miehen kanssa. t.13