Hei sinä näkijä! Voisitko katsoa minullekin...
Haluaisin tietää näetkö meille toista lasta...? Jos, niin milloin ja kumpaa sukupuolta...?
Kommentit (75)
Töitäkin tulee olemaan paljon paljon.
Jälkimmäiselle voin luvata työtä ja lisää lapsia (tyttö ja poika). Huolehdi itsestäsi erityisen hyvin raskausaikaan!
en koe itseäni vielä ihan oikeaksi näkijäksi mutta jotain outoa kykyä on. Näen kyllä parikin lasta lisää aika pian, ehkä vuoden päästä toinen ja toinen sen jälkeen, onko teillä tyttö?
Kenellekähän vastauksesi oli...? Meillä on vähän reilu 1-vuotias poika. Mitä muuta näät...? ap
edellinen.
Sinä joka kyselit yhteistä nyyttiä. Saatte nyytin, mutta varaudu siihen että nyytin saaminen on iso prosessi. Ehkä jopa adoptio? Tätä en näe jostain syystä ihan selvästi.
Näkijä
Näen kolme lasta yhteensä kaksi poikaa ja yhden tytön mutta niinkuin sanottu, kyky on vasta alussa...
Miehellä tytär ennestään, mutta saadaanko me yhteistä lasta? Toive on kova....
teidän yhteinen lapsenne. Mutta prosessi tulee olemaan pitkä ja raskas ennen kuin hänestä tulee " yhteinen" . Etenkin sinun mielesi kannalta.
Näkijä
Minä joka koen näkeväni jotain ,näen nyt aivan sekaisin näitä juttuja. Näin tuon tytön joka olikin toisella ja näin myös nuo kaksi lasta lisää tytön ja pojan mutta näky ei kohdennu.....t. vastailin myös esinejuttuun ja olin tässä ketjussa 13
Voisitko ehkä nähdä miltä asumisemme näyttää eli onko näkyvissä asunnonvaihtoa? Entäs työasiat? Kiitos ja valoa!
Synnytyksessäsi tapahtui jotain mikä vaikeuttaa lasten saantia. Kun olette yrittäneet tarpeeksi, eikä tulosta kuulu, menette tutkimuksiin ja syy selviää.
Näkijä
miehen tytär-asia ja en nähnyt aluksi muutakuin sen, että heillä on lapsi, jota molemmat rakastavat. Lapsi ei ole heillä vielä.
Vierailija:
Minä joka koen näkeväni jotain ,näen nyt aivan sekaisin näitä juttuja. Näin tuon tytön joka olikin toisella
En ole mikään näkijä vaan ARVAILIJA. Ja sattuipa täällä sekoilemaan myös tuo " melkein näkijä" samaan aikaan :)
Kyllä kaikki varmasti lapsia saa kun vaan jaksaa yrittää. Omista valinnoista noi asuntoasiatkin on kiinni ja töitä riittää tekevälle jos ei ihan krantuksi ala. Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset suhtautua vähän postitiivisemmin tulevaisuuteen älkääkä roikkuko jonkun " näkyjen" varassa.
Näkijä (= Arvailija)
Perjantaina..mikä raskausviikko silloin? Tuletko antamaan palautetta? T. 13
Minä näen kyllä yhden pojan, toivottavasti pitää paikaansa t.13 melkein näkijä
Niinkuin sanoin, näen yhden tytön ja pojan lisää ja toinen vuoden sisällä. t13 toivottavasti pitää paikkaansa
Asunnon suhteen näen jotain muutosta puolen vuoden sisään ehkä, työasioihin en t.13
Miten työelämäni? Tuleeko meille lisää lapsia? Mitä sukupuolta?